معرفی رشته مکاترونیک

معرفی رشته مکاترونیک

جهت مشاوره در زمینه معرفی رشته مکاترونیک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله  به معرفی رشته مکاترونیک میپردازیم و شرایط و بازار کار مکاترونیک را مورد بررسی قرار می دهیم. رشته مکاترونیک از سال 83 در دانشگاه های ایران ارائه گردید. دانشگاه آزاد اولین دانشگاه ارائه دهنده این رشته بود.

اولین دانشگاه ارائه دهنده مقطع کارشناسی رشته مکاترونیک دانشگاه تربیت معلم سبزار بود. پس از آن از سال 89 دانشگاه های فنی مهندسی نظیر دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی ، دانشگاه تبریز ، دانشگاه سمنان، دانشگاه امیرکبیر، دانشگاه صنعتی شریف ، دانشگاه شاهرود و دانشگاه سیستان و بلوچستان پذیرش دانشجو کارشناسی ارشد در رشته مکاترونیک انجام می شود.

علامقندان به تحصیل و اشتغال در رشته مکاترونیک سوالات متعددی در رابطه با این رشته مطرح می نمایند. سوالاتی نظیر شرایط تحصیل رشته مکاترونیک در آلمان,رشته مکاترونیک کارشناسی ارشد,رشته مکاترونیک در هنرستان,رشته مکاترونیک در ایران,رشته مکاترونیک در کدام دانشگاه,رشته مکاترونیک دانشگاه شریف و کارشناسی مکاترونیک,آینده شغلی مکاترونیک,ارشد مکاترونیک,بازار کار مکاترونیک,چارت کارشناسی مهندسی مکاترونیک,رتبه لازم برای مکاترونیک شریف,دانشگاه های دارای رشته مکاترونیک. در این مقاله اطلاعات مفیدی در مورد رشته مکاترونیک مطالعه می نمایید و در صورت نیاز به کسب راهنمایی و مشاوره تلفنی با کارشناسان صدای مشاور ، درمورد شرایط و مزایای این رشته می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

ثبت نام در رشته مکاترونیک دانشگاه

شرایط تحصیل در رشته مکاترونیک در دانشگاه های مختلف و در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد متقاوت می باشد ، بنابراین برای اطلاع از شرایط تحصیل ، نحوه پذیرش هر دانشگاه از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید. مزایای رشته مکاترونیک و بازار کار رشته مکاترونیک با توجه به اشتباع نشدن این رشته در ایران و خارج از کشور و درآمد خوب موجب شده است که این رشته مورد توجه متقاضیان بسیاری قرار گیرد.

تقاضای نیروی کار فارغ التحصیل رشته مکاترونیک در سراسر دنیا و در کشورهایی که هم اکنون به صورت وسیعی سرمایه گذاری در این رشته داشته اند، نظیر آمریکا ، ژاپن ، آلمان ، بلژیک ، استرالیا ، اتریش و روسیه وجود دارد. این رشته دارای گرایشات زیر می باشد:

ارشد مکاترونیک دارای سه گرایش است که هر کدام دارای دروس عمومی و اختصاصی می باشند:

  • گرایش طراحی رباتها و سیستم های مکاترونیکی
  • گرایش اتوماتیک و کنترل تولید
  • گرایش ارتباطات جنبی انسان ، ماشین ، کامپیوتر

جهت ثبت نام و اطلاع از رتبه لازم برای قبولی رشته مکاترونیک در دانشگاه صنعتی شریف ،دانشگاه امیر کبیر و سایر دانشگاه های ارائه دهنده رشته مکاترونیک از طریق تلفن ثابت شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

 

جهت مشاوره در زمینه معرفی رشته مکاترونیک

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید