قبولی تضمینی داروسازی 98 | افرادی که می خواهند داروسازی قبول شوند

قبولی تضمینی داروسازی

جهت مشاوره در زمینه قبولی تضمینی داروسازی 98 | افرادی که می خواهند داروسازی قبول شوند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان کنکور 98 که به دنبال راهی برای قبولی تضمینی داروسازی 98 هستند و افرادی که می خواهند داروسازی قبولی شوند می توانند این صفحه را مطالعه کرده و با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. هر سالداوطلبان بسیاری برای قبولی داروسازی در کنکور به رقابت می پردازند ، برای پیروزی در این رقابت بزرگ ، نیاز به استراتژی و تصمیماتی متفاوت و صحیح دارید که بر رقیبانتان پیشی بگیرید. برای قبولی تضمینی داروسازی قطعا نیاز به برنامه ریزی اصولی و حرفه ای برای مطالعه هدفمند کنکور خواهید داشت، برای قبولی در کنکور نیاز به انگیزه و هدف و برنامه ای انعطاف پذیر دارید، لازم است در مسیری روشن با راهنمایی کارشناسی آگاه و باتجربه ، از کوتاه ترین و ساده ترین مسیرها به بزرگ ترین نتایج که همان رسیدن به هدف موفقیت در رشته مورد علاقتان در کنکور است، برسید.

 

داوطلبان گرامی کنکور و افرادی که می خواهند داروسازی قبول شوند می توانند برای مشاوره قبولی تضمینی داروسازی 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

قبولی تضمینی داروسازی 98

همانطور که گفتیم داوطلبان بسیاری برای قبولی در داروسازی تلاش می کنند ولی فقط عده ای کم ، در کنکور رشته داروسازی قبول می شوند. قبولی تضمینی داروسازی امکانپذیر است و قطعا نیاز به برنامه ریزی اصولی و حرفه ای برای مطالعه هدفمند کنکور خواهید داشت، برای قبولی در کنکور نیاز به انگیزه و هدف و برنامه ای انعطاف پذیر دارید، لازم است در کارشناسی آگاه و باتجربه ، مسیر را برای شما هموار کند و از کوتاه ترین و ساده ترین مسیرها به هدفتان که موفقیت در رشته داروسازی در کنکور 98 است، برسید. 

توصیه ما به داوطلبان این است که برای مشاوره قبولی و دریافت برنامه اختصاصی قبولی در داروسازی ، حتما از خدمات مشاوره مراکز معتبر مشاوره تحصیلی استفاده نمایند، افرادی که می خواهند داروسازی قبول شوند با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیریند، کارشناسان مجرب صدای مشاور با سال ها تجربه در زمینه مشاوره قبولی در رشته های برتر کنکور ، راهنما و همراه شما برای قبولی تضمینی داروسازی در تمام مراحل مطالعه کنکور و انتخاب رشته می باشند.

شما میتوانید تنها با یک تماس تلفنی با مرکز مشاوره از طریق شماره های موجود در همین صفحه ، آینده شغلی خود را تضمین کرده و در رشته مورد علاقه خود به تحصیل بپردازید.

قبولی تضمینی داروسازی

برای قبولی در رشته داروسازی چه باید کرد؟

برای قبولی در رشته داروسازی باید بیشترین تمرکز را روی دروس زیست شناسی و شیمی داشته باشید چرا که ضریب آنها در کنکور بالاتر است. برای نتیجه گیری میبایست این دروس را در کنکور بالای 65-70 درصد بزنید. همچنین برای دروس عمومی میانگین 55-60 درصد لازم است. هرچند در کنکور تجربی دروس زیست شناسی و شیمی از اهمیت بالایی برخوردارند اما نباید از دروس ریاضی و فیزیک هم غافل شد زیرا با توجه به ضرایبشان در کنکور، برای کسب نتیجه بهتر بسیار موثر است. برای اطلاع از مزایای تحصیل در رشته داروسازی ، آینده شغلی داروسازی ، رشته داروسازی در کشور های دیگر و… و مشاهده ادامه مطلب روی لینک سبز رنگ زیر کلیک نمایید:

داروسازی رشته داروسازی

طول مدت زمان تحصیل در رشته داروسازی

طول دوره تحصیلی رشته داروسازی در دانشگاه های علوم پزشکی حدود 5 سال و نیم است ، تعداد کل واحدهای درسی این رشته 209 واحد است. برای مشاهده مراحل آموزشی در رشته داروسازی روی لینک سبز رنگ زیر کلیک کنید:

داروسازی مراحل تحصیل در رشته داروسازی

 

آخرین رتبه قبولی در کنکور رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

آخرین رتبه های قبولی در کنکور رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران را به اطلاع داوطلبان کنکور 98 می رسانیم، توجه داشته باشید که که رتبه و تراز لازم برای قبولی در کنکور هر سال متفاوت می باشد و بستگی به ظرفیت پذیرش دانشگاه و تعداد شرکت کنندگان کنکور، تراز شرکت کنندگان کنکور دارد. برای مشاهده رتبه لازم برای قبولی روی لینک سبز رنگ زیر کلیک کنید:

داروسازی رتبه قبولی در رشته داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

رتبه قبولی در رشته داروسازی دانشگاه آزاد

همان طور که گفته شد رتبه قبولی در رشته داروسازی در دانشگاه آزاد، می تواند کمک بسیاری به شما بکند اما به یاد داشته باشید که این نحوه سنجش حدودی بوده و دقیق نیست. پس دست از تلاش بیشتر برندارید و سعی کنید به بهترین نتیجه ممکن برسید. برای مشاهده رتبه لازم برای قبولی داروسازی دانشگاه آزاد روی لینک سبز رنگ زیر کلیک کنید:

داروسازی رتبه قبولی در رشته داروسازی دانشگاه آزاد

داروسازی شهریه داروسازی دانشگاه آزاد

شهریه پردیس خودگردان داروسازی 97

میزان شهریه پردیس خودگردان داروسازی یا همان پردیس های بین الملل داروسازی که بدون کنکور است به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته داروسازی می رسد. پردیس خودگردان از لحاظ امکانات اموزشی و شرایط تحصیل تفاوتی با دوره های روزانه ندارد و تفاوت این دو دوره در هزینه های تحصیل است و دانشجویان پردیس های خودگران شهریه پرداخت می نمایند. اگر قصد تحصیلی بدون کنکور داروسازی را دارید برای اطلاع از میزان شهریه روی لینک سبز رنگ زیر کلیک کنید:

داروسازی شهریه داروسازی پردیس بین الملل

 داروسازیشهریه داروسازی بدون کنکور

 

داوطلبان گرامی کنکور و افرادی که می خواهند داروسازی قبول شوند می توانند برای مشاوره قبولی تضمینی داروسازی 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه قبولی تضمینی داروسازی 98 | افرادی که می خواهند داروسازی قبول شوند

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید