تعطیلات زمستانی مدارس 97

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس دوشنبه 11 آذر 98

جهت مشاوره در زمینه تعطیلات زمستانی مدارس 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طرح تعطیلات زمستانی مدارس در سال 97 برای دومین بار مطرح شد. سال گذشته این طرح عملی نشد. طرح تعطیلی زمستانی برای سال 97 اجرا می گردد و معاونت محترم ریاست جمهوری طرح مذکور را به کمسیون اجتماعی دولت ارجاع نمود و مدارس در زمستان در بازه زمانی مشخصی خواهد بود. برای کسب مشاوره تحصیلی و دریافت برنامه مطالعه در تعطیلات زمستانی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده ر قمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

مدت زمان تعطیلی زمستانی مدارس سال 97

مدت زمان تعطیلی مدارس در سال 97 دو هفته خواهند بود. این طرح صرفا مخصوص مدارس می باشد و تعطیلات رسمی به تقویم سالانه کشور اضافه نمی شود و سایر دستگاه های دولتی تعطیلی زمستانی نخواهند داشت. اجرا شدن طرح ا حدودی بر کاهش ترافیک و کاهش آلودگی هوا نیز تاثر خواهد داشت. همانطور که می دانید آلودگی هوا در زمستان بیشتر است و با تعطیلی مدارس در زمستان در بازه زمانی 2 هفته ، دانش آموزان نیز در معرض هوای آلوده قرار نخواهند گرفت. لازم به ذکر است که همیشه احتمال تغییر در برخی از قوانین وجود دارد به طور مثال قرار بر این بود که مدارس در سراسر کشور 2 هفته زودتر باز شوند ولی این امر اجرا نشد. این طرح مورد تایید دولت می باشد ولی تایید مجلس نیز برای اجرا شدن این طرح ضروری است، بنابراین برای اطلاع از قطعیت اجرای طرح تعطیلی مدارس و زمان دقیق آغاز تعطیلی ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید.

در صورت اجرا شدن طرح تعطیلی مدارس ، والدین گرامی توجه داشته باشند که دانش آموزان در تعطیلات زمستانی زمان خود را به بطالت نگذرانند و از این فرصت برای مرور دروس و تست زنی برای مقاطع بالاتر استفاده نمایند، برای کسب مشاوره تحصیلی و دریافت برنامه مطالعه در تعطیلات زمستانی از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده ر قمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه تعطیلات زمستانی مدارس 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید