مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری 98

مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری 98 و شرایط ثبت نام بدون کنکور مطلع می شوید. برای ثبت نام صرفا براساس سوابق تحصیلی با توجه به مدارک و شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری ، برای ثبت نام اینترنتی بدون کنکور با معدل دیپلم، اقدام کنید. سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و موسسات غیرانتفاعی و پیام نور،  sanjesh.org می باشد. لیست رشته های بدون کنکور سراسری برای مهر 98 اعلام شد. دانشگاه آزاد نیز لیست کد رشته های بدون کنکور را اطلاع رسانی کرده است. داوطلبان میتوانند برای ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه و مشاوره انتخاب رشته با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

click لیست رشته های 85 درصد بدون کنکور دانشگاه سراسری

click زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98

شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری 98

داوطلبان واجد شرایط ، با مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری، برای ثبت نام بدون کنکور در لیست 85درصد از رشته های پذیرش بدون کنکور سراسری و ثبت نام در دانشگاه های پیام نور و غیرانتفاعی این صفحه را به دقت مطالعه نمایند.

برای ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنید و یا برای انجام انتخاب رشته و ثبت نام صرفا براساس سوابق تحصیلی و با شرط معدل ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان راهنمای شما برای انتخاب رشته بدون کنکور خواهند بود و ثبت نام بدون کنکور را برای شما انجام می دهند. برای اطلاع از معدل لازم برای سوابق تحصیلیکلیک کنید. 

click لیست رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی مهر 98 – 99

مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری

شرایط و مدارک ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها در سال 98

برای ثبت نام براساس سوابق تحصیلی و با شرط معدل کتبی دیپلم و با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون  کنکور ، مطابق مراحل زیر عمل نمایید:

  1. مراجعه به نشانی sanjesh.org – سازمان سنجش آموزش کشور.

  2. دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام بدون کنکور ومطالعه دقیق دفترچه. برای دانلود دفترچه راهنمای بدون کنکور مهر 98 کلیک کنید:

  3. click دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور مهر 98

  4. تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب با توجه به توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام.

  5. ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور از طریق سایت اینترنتی سازمان در زمان مقرر

  6. click برای اطلاع از زمان ثبت نام بدون کنکور مهر 98 کلیک کنید.

  7. اخذ دیپلم نظام آموزشی جدید 6-3-3 حداکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۸
  8. دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا اخذ مدرک پیش دانشگاهی حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۸ و یا دارا بودن دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی برای کلیه داوطلبان الزامی است.
  9. با توجه به اینکه گزینش دانشجو بدون کنکور، بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کتبی دیپلم انجام می شود؛ متقاضیان (دیپلمه‌های نظام آموزشی 3-3-6، نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی، نظام قدیم 4 ساله دبیرستان و افراد دارای دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی می باشند، لازم است معدل کل و یا معدل کتبی خود را در تقاضانامه ثبت نام بدون کنکور درج کنند.
  10. در صورت وجود مغایرت در معدل کل و یا معدل کتبی واقعی با معدل کل و یا معدل کتبی اعلام شده در فرم تقاضانامه ثبت نام بدون آزمون،  قبولی این پذیرفته شدگان لغو می شود.
  11. دارندگان دیپلم فنی و حرفه‌ای و کاردانش نظام قدیم هنرستان که دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا مدرک کاردانی نمی باشند. اجازه  ثبت نام بدن کنکور را ندارند. در صورت ثبت نام و انتخاب رشته به عنوان متخلف شناخته شده و برابر قوانین ضوابط با آنان برخورد خواهد شد.
  12. داوطلبان گرامی می توانند برای مشاوره انتخاب رشته و انجام ثبت نام بدون کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. (شماره تلفن های موجود در همین صفحه).

 

جهت مشاوره در زمینه مدارک ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید