مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 97

مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لیست مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در این مقاله به اطلاع داوطلبان بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای می رسد. ارائه مدارک مذکور هنگام انجام ثبت نام و ارائه اصل مدارک در هنگام ثبت نام نهایی و پذیرش در دانشگاه الزامی می باشد. مراحل ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای به طور هم زمان در خرداد ماه انجام شد، برای اطلاع از زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای صرفا براساس سوابق تحصیلی روی لینک زیر کلیک نمایید:

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 97

داطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان آجا می توانند جهت دریافت کدپیگیری 12 رقمی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

لیست مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

لیست مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای به شرح ذیل می باشد، به همراه داشتن اصل مدارک هنگام انجام ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان الزامی می باشد؛ توصیه ما به داوطلبان این است که حتما پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی، جهت چک و بررسی مدارک مورد نیاز از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند. برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای کلیک نمایید.

  • عکس با سایز 4*3 یا 4*6 به صورت تمام رخ
  • مدرک تحصیلی دیپلم
  • اصل شناسنامه و 2 سری کپی از تمام صفحات شناسنامه
  • اصل کارت ملی و 2 سری کپی
  • مدرک نظام وظیفه (مخصوص برادران)
  • اصل و 2 برگ کارت پایان خدمت ویا معافیت دایم (کارتهای قدیمی اعتبار ندارد)

سهمیه ایثارگران -جانبازان و رزمندگان در پذیرش بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

برای استفاده از سهمیه جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان ، جانبازان زیر 25درصد و همسر و فرزندان آنان، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر، افراد مذکور باید نسبت به تکمیل بند مربوط در تقاضانامه ثبت نامی اقدام نمایند و درصورت تایید ارگان مربوط، در این مرحله پذیرش در سهمیه ایثاگران گزینش می شوند، پیرو تبصره بند الف ماده 90 قانون برنامه 5ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، در صورتی که سهمیه 25 درصدی ایثارگران توسط داوطلبان تکمیل نگردد، خالی می ماند و اولویت با مشمولین سهمیه 5 درصدی ایثارگران دارای حدنصاب معین ، می باشد، اگر باز هم این ظرفیت خالی بماند، به داوطلبان سهمیه آزاد اختصاص خواهد یافت.

اعمال سهمیه به شرح ذیل می باشد:

1- سهمیه ایثارگران 25% ظرفیت:  25% ظرفیت هر کدرشته محل به همسر و فرزندان شهدا و مفقودالاثر ، آزادگان و همسر و فرزندان آنان، جانبازان 25درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان اختصاص دارد.

2- سهمیه ایثارگران 2% ظرفیت : 5% ظرفیت هرکدرشته محل به جانبازان زیر 25% و همسر و فرزندان آنان، همسر و فرزندان رزمندگان با حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه اختصاص خواهد یافت.

3- سهمیه خانواده شهدا: خانواده معظم شهدا، شامل پدر مادر، خواهر و برادر شهید، برای استفاده از سهمیه مذکور باید نسبت به تکمیل بند مربوطه اقدام نمایند

جهت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید