ممنوعیت کلاس آموزشی هوش و استعداد تیزهوشان هفتم

حذف مدارس سمپاد تیزهوشان و نمونه دولتی در سال 99

جهت مشاوره در زمینه ممنوعیت کلاس آموزشی هوش و استعداد تیزهوشان هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ممنوعیت کلاس آموزشی هوش و استعداد تیزهوشان هفتم در سال 99 اعلام شد. برگزاری کلاس و دوره آموزشی هوش و استعداد استعداد تحلیلی برای هفتم تیزهوشان، توسط مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ممنوع اعلام گردید. در این صفحه از جزئیات کامل خبر این ممنوعیت با عنوان آموزش برای آمادگی آزمون استعداد تحلیلی – هوش و استعداد پایه هفتم مطلع می شوید.

آزمون سنجش هوش و استعداد- استعداد تحلیلی، با هدف شناسایی دانش آموزان مستعد برگزار می شود. این آزمون تمام مولفه های سنجش، مرتبط با هوش و استعداد دانش آموز را دارد. به هیچ عنوان نیاز به دوره آموزشی ندارد و دانش آموزان به آموزش های غیر ضروری نیاز ندارند. درصورت نیاز به مشاوره برای ورود به تیزهوشان ششم به هفتم با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

والدین گرامی توجه نمایند که به هیچ عنوان، فرزندان خود را در کلاس های غیرقانونی و بدون مجوز وزارت آموزش و پرورش ،(با عنوان کلاس آمادگی برای آزمون تیزهوشان  ششم به هفتم) ثبت نام نکنند.

برای اطلاع از زمان برگزاری سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99کلیک نمایید.

شما می توانید هر روزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و با مشاورین مجموعه صدای مشاوران در ارتباط باشید.

ممنوعیت کلاس آموزشی هوش و استعداد تیزهوشان هفتم

ممنوعیت کلاس آموزشی هوش و استعداد تیزهوشان هفتم 99 – 1400

روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام کرد، برگزاری هرگونه کلاس آموزشی برای آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم مدارس استعدادهای درخشان ممنوع است.

توجه داشته باشید که مراکزی که چنین کلاس های آموزشی برگزار می کنند، اقدام به ثبت نام بدون مجوز نموده و این فعالیت غیرقانونی محسوب می شود.

والدین گرامی دقت داشته باشند که با توجه برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ششم به هفتم، برخی افراد و موسسات آموزشی کلاس هایی غیرقانونی برای آموزش دوره های هوش و استعداد، برگزار می کنند. این مراکز تحت نظارت مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان نیستند. درصورت نیاز به مشاوره درمورد آمون تیزهوشان ششم به هفتم، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.
به هیچ عنوان در مراکزی که این دوره ها را غیرقانونی و بدون مجوز وزارت آموزش و پرورش برگزار می کنند، ثبت نام نکنید.

به گزارش روابط عمومی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، با توجه به اینکه در آستانه برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان قرار داریم، به اطلاع اولیاء دانش آموزان می رساند، بعضی از موسسه های آموزشی و اشخاص ، اقدام به برگزاری و تشکیل دوره های آمادگی و آموزشی هوش و استعداد برای آزمون ورودی پایه هفتم کردند که این دوره ها غیر قانونی بوده و بدون مجوز وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود و افراد فوق الذکر هیچ گونه ارتباطی با مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان ندارند.

 

جهت مشاوره در زمینه ممنوعیت کلاس آموزشی هوش و استعداد تیزهوشان هفتم

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید