منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به این خاطر برای والدین و دانش‌آموزان مهم تلقی می‌شود که دانش‌آموزان در این دوره تحصیلی بایستی برای ورود به دانشگاه آماده شوند. به والدین توصیه می‌شود به منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 توجه ویژه داشته باشند از این جهت که این مهم راه ورود دانش‌آموزان به مدارس برتر کشور در این دوره حساس تحصیلی را برای فرزندان‌شان تسهیل می‌کند.

خبر فوری؛ پنجشنبه 19 تیر

موفقیت دانش‌آموزان در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 بیش از هر چیز وابسته به شناخت درست منابع آزمون و اطلاع داشتن از مواد درسی آزمون نمونه دولتی، نحوه سوالات و ضرایب درس‌های مختلف است. در این مقاله در مورد منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 برای والدین و دانش‌آموزان به طور مفصل توضیح داده می‌شود.

هدیه صدای مشاوران :

شما می توانید پاسخ سوالات خود را به صورت کاملا رایگان در انتهای همین مقاله از مشاورین مجموعه صدای مشاوران دریافت نمایید. برای این کار کافیست سوال خود را در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله مطرح نمایید.
در کوتاه ترین زمان ممکن در همین صفحه به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400

در مورد منابع آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 باید به والدین و دانش‌آموزان گفت که سوالات این آزمون از محتوای درس‌های پایه نهم دانش‌آموزان طرح می‌شود. کتاب‌های درسی پایه نهم اصلی‌ترین منابع آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 برای ورود به پایه دهم هستند. اما لازم است به این نکته توجه کنیم که مطالب مورد بحث در کتاب‌های درسی همیشه برای دانش‌آموزان به طور کامل مفهوم نیست پس دانش‌آموزان برای درک کامل محتوای کتاب‌های درسی نیازمند این هستند که نحوه بیان جدیدی برای‌شان مطالب را توضیح دهد. این نحوه بیان جدید می‌تواند به شیوه‌های مختلفی مانند کلاس خصوصی، کتاب‌های کمک درسی و غیره قابل دست‌یابی باشد و به با در نظر گرفتن وقت و هزینه، به نظر می‌رسد که کتاب‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان مناسب‌تر است.

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

پس دانش‌آموزان برای تسلط به کتاب‌های درسی خود در پایه نهم نیازمند کتاب‌های کمک آموزشی‌اند که روند درک و تسلط بر محتوای کتاب‌های درسی را برای آن‌ها ساده‌تر می‌کنند و اما باید به مورد توجه داشت که همه‌ی کتاب‌های کمک آموزشی این مهم را برای دانش‌آموزان فراهم نمی‌کنند و این نکته در اینجا اهمیت می‌یابد که چه کتاب‌های کمک آموزشی برای دانش‌آموزان پایه نهم برای آمادگی برای آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 مناسب است. انتخاب کتاب‌های کمک آموزشی باید با دقت انجام شود چرا که وقت محدود این اجازه را به دانش‌آموزان نمی‌دهد که تعداد زیادی از کتاب‌های کمک آموزشی را مورد مطالعه قرار دهند.

 

انتخاب کتاب‌های کمک آموزشی مناسب می‌تواند به کمک مشاوران تخصیلی خبره صورت بگیرد. کتاب‌های کمک آموزشی که می‌توانند برای دانش‌آموزان متقاضی شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 مفید باشند، مبتکران و خیلی سبز درس ادبیات فارسی، پرسمان گاج برای عربی، سیر تا پیاز گاج و اندیشمندان برای درس ریاضی، کتاب مبتکران نیز برای درس علوم است. برای دیگر کتاب‌های درسی نیز کتاب‌های جامع تیزهوشان، مبتکران و خیلی سبز به دانش‌آموزان پایه نهم توصیه می‌شود. هم‌چنین والدین می‌توانند با کمک مشاوران تحصیلی برنامه‌ریزی صحیحی را برای مطالعات فرزند خود تهیه کنند که به آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون کمک می‌کند. رجوع به مشاور برای برنامه‌ریزی تحصیلی این امکان را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند که با برنامه دقیق‌تر به طور مفید از وقت خود استفاده کنند و احتمال موفقیت خود را در آزمون ورودی نمونه دولتی 99 – 1400 فراهم کنند.

مواد درسی امتحانات نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

شناخت مواد درسی آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 از اولویت‌های شروع آمادگی برای این آزمون است. دانش‌آموزان بایستی این دقت را داشته باشند که سوالات آزمونه نمونه دولتی نهم به دهم از کتاب‌های درسی پایه نهم دانش‌آموزان طرح می‌شود. سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 از درس‌های پیام‌های آسمانی، فارسی، عربی، علوم اجتماعی (جغرافیا، تاریخ و مدنی)، زبان انگلیسی، علوم تجربی و ریاضیات طرح می‌شود. در جدول زیر تعداد سوالات مربوط به هر درس و ضریب آن درس خاص در آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 برای اطلاع والدین و دانش‌آموزان آورده می‌شود.

دروس ضریب سوال
پیام های آسمانی 2 10
فارسی 2 15
علوم اجتماعی (جغرافیا، تاریخ و مدنی) 1 10
علوم تجربی 2 25
عربی
1 8
ریاضیات 3 25
زبان انگلیسی
1 7

 

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 برای اقلیت‌های مذهبی

باید به این مساله توجه کرد که منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 – 1400 برای اقلیت‌های مذهبی سراسر کشور مشابه دیگر دانش‌آموزان است و فقط درس تعلیمات دینی و قرآن داوطلبان اقلیت‌های مذهبی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم متفاوت است. سوالات درس دینی و قرآن از محتوای مشترک تدریس شده به گونه‌ای طراحی می‌شود که همه‌ی دانش‌آموزان اهل تشیع و تسنن می‌توانند به آن پاسخ بدهند. دانش‌آموزان اقلیت‌های دینی از جمله مسیحیان، کلیمیان و زرتشتیان به جای پاسخ دادن به سوالات درس پیام‌های آسمانی، به سوالات دینی ویژه ادیان خود پاسخ خواهند داد و می‌توانند در زمان ثبت نام گزینه مربوطه را انتخاب کنند.

شما می توانید پاسخ سوالات خود را به صورت کاملا رایگان در انتهای همین مقاله از مشاورین مجموعه صدای مشاوران دریافت نمایید. برای این کار کافیست سوال خود را در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله مطرح نمایید.
در کوتاه ترین زمان ممکن در همین صفحه به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
142 دیدگاه برای “منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم”
  1. سلام من سال دیگه نهم میرم میخواستم بدونم تابستان امسال چگونه درس بخوانم که موفق شون

    • سلام باید شرایط شما کاملا بررسی بشه تا به سوالتون بتونیم پاسخ دقیق بدیم که در اینجا امکان پذیر نیست توصیه می کنم با مشاوران مرکز صدای مشاوران تماس بگیرید

  2. آیا درسته که میگن عربی و زبان انگلیسی تو ازمون ورودی نهم به دهم حذف شده؟

  3. سلام باادغام ازمون های نمونه وتیز هوشان ایا سطح ازمون پایین میاد یا در حد تیز هوشان بالا میره ?منظور میزان سختی و اسانی سئوالات هست

    • معلوم نیست…چون امسال سال اوله……شاید پایین بیاد

      • مقاله حذف آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی را در همین سایت مطالعه نمایید.

  4. سلام و خسته نباشید
    آیا حذف دروس زبان انگلیسی و عربی در آزمون ورودی 97-98 صحت داره ؟

  5. سلام ایا فقط از دروس پایه نهم در ازمون ورودی نهم به دهم 97-98می آید؟!

  6. سلام .
    من مدرک ابتدایی دارم میخوام ادامه تحصیل بدم و سیکل رو بگیرم . چه مراحلی داره ؟

    • شما اگر مشکل سربازی نداشته باشید از طریق مدارس اموزش از راه دور میتونید درستون را ادامه بدید

  7. بله خدمت سربازی رفت
    چه کتابی باید بخونم ؟
    ممنون

    • شما از طریق مدارس آموزش از راه دور اقدام کنید که بتونید هر چه زودتر دیپلمتون را بگیرید.

      از طریق لینک زیر :
      http://dei.medu.ir/fa/

  8. سلام پپخشید ازمون نمونه و تیز هوشان امسال با هم است

    از چه کتاب های درسی می اید

    • سلام بله .استعدادتحلیلی.قران معارف اسلامی.زبان ادبیات فارسی.مطالعات اجتماعی تاریخ وجغرافیا.علوم تجربی.ریاضیات.سال هشتم ونهم

  9. منظور از معارف اسلامی فقط پیام اسمان و قران است یا عربی را هم شامل می شود

  10. با سلام
    الان تو همه سایتا یچیز زده میشه راهنمایی کنید که توی آزمون نمونه دولتی سال98از چه مباحثی میاد و آیا اصلا کتاب هشتم هست یا نه؟

    • سلام بله برای ازمون تیزهوشان ونمونه ازپایه هشتم ونهم سوال میاد

  11. سلام من شاگرد اول کلاسم با معدل 19.9…از اول سال تحصیلی نه کتاب کار گرفتم و نه کار دیگه ای،فقط در کلاس پیشرفته ریاضی و علوم مدرسه شرکت کردم،احساس میکنم با اینکه کتاب هارو خیلی زیاد نخوندم ولی میتونم به راحتی به سوالای آزمون سال های قبل پاسخ بدم…شما چه پیشنهادی دارید تا من بتونم در آزمون امسال قبول شم؟ممنون میشم اگر جوابتونو برام بفرستید

    • سلام ازمون تیزهوشان یه مقداربه هوش شما بستگس داره ولی کتاب تست هم سرعت عمل شماروبالامی بره بهتریه سی کتاب ازبهترین منابع روبرای خودتهیه کنید

  12. سلام سوالات تحلیلی هم داره؟؟؟

  13. سوالات تحلیلی چقد تاثیر داره؟

    • سلام.این سوالها چون به نسبت راحت وبه هوش ربط داره.پس تاثیرخوب خواهدداشت

  14. ببخشید میشه بگید که امسال یعنی ۹۹ تت۱۴۰۰ عربی و زبام هست

    • سلام دوست محترم بله جز منابع می باشد.برای مشاوره جامعتر بامشاوران در ارتباط باشید

  15. سلام میشه بگید که…
    آیا امسال هم (۱۳۹۹-۱۴۰۰) آزمون نمونه دولتی وسمپاد ادغام شده ؟
    وما باید علاوه بر خواندن تمامی کتابهای پایه نهم کتابهای پایه هشتم رو هم باید بخونیم؟

    • سلام دوست محترم ازمون نمونه وتیزهوشان جدا ازهم می باشد ومنابع ازمون باهم فرق داردبرای مشاوره جامعتر بامشاوران ما درارتباط باشید

  16. سلام خسته نباشید.میخواستم بپرسم که..
    امسال هم(۱۳۹۹_۱۴۰۰)آزمون نمونه دولتی و سمپاد ادغام شدن؟
    واینکه ما علاوه بر خوندن تمامی کتابهای پایه نهم باید کتابهای پایه هشتم رو هم بخونیم؟

    • سلام دوست محترم ازمون نمونه وتیزهوشان جدا ازهم برگزارمی شود.از17خردادثبت نام نمونه دولتی شروع مش شود.درصورت تمایل بامشاوران ما درارتباط باشید

  17. سلام ببخشید میشه بگید ضریب های هر درس در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم چنده؟ اگر فقط ریاضی و علوم هم بگید کافیه و اینکه ایا امسال و یا سال دیگه از زبان انگلیسی و عربی هم سوال میاد؟

    • سلام دوست محترم ریاضی3علوم2.زبان انگلیسی وعربی سول میاد

  18. سلام !
    ببخشید می خواستم بدونم زبان عربی و زبان انگلیسی امسال (۹۹-۱۴۰۰) از منابع آزمون هستن ؟
    و اینکه کل کتاب های نهم از منابع هستن یا سال هشتم هم هست ؟

    • سلام دوست محترم بله .برای ازمون نمونه کتاب های پایه نهم جز منابع هست جزئیات دردفترچه هراستان بیان شده حتما دردفترچهمطالعه شودیابامشاوران مادرارتباط باشید

  19. سلام ببخشید میشه بگید در ازمون نمونه دولتی (۱۳۹۹_۱۴۰۰) سوالات استعداد تحلیلی هم میاد؟

  20. سلام ببخشید در ضرایب دروسی ک برای آزمون اراعه دادید این برای همه ی رشته ها است یا ضرایب دروس در رشته های مختلف متفاوت است؟

    • سلام دوست محترم درازمون نمونه دولتی ضرایب فرقی ندارد

  21. سلام، می‌خوام بدونم واسه آزمون نمونه باید مباحث تکمیلی ریاضی رو بلد باشیم یا فقط از سر فصل کتابا میاد 😬😩

    • سلام دوست محترم منابع کاملا دردفترچه ثبت نام مشخص هست.درصورت تمایل بامشاوران ما درارتباط باشید

  22. سلام
    می خواستم بپرسم که آیا فقط از پایه نهم در آزمون نمونه دولتی، سوال طراحی می شود یا از پایه هشتم نیز سوال خواهد آمد؟ (۹۹-۱۴۰۰)

    • سلام دوست محترم کدام استان هستید؟منابع وباجزئیات کامل دردفترچه ثبت نام قیدشده است

  23. سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان عزیز. . من میخواستم بدونم چرا تو جدول ضرایب درس قرآن را ننوشت آیا امسال ۹۹.۱۴۰۰درس قرآن از آزمون نمونه دولتی حذف شده

    • سلام دوست محترم منابع به صورت کامل دردفترچه هراستان بیان شده

  24. سلام ببخشید آیا درسته که فقطه ۸۰ درصد کتاب ها در از مون ورودی نمونه دولتی میاد؟

    • سلام دوست محترم شرایط مربوط به منابع در دفترچه نمونه دولتی هر استان قید شده است

  25. سلام
    میخواستم بدونم تو آزمون ۹۹_۱۴۰۰ تا کجای کتاب سوال داده میشه

    • سلام دوست محترم دردفترچه نمونه دولتی استانتان مشخص شده است درصورتی که دفترچه رو نداریدبامشاوران ما تماس بگیرید تا دراختیارتان قرار دهند

  26. آزمون مدارس نمونه نهم به دهم از چند درصد کتاب های پایه نهم گرفته میشه؟

    • سلام دوست محترم در دفترچه هراستان باجزئیات بیان شده است

  27. سلام
    میشه بفرمایید که نمره منفی هم داره؟ و اگر سوالی بلد نیستیم نزنیم به نعفمون هست ؟

  28. یه سوال دارم پارسال ازمون ورودی نهم به دهم مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان یکی بود؟؟؟

    • سلام دوست محترم پارسال ازمون تیزهوشان ونمونه دولتی باهم بود ولی امسال جدا از هم برگزارمی شود

  29. سلام ضریب قبولی انسانی با تجربی فرق داره

    • سلام دوست محترم ضرایب درازمون نمونه دولتی یکسان است

  30. سلا ضریب قبولی رشته ریاضی چقدره؟

    • سلام دوست محترم بامشاوران ما در صورت تمایل در ارتباط باشید

  31. سلام ایا در ازمون نمونه ۹۹_۱۴۰۰کتاب عربی و زبان حذف شده؟
    و ازمون تحلیلی اضافه شده؟

    • سلام دوست محترم خیردر دفترچه نمونه منابع کامل بیان شده است

  32. سلام از کتاب های سال هشتم هم در امتحان نمونه دولتی سوال میاید

    • سلام دوست محترم منابع در دفترچه نمونه هر استان قید شده است خیر

  33. سلام . عربی و انگلیسی هم تو امتحان ورودی می یاد؟ و اینکه از کلاس هشتم هم سوالات می یاد بخونیم

    • سلام دوست محترم درازمون نمونه دولتی بله.در ازمون نمونه دولتی خیر

  34. سلام آیا عربی و زبان در ازمون ورودی نمونه دولتی هم میاد. بعد یه سوال دیگم این که این آزمون از کل کتاب نهم میاد یا بخشی از کتاب چون تو بعضی سایت ها نوشته از 80 درصد کتاب میاد.

    • سلام دوست محترم بله.سوال دوم شما دردفترچه هراستان منابع باجزییات بیان شده؟شما کدام استان هستید؟درصورت تمایل بامشا.ران ما دراتباط باشید

      • سلام سوالات تیزهوشان فقط از پایه نهم میاد یا از هشتم و هفتم هم میاد و اگر فقط از نهم میاد سال های بعد هم به همین ممول هست یا خیر…با تشکر

        • سلام دوست محترم ازمون تیزهوشان از پایه هشتم ونهم سوال طرح می شود

  35. با سلام
    ببخشید مسخواستم بدونم من امسال باید برم پایه هشتم و دوسال بعد همین موقع میخوام امتحان قبولی مدارس نمونه دولتی بدم…میخواستم بدونم سوالات فقط از پایه نهم میاد یا از هشتم و هفتم هم میاد یا ترکیبی از پایه ها میاد؟با تشکر

    • سلام دوست محترم سوالا نمونه دولتی فقط از پایه نهم مطرح می شود

  36. سلام
    ببخشید می خواستم بدونم سوالات نمونه دولتی و تیزهوشان با هم یکی شدن و آیا در آزمون های نمونه دولتی سوالات استعداد های تحلیلی آمده است و برای آزمون های نمونه دولتی کتاب EQ خوب است

    • سلام دوست محترم امسال ازمون این دو نوع مدرسه از هم جدا شد برای اطلاع از جزئیات بیشتر بامشاوران ما درارتباط باشید

  37. سلام
    ببخشید کتاب EQ برای آزمون های نمونه دولتی خوبه

  38. سلام.من امسال میرم کلاس نهم و در استان مازندران هستم.آیا برای آزمون نمونه دولتی همه جای کتاب ها میاد یا نصفی از کتاب؟
    و سوال دوم: آیا میشود بعضی از کتاب ها حذف شوند؟

  39. سلام مجدد. معلم در قبولی آزمون نمونه دولتی نقش دارد؟
    و اگه معلم، معلم خوبی نباشد چه؟

    • سلام دوست محترم 1.معلم 2.سطح خود دانش اموز.3منابع مهم است

  40. سلام ازمون نمونه دولتی 1400.1401
    عربی و زبان دارد؟

  41. با عرض سلام و آرزوی بهروزی برای شما سرور عزیز،خواستم بپرسم آیا به غیر از منابع ذکر شده در سایت جهت آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی که همگی بصورت کتاب هستند،منابع آموزشی تصویری بصورت دی وی دی نیز وجود دارد و چنانچه پاسخ مثبت است چه منابعی را پیشنهاد میفرمایید و از کجا باید تهیه گردند.سپاسگزارم.

    • سلام دوست محترم بله.برای چه پایه ی؟بامشاوران ما در ارتباط باشید

  42. سلام امسال(۱۴۰۱_۱۴۰۰)آزمون نمونه و تیزهوشان جدا برگزار میشود؟! و سوال دوم اینکه امسال (۱۴۰۱_۱۴۰۰)آزمون نمونه دولتی از پایه های هفتم و هشتم هم سوال میاد یا نه؟! ممنون میشم اگر زودتر پاسخ بدیید💖

  43. با سلام و درود مجدد منظور من پکیج کامل تصویری تمام مواد درسی آزمون ورودی نمونه مردمی نهم به دهم می باشد.ضمنأ طبق فرمایش حضرتعالی جهت تماس با مشاورین عزیز برقراری ارتباط با شماره تلفنی که اعلام نموده اید امکان پذیر نیست لطفأ راهنمایی بفرمایید و چنانچه تلفن تماس دیگر یا شماره همراهی اگر هست محبت فرمایید.

    • سلام دوست محترم از پک مشاوره موجود در سایت استفاده نمایید

  44. با عرض سلام و خسته نباشید میخاستم بپرسم که آزمون مونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۱_۱۴۰۰ از پایه هشتم و هفتم هم میاد یا خیر؟!!

  45. سلام آزمون نمونهولتی نهم به دهم ۱۴۰۱_۱۴۰۰ از هفتم و هشتم هم است؟!

  46. سلام می خواستم بدونم آزمون نمونه دولتی سوالات سال قبل (هشتم) رو هم در بر میگیره یا فقط نهم میاد

  47. سلام آزمون نمونه دولتی امسال ۱۴۰۱_۱۴۰۰ از هفتم و هشتم هم میاد ؟! نمونه دولتی و تیزهوشان جدا برگزار میشه؟! سوالات استعداد تحلیلی هم داره؟!!!

    • سلام دوست محترم ازمون از پایه نهم هست احتمالا مثل سال99جدابرگزار شود

  48. سلام میخواستم بدونم مواد ازمون نمونه دولتی نهم به دهم1400_1401کی منتشر میشه؟؟و اینکه فاصله زمانی ازمون نمونه و تیزهوشان چقدر هست؟

    • سلام دوست محترم منابع نمونه کتابهای پایه نهم هست برای مشاوره بیشتر با مشاوران ما درارتباط باشید

  49. سلام پسر من امسال کلاس نهم است میخواستم بدونم چه کتابهایی رو باید بخونه که بتونه تو رشته تجربی برای مدارس نمونه نمره قبولی رو بیاره با تشکر

  50. با سلام و خسته نباشید به شما. من امسال ازمون ورودی دارم و طبق جدولی که در مقاله داده بودید حساب کردم که حداکثر امتیاز 200 هست. حالا سوال من اینه که برای قبولی باید حداقل چند امتیاز بیاریم؟ یا بر اساس این هست که مثلا اول کسانی که 200 امتیاز آوردند قبول میشن بعد کسانی که 199 امتیاز شدند بعد…؟

    • سلام دوست محترم شما چه استانی هستید وچه رشته میخاهید پذیرش بگیرید؟

  51. آیا در ازمون نمونه سال ۱۴۰۰ زبان و عربی وجود دارد؟ممنون میشم اگر جواب بدین🌷

    • سلام دوست محترم منابع امسال هنوز مشخص نیست .اگر ازمون جداگانه برگزار شودبه احتمال80درصد جز منابع خواهد بود

  52. ازمون ورودی نهم به دهم از کدام دروس و کدام سال خواهد بود؟

  53. سلام من در سایت های زیادی رفتم و تحقیق کردم کتاب حجم خاصی نداره و من چشم بسته بلدم اما داخل سایت ها نوشته بود کتاب مبتکران باید خوند من این کتاب رو گرفتم اما حجم بسیار سنگین داره و واقعا چیزی ازش متوجه نمیشم و نمی تونم فقط وقتم رو برای اون بزارم ولی سوال اصلی م اینه که آیا اون سوالات هم میاد یا سوالات کتاب و کمی فرا تر از کتاب؟ممنون میشم جواب بدین

    • سلام دوست محترم شما ابتدا تسلط به کتاب داشته باشید چون سطح سوالات یه مقدارسختر ازکتاب درسی هست نمونه سوالات سالهای گذشته به شما کمک می کند

  54. با عرض سلام و وقت بخیر.
    در منابعی که ذکر کرده بودید اثری از استعداد تحلیلی ندیدم.
    آیا حذف شده؟

  55. سلام .میشه بگید برا ازمون نمونه دولتی ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ چه کتابهایی میان و استعداد تحلیلی داره ؟ و حداقل باید چند تا سوالو درست جوا ب بدیم تا قبول بشیم

  56. سلام واسه نمونه دولتی۱۴۰۰ باید کتاب های هشتم هم بخونم یا فقط کتاب پایه نهم را باید بخونیم

    • سلام دوست محترم منابع ازمون در دفترجه ثبت نام اعلام شده

  57. سلام من سهمیه ۲۰ درصد جانبازی دارم
    و الویت ۴ نمونه دولتی هستم
    مدرسع نمونه ناحیه ما۱۰۸ نفر ظرفیت داره
    ایا ممکنه جز ۱۰ درصد اختصاصی جانبازان پذیرفته شم؟
    توروخدا جواب بدید

    • سلام دوست محترم بستگی به تعداد رقبا سطح رقباتون دارد

  58. سلام، ببخشید من میخواستم بدونم بیشتر سوالات داخل آزمون از نهم است یا هفتم و هشتم هم هست؟
    و یک سوال دیگه اینکه درس عربی و زبان در آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی حذف می‌شود؟
    چون من مهر ۱۴۰۰ پایه نهم میشوم.

  59. سلام ببخشید،ازمون نمونه سوالات از کل کتاب هس یا محدوده دارن؟

  60. سلام ببخشید ازمون نمونه دولتی 1400از کل کتاب نهم است یا قسمت بندی شده است

  61. حذفیات آزمون نمونه دولتی رو ممنون میشم اگه بگید و زمان آزمون رو

    • سلام دوست محترم حذفیات اگر اعلام شود در سایت ثبت نامی اعلام می شود

  62. سلام با توجه به اینکه گفتید فقط از کتاب های درسی پایه نهم در ازمون ورودی دهم می اید ایا همه ساله اینگونه است؟؟؟؟؟ چون من سال دیگه این امتحان رو باید بدم

  63. سلام و خسته نباشید برای ازمون نمونه سال ۱۴۰۰_۱۴۰۱ فقط باید کتب سال نهم و مطالعه کنیم؟🙏اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه

  64. سلام
    ایا امسال ازمون حذفیات هم داره؟؟؟

  65. سلام ، ببخشید میتونید محدوده طراحی یا حذفیات دقیق امتحان نمونه دولتی بزارید؟

    • سلام دوست محترم ازمون نمونه دولتی استانی هست وشرایط هر استان متفاوت می باشد

  66. تو نمونه دولتی از استعداد تحلیلی سوال میاد؟

  67. ببخشید برای آزمون نمونه دولتی قسمت تاریخ ادبیاتش فقط قرن و آثار شاعران کافیه؟

  68. سلام،ممنون از اطلاعات مفیدتون
    بنده سوالی داشتم که ممنون میشم درست ترین پاسخ رو بدین
    در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نهم به دهم،۱۰۰ درصد سوالات طراحی شده از کتب پایه نهم هستن؟
    بنده در بسیاری از سایت ها دیدم که گفته شده بود تماما از پایه نهم هستن سوالات،در صورتی که بسیاری از دوستانم سال های گذشته در این آزمون شرکت کردن و گفتن که بالغ بر ۵۰_۶۰ درصد سوالات از پایه هشتم بوده!
    لطفاً پاسخ صحیح رو بدین که ما دانش آموز ها اینقدر سردرگم نشیم!!!

    • سلام دوست محترم در دفترچه راهنمای هر استان اعلام شده که از پایه نهم هست

  69. سلام
    ایا بیشتر بدانیم درس دینی هم تو ازمون نمونه دولتی میاید؟؟.
    ممنون میشم پاسخ بدین

  70. سلام . دانش اموزان اهل تسنن برای درس پیام های اسمانی باید کتاب ضمیمه را بخوانند یا هر دو کتاب پیام های اسمانی و ضمیمه رو و یا فقط کتاب پیام های اسمانی اصلیرو واینکه در ازمون نمونه دولتی از ضمیمه سو ال می اید یا از هردو کتاب .. خواهشن هرچه زود تر جواب بدین ممنون میشم

  71. سلام
    امسال هم عربی و زبان در ورودی مدارس نیست ؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید