فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور97

فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور

جهت مشاوره در زمینه فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور 97 جهت انتخاب رشته دستی و پیش از ورود و ثبت کد رشته های انتخابی در سایت ، مورد استفاده قرار می گیرد. فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور 97 در انتهای دفترچه شماره 2 کنکور 97 وجود دارد. در این مقاله لینک دانلود دفترچه شماره 2 کنکور و فرم پیش نویس انتخاب رشته سراسری قرار گرفته است. داوطلبان گرامی می توانند جهت تکمیل فرم پیش نویس انتخاب رشته و کسب راهنمایی و مشاوره قبولی در انتخاب رشته و دانشگاه مرود علاقه خود، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

دانلود فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور 97

برای دانلود و دریافت فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری ، می توانید روی لینک آبی زیر کلیک نمایید و دفترچه شماره 2 کنکور را دریافت نمایید، در انتهای این دفترچه یک صفحه فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور سراسری سال 97 قرار دارد. فرم پیش نویس انتخاب رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 97 شامل دوره تحصیلی، کد رشته محل، نام رشته / گرایش و نام دانشگاه یا موسسه محل تحصیل در150ردیف می باشد:

فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور 97

امروزه متد مختلفی برای انجام انتخاب رشته کنکور به صورت علمی و حرفه ای وجود دارد ؛ داوطلبان کنکور 97، با انتخاب مشاور حرفه ای از مراکز مشاوره انتخاب رشته معتبر که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند، می توانند با خیال آسوده، با توجه به علایق خود، بهترین انتخاب رشته و دانشگاه ممکن را داشته باشند. یکی دیگر از روش هایی که امروزه برای انتخاب رشته استفاده می شود، بهره بردن از نرم افزار رایگان انتخاب رشته صدای مشاور است، که توضیحات کامل راجع به نحوه عملکرداین نرم افزار، نحوه استفاده از آن در همین سایت ارائه گردیده است و در اختیار دوطلبان گرامی قرار گرفته است. برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور کلیک نمایید.

جهت مشاوره در زمینه فرم پیش نویس انتخاب رشته کنکور97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید