منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 98

فراخوان جذب اعضای هیات علمی وزارت بهداشت

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 در این مقاله منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 98 را پیرو فایل منتشر شده از مرکز سنجش آموزش پزشکی، در اختیار داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزرات بهداشت قرار خواهیم داد.

برای رفع هرگونه ابهام و سوال در رابطه با آزمون ارشد وزارت بهداشت 97-98 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

دانلود منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی

داوطلبان گرامی می توانند از طریق لینک ذیل منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی را دانلود نمایند. متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد وزارت بهداشت/ رشته های پزشکی می توانند جهت رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه با منابع آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

دانلود منابع ارشد وزارت بهداشت 97-98

لیست منابعی که از طریق لینک بالا دانلود نموده اید به منظور راهنمایی و هدایت داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد، از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی فراهم گردیده است.

سازمان سنجش آموزش پزشکی در خصوص آخرین تغییرات آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 98 اطلاعیه ای صادر کرد.
بر اساس اعلام دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی مدرک کارشناسی رشته علوم تجربی به مدارک مورد پذیرش رشته کارشناسی ارشد زیست فناوری پزشکی در مجموعه امتحانی علوم آزمایشگاهی 1 اضافه شده است و دانش آموختگان این رشته مجاز به شرکت در آزمون می باشند.

نکته بسیار مهم:

توجه داشته باشید، منابع ذکر شده در لیست به معنی انحصار و محدودیت آزمون نمی باشد و داوطلبان برای قبولی در این آزمون بایستی مطالعات گسترده و متنوعی در زمینه مربوط داشته باشند و تسط کافی بر موضوع آزمون داشته باشند، این موضوع باعث نگرانی داوطلبان آزمون ارشد وزارت بهداشت/ رشته های پزشکی گردیده است، کارشناسان صدای مشاوران برای رفع این نگرانی راهنمای داوطلبان می باشند پس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر منابع با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

توصیه ما به داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت این است که حتما مقالات مربوط به زمان برگزاری آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 و دانلود دفترچه ثبت نام ارشد وزارت بهداشت 98 را مطالعه نمایند.

برای رفع هرگونه ابهام و سوال در رابطه با آزمون ارشد وزارت بهداشت 98 می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه منابع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته وزارت بهداشت / رشته های گروه پزشکی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید