معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور 97

شرایط تطبیق واحد دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم به تعریف معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور ، شرح کامل تمام قوانین و شرایط معرفی به استاد دانشگاه پیام نور و منابع امتحان معرفی به استاد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد بپردازیم. متقاضیان اخذ معرفی به استاد پیام نور می توانند دستورالمعل نحوه ارائه معرفی به استاد پیام نور 97- 98 را در همین صفحه دانلود نمایند.

برای اطلاع از زمان درخواست معرفی به استاد کلیک نمایید.

نحوه و شرایط معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور

دانشجویانی که تعداد محدودی از واحدهایشان باقی مانده است برای اینکه سریع تر فارغ التحصیل شده و یک ترم اضافه تر را نگذرانند، و سریع تر آزمون دهند ، در صورتی که واجد شرایط معرفی به استاد باشند می توانند ، بدون شرکت در آزمون ترمی و هماهنگ دانشگاه پیام نور، از طریق استفاده از امکان معرفی به استاد در زمان خود صرفه جویی نمایند. قانون معرفی به استاد در سایر دانشگاه ها نیز وجود دارد ولی شرایط معرفی به استاد در هر دانشگاه متفاوت می باشد. در شیوه گذراندن واحدها از طریق معرفی به استاد ، دانشجو منبع امتحان ، میزان مطالعه و نحوه امتحان را با استاد هماهنگ می نماید و نیازی به حضور در جلسه امتحان ترمی هماهنگ ندارد. در معرفی به استاد دانشجو ملزم به پرداخت کل شهریه ثابت و شهریه متغیر واحدهای اخذ شده می باشد. توجه داشته باشید که باید بعد از ثبت کلیه نمرات در سامانه گلستان و بررسی کلیه سوابق تحصیلی و محرز شدن موضوع ماده ۱ یا ۲ اقدام به تایید تقاضای معرفی به استاد نمایید ، درغیر اینصورت دانشجو ملزم به گذراندن مجدد دروس معرفی به استاد به همراه کلیه دروس باقی مانده سرفصل پیرو آیین نامه آموزشی خواهد بود. برای مطالعه ادامه مطلب کلیک نمایید.

دانشجویان گرامی می توانند برای اخذ معرفی به استاد از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد ، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 ، با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

دستورالعمل قانون معرفی به استاد در سال 94 تصویب شد و از آن زمان تاکنون از این قانون پیروی می شود متن کامل دستورالعمل قانون معرفی به استاد را از طریق لینک زیر دانلود نمایید:

 

دانلود دستورالعمل قانون معرفی به استاد دانشگاه پیام نور 97

نکته:

در صورتی که دانشجویی درسی که دارای واحد نظری –و عملی می باشد ، در نیمسال آخر انتخاب نموده و در بخش عملی مورد قبول قرار گرفته و در بخش نظری مردود شود ، بخش نظری را به صورت معرفی به استاد اخذ نماید. امکان گرفتن معرفی به استاد برای جز سی قرآن کریم وجود ندارد.

شرایط گرفتن معرفی به استاد در کارشناسی پیام نور

دانسشجویان دوره های کاردانی و کارشناسی – پیوسته و ناپیوسته ، درصورتی که فقط دو درس نظری – تئوری ، داشته باشند (یعنی دروسی که واحد عملی ندارد) می توانند دو درس باقی مانده را به صورت معرفی به استاد اخذ نمایند. یکی دیگر از نکات مثبت معرفی به استاد، این است که تعداد واحدهای آن دو درس نیز آزاد می باشد.

شرایط گرفتن معرفی به استاد در کارشناسی ارشد پیام نور

دانشجویان کارشناسی ارشد شیوه آموزشی و شیوه پژوهشی پیام نور که فقط یک درس نظری- تئوری (بدون واحد عملی) داشته باشند می توانند معرفی به استاد بگیرند و تعداد واحد آن درس نیز آزاد می باشد و محدودیتی وجود ندارد. توجه داشته باشید که دانشجویان شیوه پژوهشی قبل از دفاع از پایان نامه می توانند معرفی به استاد بگیرند.

 

دانشجویان گرامی می توانند برای اخذ معرفی به استاد و رفع هرگونه سوال و ابهام ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد ، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 ، با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه معرفی به استاد در دانشگاه پیام نور 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید