لیست دانشگاه های پذیرش بدون کنکور دانشجو

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه لیست دانشگاه های پذیرش بدون کنکور دانشجو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان متقاضی تحصیل بدون کنکور، می توانند از طریق مطالعه این مقاله از لیست دانشگاه های پذیرش بدون کنکور دانشجو و لیست رشته های بدون کنکور گروه های آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان مطلع خواهند شد.

داوطلبان تحصیل بدون کنکور، با توجه به گستردگی تعداد دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور و شرایط متعدد و متفاوت هر دانشگاه برای پذیرش بدون کنکور دانشجو، برای رفع هرگونه سوال و ابهام و دریافت مشاوره ثبت نام بدون کنکور می توانید از طریق تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹ با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

لیست دانشگاه های پذیرش بدون کنکور دانشجو

در این مقاله می توانید لیست دانشگاه های پذیرش بدون کنکور دانشجو و لیست رشته های بدون کنکور گروه های آموزشی را دانلود و ملاحظه نمایید. همانطور که می دانید دانشگاه های متعددی در رشته ها و مقاطع مختلف اقدام به پذیرش دانشجو به صورت بدون کنکور می نمایند که به شرح آن خواهیم پرداخت.

دانلود لیست رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی ریاضی

دانلود لیست رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی تجربی

دانلود لیست رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی انسانی

دانلود لیست رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی هنر

دانلود لیست رشته های بدون کنکور گروه آزمایشی زبان

پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی و کارشناسی 2بار در سال (مهر و بهمن ماه) انجام می شود. ثبت نام بدون کنکور آزاد برای ورودی مهر ماه 97 حدودا در اواسط مرداد ماه انجام خواهد شد. ورودی های بهمن ماه از اواسط دی ماه انجام می شود. داوطلبان برای ثبت نام نیاز به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد دارند که در این مقاله در اختیار متقاضیان قرار داده شده است. مراحل ثبت نام به ترتیب ذیل می باشد:

  • مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته ثبت نام بدون کنکور آزاد با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org
  • خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون کنکور آزاد 97
  • با استفاده از شماره سریال کارت اعتباری وارد سامانه ثبت نام شوید
  • بعد از وارد نمودن اطلاعات شخصی، کد رشته محل های خود را در سامانه وارد نمایید
  • تایید نهایی ثبت نام و دریافت رسید ثبت نام
  • داوطلبان برای انجام سریع و صحیح ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند و ثبت نام خود را انجام دهند.

لیست پذیرش بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد 97

پذیرش بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد (مقطع ارائه دهنده مدرک فوق دیپلم)، می باشد. اصطلاح پیوسته در مقطع کاردانی به این معنی است که متقاضیان بلافاصله بعد از اخذ دیپلم قصد وارد دانشگاه میشوند و این افراد باید در ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت می نمایند. تمام کسانی که دیپلم رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، انسانی، فنی حرفه ای و کاردانش دارند می توانند در ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد شرکت نمایند ولی اکثر شرکت کنندگان ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد فارغ التحصیلان هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش می باشند. رشته های پرمتقاضی در مقطع کاردانی پیوسته، مدیریت، حسابداری، تربیت بدنی، نقشه کشی معماری، نرم افزار کامپیوتر می باشد. رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی ناپیوسته که متقاضیان بسیاری دارد؛ مدیریت، تربیت بدنی، دامپزشکی، برق، عمران، معماری می باشد.

دانلود لیست پذیرش بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد

دانلود لیست پذیرش بدون کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد

 

لیست پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد 97

متقاضیان تحصیل و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی می توانند لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد را از طریق اینم مقاله دانلود نمایند. برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد مدرک پیش دانشگاهی مورد نیاز بوده و در مقطع کارشناسی ناپیوسته آزاد داشتن مدرک کاردانی الزامی می باشد.

دانلود لیست پذیرش بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد

 

پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97

پذیرش بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی، دو بار در سال انجام می شود و برای ورودیان دو ترم مهر ماه و ترم بهمن ماه انجام می گردد. زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 97 برای ترم مهر ماه در مرداد ماه است و داوطلبان باید برای ورود به دانشگاه غیرانتفاعی در ترم مهر در زمان انتخاب رشته سراسری، انتخاب رشته نمایند. داوطلبان جهت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 97 باید در سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org، ثبت نام و انتخاب رشته کنند. داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته حداکثر 150 کد رشته محل را از بین کد رشته محل‌های موجود در دفترچه انتخاب رشته 97 که پذیرش‌شان بر اساس سوابق تحصیلی است، انتخاب نمایند.

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور 97

پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور، دو بار در سال انجام می شود در دو ترم مهر ماه و بهمن ماه می باشد. داوطلبان باید توجه کنند که ثبت نام پیام نور بدون کنکور 97 برای ورودی مهر ماه، در مرداد ماه هم‌زمان با انتخاب رشته آزمون سراسری انجام می‌شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام پیام نور بدون کنکور 97 را دارند باید توجه کنند که زمان ثبت نام پیام نور بدون کنکور 97 برای ورودی بهمن ماه متفاوت از زمان ثبت نام پیام نور بدون کنکور برای ورودی مهر ماه است و داوطلبان باید برای ثبت نام پیام نور بدون کنکور 97 در آبان ماه با توجه به نحوه ثبت نام پیام نور بدون کنکور 97 که در ادامه توضیح داده می‌شود، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

پذیرش بدون کنکور علمی کابردی 97

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی از روز شنبه 96/11/28 آغاز و در روز چهارشنبه مورخ 96/12/02 به پایان خواهد رسید.

داوطلبان تحصیل بدون کنکور، با توجه به گستردگی تعداد دانشگاه های دارای پذیرش بدون کنکور و شرایط متعدد و متفاوت هر دانشگاه برای پذیرش بدون کنکور دانشجو، برای رفع هرگونه سوال و ابهام و دریافت مشاوره ثبت نام بدون کنکور می توانید از طریق تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹ با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه لیست دانشگاه های پذیرش بدون کنکور دانشجو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید