مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان پردیس علامه طباطبایی لرستان

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برای ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 و شرکت در مصاحبه تا ساعت 24 روز چهارشنبه 29 خردادماه فرصت دارید، عدم ثبت نام در سامانه به منزله انصراف خواهد بود. به دلیل تغییراتی که در نحوه مصاحبه دانشگاه آزاد در سال‌های اخیر اتفاق افتاده است، برای داوطلبان آزمون دکتری در مورد آن سوالاتی پیش آمده است. ما در اینجا سعی می‌کنم برای روشن‌تر کردن روند مصاحبه در مورد آن توضیحات جامعی بدهیم.

حد نصاب تراز آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

کسب کردن حد نصاب تراز دکتری 98 در آزمون دکتری اسفندماه برای ورود داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد به مرحله بعد یعنی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد لازم است. داوطلبان برای شرکت در مصاحبه واحد دانشگاه آزاد مد نظر خود باید حد نصاب تراز آن دانشگاه را بدست آورده باشند. دانشگاه‌ها یمختلف بر مبنای حد نصاب تراز خود، داوطلبان را دعوت به مصاحبه می‌کنند. لازم به تاکید است که آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد 98 نیز نیمه متمرکز است، به این معنا که پذیرش دانشجویان مقطع دکتری در دو مرحله آزمون و مصاحبه انجام می‌شود لذا داوطلبان آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 باید برای بدست آوردن امتیاز مصاحبه دکتری تخصصصی دانشگاه‌های مد نظر خود نیز تلاش کنند و بدانند که تنها بدست آوردن حد نصاب تراز آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 برای پذیرش دکتری دانشگاه آزاد کافی نیست. مانند دانشگاه سراسری، در دانشگاه آزاد نیز 50 درصد امتیاز پذیرش به مصاحبه تعلق دارد و نمره آزمون دکتری فقط 50 درصد امتیاز پذیرش دانشجویان را شامل می‌شود. حد نصاب تراز دکتری دانشگاه آزاد 98 برای واحدهای مختلف آن به منظور دعوت به مصاحبه دکتری متفاوت است. داوطلبان آزمون دکتری 98 در صورت تمایل به دانستن تراز دعوت به مصاحبه واحدهای مختلف دانشگاه آزاد و یا حد نصاب تراز مصاحبه دانشگاه‌های سراسری می‌توانند به مطالب دیگر همین سایت که به طور خاص در این باره است، رجوع کنند و یا با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرند.

زمان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

از داوطلبان آزمون دکتری که حد نصاب تراز دکتری دانشگاه آزاد 98 را برای مصاحبه دانشگاه‌های انتخابی خود کسب کرده‌اند، برای شرکت در جلسه مصاحبه دعوت می‌شود. لیست افرادی که برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 دعوت به مصاحبه می‌شوند، اردیبهشت ماه از طریق سایت azmoon.org به داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 اعلام می‌گردد. زمان دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد هر استان پس از آن به صورت استانی اعلام می‌شود 

نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 به این صورت است که داوطلبان باید برای هر استان به صورت جداگانه مصاحبه بدهند. در هر استان یک دانشگاه به عنوان نماینده معرفی می‌شود که از داوطلبان دکتری برای همه‌ی واحدهای دانشگاه آزاد استان خود مصاحبه می‌گیرد و لذا داوطلبان علاقه‌مند به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 بایستی برای دانشگاه آزادهای انتخابی خود در هر استان یک مصاحبه بدهند. در خصوص محور بحث‌های جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد، دانشجویان باید بدانند که مانند دانشگاه سراسری، در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد نیز سابقه‌ی علمی، آموزشی، پژوهشی داوطلب بوسیله‌ی هیات مصاحبه دانشگاه که اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد هستند، ارزیابی می‌شود. در مصاحبه دانشگاه آزاد 98 نیز رزومه تحصیلی و شغلی داوطلب، مقالاتی چاپ شده، تسلط به زبان انگلیسی اهمیت دارد و داوطلب باید به سوال‌های علمی تخصصی هیات مصاحبه‌کننده پاسخ بدهد. تسلط بر متن پایان‌نامه برای پاسخ به سوالات جلسه پایان‌نامه مهم است. در مورد انگیزه تحصیل نیز از داوطلبان پرسیده می‌شود. داوطلبان باید مدارک شناسایی و تحصیلی خود را در روز مصاحبه به همراه ببرند. داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد 98 هم‌چنین باید برای حضور در جلسه مصاحبه در پروتال دانشگاه ثبت نام کنند و مدارک لازم را در سایت بارگزاری کرده و هزینه ثبت نام مصاحبه را پرداخت کنند. اگر برای ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد خود به مشکل برخوردید و یا نیاز به راهنمایی داشتید، با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرید.

 اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

اعلام نتایج مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 در شهریور ماه به داوطلبان علاقه‌مند به آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 اطلاع‌رسانی خواهد شد. این نتیجه نهایی است و پذیرفته‌شدگان می‌توانند برای ثبت نام به دانشگاه آزاد محل قبولی خود مراجعه کنند ولیکن داوطلبانی که در اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 98 پذیرفته نشده‌اند باید دقت داشته باشند که هنوز فرصت تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد برای ورود به دوره دکتری دانشگاه آزاد 98 برای‌شان باقی است و می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده برای تکمیل ظرفیت انتخاب رشته نمایند.

جهت مشاوره در زمینه مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید