مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله به شرح مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد می پردازیم. رشته مامایی ، زیرمجموعه علوم پزشکی است و از رشته های پرطرفدار محسوب می گردد. امکان تحصیل بدون کنکور رشته مامایی وجود دارد، و واجدین شرایط ثبت نام بدون کنکور مامایی می توانند جهت ثبت نام بدون کنکور مامایی در دانشگاه علوم پزشکی اقدام نمایند.

متقاضیان می توانند جهت مشاوره و ثبت نام بدون کنکور کاردانی مامایی و کارشناسی ارشد مامایی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرند. تحصیل بدون کنکور کارشناسی ارشد مامایی ( از طریق آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی) برای داوطلبان دارای شرایط استعداد درخشان امکان پذیر است.

ثبت نام رشته مامایی بدون کنکور دانشگاه علوم پزشکی

برای ثبت نام رشته مامایی بدون کنکور دانشگاه های علوم پزشکی نیاز به اطلاع از شرایط ثبت نام مامایی بدون کنکور خواهید داشت که به شرح زیر است:

  • دارای سلامت جسمی و روحی و نداشتن نقص عضو
  • ثبت نام مامایی در مقطع کاردانی امکانپذیر است.
  • بومی بودن داوطلب یکی از معیارهای پذیرش دانشجو می باشد (مشروط به ارائه یکی از مدارک تحصیلی 3 سال آخر دبیرستان یا هنرستان و پیش دانشگاهی)
  • رشته های دانشگاه علوم پزشکی به صورت نیمه متمرکز می باشد و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی و مشروط به قبولی در مصاحبه خواهد بود.
  • برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام گف می توانید، با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد مامایی

حدود 2 ماه پیش از اعلام نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت ، زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد مامایی خواهد بود جهت انجام ثبت نام با داشتن مدارک مورد نیاز جهت انجام ثبت نام به مرکز استعداد درخشان دانشگاه خود مراجعه کنید. نتایج کارشناسی ارشد مامایی بدون کنکور و نتایج کارشناسی ارشد پزشکی در یک زمان اعلام می شود ، برای اطلاع از زمان ثبت نا بدون کنکور مامایی ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام رشته مامایی بدون کنکور کارشناسی ارشد به شرح زیر است:

  • رتبه بندی و پذیرش بدون کنکور مامایی کارشناسی ارشد ، استعداد درخشان، براساس اولویت بندی مرکز سنجش وزارت بهداشت از بالاترین امتیاز و با توجه به ظرفیت موجود انجام می شود.
  • شرط معدل برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد مامایی ، کسب معدل 18/5 برای دوره کاردانی، کسب معدل 18 برای دوره کارشناسی و در مقاطع بالاتر نیز کسب حداقل معدل 17 می باشد.
  • نحوه و شرایط پذیرش کارشناسی ارشد مامایی در دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد، بنابراین حتما برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه مورد نظر خود از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس گرفته و با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام مامایی بدون کنکور به مرکز مورد نظر مراجعه نمایید.

جهت مشاوره در زمینه مامایی بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید