مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش

مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه نحوه تحویل مدارک لازم برای استخدام آموزش و پرورش سال 99 – 1400 و شرایط استخدام آموزش و پروش به اطلاع متقاضیان استخدام در آزموش پرورش می رسد. افراد واجد شرایط استخدام آموزش و پرورش می توانند با در دست داشتن مدارک استخدام به امور اداری واحد استخدام مراجعه نمایند. برای اطلاع از تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش روی همین لینک آبی متن کلیک کنید.

ارائه مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش سال 99 – 1400

مدارک استخدام آموزش و پرورش برای مراجعه حضوری به امور اداری واحد استخدام آموزش و پروش، شامل موارد زیر است. متقاضیان عزیز می توانند برای کسب راهنمایی از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. نیروهای سواداموزی برای تحویل مدارک استخدام و تشکیل پرونده به نهضت سواد آموزی مراجعه کنند. جمع آوری مدارک به معنی استخدام نیست و جذب متقاضی پس از بررسی و تایید کمیته استان و وزارت آموزش و پرورش انجام می شود. متقاضیان گرامی برای اطلاع از لیست مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش سال 99 – 1400 با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

برای مشاهده مطالب مرتبط با استخدام آموزش و پرورش برای عموم مردم (بدون سابقه کار تدریس) از طریق شرکت در آزمون استخدامی روی لینک های زیر کلیک کنید:

لیست منابع آزمون استخدام آموزش و پروش 99

دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

تاریخ و زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش 99

مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش

شرایط استخدام برای متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش (افراد دارای سابقه کار):

  1. استخدام آموزش و پرورش برای نیروهای حق التدریس غیر مستقیم یا همان سرباز معلم که از سال 1379 تا پیش از سال 1391 دارای کد پرسنلی در مدارس دولتی ، تحت عنوان نیروی حق التدریس آزاد، همکاری داشته اند. برای اطلاع از شرایط جذب سرباز معلم در آموزش و پرورش استان هاکلیک کنید.
  2. نیروهای خرید خدمات آموشی که در سال های 87 – 88 و 88 – 89 که دارای قرار داد مسقیم از طریق شرکت های خدمات آموزشی با اداره کل آموزش و پرورش بوده اند.
  3. دارا بودن سابقه کار با عنوان نیروهای پیش دبستانی که از سال 79 تا پیش از سال 91 با مراکز پیش دبستانی دولتی و یا کلاس های پش دبستانی که زیر نظر مدارس دولتی بوده اند.
  4. استخدام آموزش و پرورش برای نیروهای سوادآموزی شامل آموزش دهنده مستمر که از سال 1379 تا پیش از سال 92 در نهضت سواد آموزی سابقه فعالیت داشته اند و دارای حداقل 2 دوره به صورت مستمر و هر دوره حداقل 2 نفر و بیشتر را تحت  پوشش داشته اند. گروه دوم شامل آموزش یاران یعنی افرادی که با مجوز گزینش ، گواهی اموزش و تدریس از ابتدای خدمت داشته و دارای کد پرسنلی نهضت سوادآموزی در سال های 79 تا پیش از سال 92 باشند.
  5. استخدام واجدین شرایط به صورت حق التدریس آزاد خواهد بود و اشتغال داشتن در موارد مذکور در مدارس دولتی است.
  6. متقاضیان عزیز می توانند برای کسب راهنمایی و اطلاع از مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش، جهت جذب واجدین شرایط، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان  صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش 99

متقاضیان گرامی برای اطلاع از لیست مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش سال 99 – 1400 با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید