فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

جریمه مالی تاخیر دفاع پایان نامه دانشجویان دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98 تا چند روز آینده از طریق همین صفحه منتشر خواهد شد. نمره های مصاحبه دکتری به صورت اینترنتی ثبت می شود و داوطلبان ملزم به همراه داشتن مدارک لازم برای مصاحبه می باشند در غیر این صورت قادر به کسب امتیاز در مصاحبه نخواهند بود. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز خود می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید. به زودی فرم مصاحبه شفاهی دوره دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی منتشر خواهد شد و داوطلبان باید این فرم را تکمیل نمایند و مستندات نامبرده را در زمان مصاحبه تحویل نمایند.

 

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از زمان مصاحبه دکتری و نحوه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد سال 98 از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

انتشار فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

همانطور که گفتیم در چند روز آینده فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در همین صفحه قرار خواهد گرفت و در اختیار داوطلبان گرامی قرار خواهد گرفت توجه نمایید که این فرم باید به دقت تکمیل گردد و موارد ذکر شده ، قابل ارائه با مدرک مربوط باشد. توصیه ما به داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد این است که یک روز قبل از مصاحبه در محل حضور یابند. زمان مصاحبه 20- 30دقیقه برای هر داوطلب خواهد بود. نحوه مصاحبه و سوالاتی که در روز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی پرسیده می شود ، اغلب سوالات تخصصی در حوزه فعالیتی داوطلبان در تحقیقات و پایان نامه های کارشناسی ارشد می باشد. جهت اطلاع در مورد جزئیات بیشتر و نحوه مصاحبه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید. در سنجش سطح زبان، مدارک و گواهینامه‌ها مورد نیاز می باشد و داوطلبان باید مدارک خود را جهت بررسی تحویل نمایند. نمره‌های به صورت اینترنتی ثبت و منتشر می گردد و درصورتی که داوطلبان مدارک مورد نیاز را به همراه نداشته باشند امتیاز مورد نظر را کسب نخواهند کرد.

جهت مشاوره در زمینه فرم مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید