معرفی دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین

انتخاب رشته دانشگاه امام حسین

جهت مشاوره در زمینه معرفی دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه قصد داریم به معرفی دانشکده مکانیک امام حسین و رشته مهندسی مکانیک در سال 98 بپردازیم. دانشکده مکانیک و هوافضا از دانشکده های دانشگاه امام حسین است که در سال 65 افتتاح شده است. دانشگاه امام حسین در تهران واقع شده است. دارای دانشکده های فنی و مهندسی، علوم انسانی و علوم پایه است. دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین هر سال با هدف جذب و تربیت نیروهای متخصص ، اقدام به ثبت نام دانشجو می نماید. 

دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین در سال 98

دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین در سال 98 نیز مانند سال های قبل پذیرش دانشجو خواهد داشت. دانشگاه امام حسین(ع) در شهر تهران قرار دارد و دارای دانشکده‌های علوم پایه، فنی و مهندسی و علوم انسانی است. دانشکده مکانیک از طریق ثبت نام کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش دارد.

در سال 65 مرکز آموزش عالی امام حسین توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مورد تایید قرار گرفت و در سال 66 درحالی که متشکل از دانشکده مکانیک و سایر دانشکده ها بود ، به طور رسمی شناخته شد.

رشته مکانیک – طراحی کاربردی یکی از رشته های دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین است. این دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد از طریق کنکور در رشته ها و گرایشات طراحی کاربردی ، مخابرات رمز و سیستم و … پذیرش دارد. متقاضیان تحصیل در دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین می توانند برای انتخاب رشته در این دانشکده ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

علاقمندان به تحصیل در دانشکده مکانیک امام حسین توجه داشته باشند پذیرش در بخش دولتی (دوره شبانه و غیر بورس) از طریق ثبت نام کنکور سراسری و تحت نظارت وزارت علوم خواهد بود.

معرفی دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین

دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین-رشته مهندسی مکانیک

گرایش طراحی کاربردی در کارشناسی ارشد یکی از گرایشات رشته مهندسی مکانیک است. مهندسی مکانیک از رشته های رشته های پرطرفدار در دانشکده مکانیک امام حسین می باشد. گرایش مهندسی مکانیک به طراحی ماشین آلات ، جامدات ، ارتعاشات ماشین آلات و طراحی کنترل سیستم ها می پردازد. یکی از وظایف فارغ التحصیلان مهندسی مکانیک با گرایش طراحی، بررسی نیروها و گشتاورهایی است که برای ماشین آلات کاربرد دارد. مهندسین مکانیک به بررسی و ایجاد بهترین حالت قطعه که مقرون به صرفه و با کیفیت باشد، می پردازند. فارغ التحصیلان رشته مهندسی مکانیک با گرایش طراحی کاربردی میتوانند در کارخانجات و صنایع مختلف مانند ، صنایع خودروسازی ، نظامی، غذایی، نفت ، هوافضا و … به فعالیت بپردازند. برای فعالیت در این رشته لازم است با نرم افزارهای مرتبط آشنایی و تسلط داشته باشید. نرم افزار هایی مانند Openfoam، نرم افزار Fluent، نرم افزار Ansys، نرم افزار Matlabاز جمله نرم افزارهای مهندسی مکانیک می باشند.

متقاضیان تحصیل در دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین می توانند برای مشاوره ثبت نام و قبولی در انتخاب رشته دانشگاه امام حسین در کنکور 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه معرفی دانشکده مکانیک دانشگاه امام حسین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید