لیست رشته های کارشناسی ارشد آموزش محور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

لیست رشته های کارشناسی ارشد آموزش محور دانشگاه پیام نور 97

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های کارشناسی ارشد آموزش محور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور به دو قسم رشته های آموزش محور و پژوهش محور تقسیم می شود. تفاوت رشته های آموزش محور و رشته های پژوهش محور در دانشگاه پیام نور در این می باشد که در رشته های آموزش محور دانشگاه پیام نور دانشجو دیگر پایان نامه نخواهد داشت در صورتی که در رشته های پژوهش محور ملزم به ارائه پایان نامه می باشد بنابراین تحصیل در رشته های آموزش محور ، دانشجو به جای گذراندن واحد پایان نامه ، می بایست دروس مشخص شده هر گروه آموزشی را انتخاب و با موفقیت پشت سر بگذراند.

بسیاری از دانشجویانی که با مشاورین صدای مشاوران داشته اند سوالی را مطرح نموده اند مبنی بر اینکه شایعاتی در زمینه اینکه شیوه آموزش محور پیام نور ایجاد شده که در صورتی که در این شیوه آموزشی تحصیل کنید به علت اینکه پایان نامه ندارید نمی توانید در مقاطع بالاتر تحصیل نمایید در پاسخ به این سوال باید گفت که دوره آموزش محور مورد تایید وزرات علوم می باشد و از نظر قوانین آموزشی منعی برای ادامه تحصیل دانشجویان به مقاطع بالاتر وجود ندارد.

لیست رشته های کارشناسی ارشد آموزش محور پیام نور ۱۴۰۲

در دانشگاه پیام نور اکثر رشته هایی که در این دانشگاه ارائه می شود به دو روش آموزش محور و پژوهش محور ارائه خواهد شد. بنابراین به شما پیشنهاد می نماییم حتما با مشاورین صدای مشاور تماس داشته باشید و تمامی سوالات و ابهامات خود در زمینه رشته های آموزش محور پیام نور با آنها در میان بگذارید و با گفتن رشته مورد نظر خود از واحد های دانشگاه پیام نور که رشته مورد نظر شما را به صورت آموزش محور ارائه می دهند با خبر شوید.

تغییر شیوه آموزشی پژوهشی به آموزش محور پیام نور ۱۴۰۲

نکته بسیار مهمی که دانشجویان در زمان ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور باید در نظر داشته باشند این می باشد که انتقال دانشجویان از شیوه آموزش محور به پژوهش محور غیر مجاز و ممنوع می باشد بنابراین دانشجویان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که در انتخاب شیوه آموزش محور یا پژوهش محور دقت لازم را داشته باشند و تصمیم قطعی خود را با در نظر داشتن تمامی شرایط خود در نظر بگیرند.

توجه داشته باشید دانشجویانی که پژوهش محور هستند و تمایلی برای انتخاب پایان نامه ندارند در صورتیکه متقاضی تغییر شیوه آموزشی خود باشند و از لحاظ سنوات مجاز برای تحصیل در رشته آمکوزش محور نداشته باشند می توانند درخواست خود را به صورت کتبی به مسئولین مربوطه در دانشگاه اعلام نمایند تا پس از تایید بنا به شرایط تحصیلی دانشجو بتوانند شیوه آموزشی خود را تغییر دهند و به آموزش محور تغییر شیوه دهند.

توجه داشته باشید تغییر شیوه آموزشی تنها از پژوهش محور به آموزش محور امکان پذیر است و در دوران تحصیل دانشجو تنها یکبار انجام خواهد پذیرفت.

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های کارشناسی ارشد آموزش محور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “لیست رشته های کارشناسی ارشد آموزش محور دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲”
  1. سلام و وقت بخیر من دانشجوی ارشد حقوق جزا هستم و شیوه اموزش محور را انتخاب کردم حال می گویند نمیتوانم درسی به جای پایان نامه پاس کنم الان تکلیف چیست اگر اموزش محور است پس چرا نمیشود

  2. سلام و وقت بخیر من دانشجوی ارشد حقوق جزا هستم و شیوه اموزش محور را انتخاب کردم حال می گویند نمیتوانم درسی به جای پایان نامه پاس کنم الان تکلیف چیست اگر اموزش محور است پس چرا نمیشود

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید