ضرایب دروس کنکور تجربی ۹۸

زمان جدید برگزاری کنکور ارشد

جهت مشاوره در زمینه ضرایب دروس کنکور تجربی ۹۸

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش ضرایب دروس کنکور تجربی ۹۸ را اعلام کرد. در این صفحه ضرایب دروس کنکور تجربی 98 را مشاهده می کنید. ضرایب کنکور تجربی اهمیت هر درس را در کنکور نشان می دهد. اطلاع از ضرایب دروس کنکور برای داوطلبان تجربی ضروری است، زیرا می توانند با توجه به اهمیت هر درس و تاثیر آن در رتبه کنکور، مطالعه کنکوری دورس را اولویت بندی کنند.  ضرایب کنکور تجربی، شامل ضریب دروس عمومی و ضریب دروس اختصاصی تجربی است.

با توجه به تغییرات سیستم آموزشی ، ضرایب دورس کنکور ۹۸ به تفکیک زیر گروه آزمایشی برای دو دسته داوطلبان نظام جدید و قدیم از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است. 

برای اطلاع از رشته های مربوط به هر زیرگروه، اطلاع از رتبه مورد نیاز برای قبولی در هر رشته، دریافت برنامه اختصاصی قبولی در کنکور، با توجه به ضرایب دروس کنکور سراسری تجربی ۹۸ در هر زیرگروه، می توانید از طریق شماره تلفن های همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

ضرایب دروس کنکور تجربی 98 نظام قدیم و نظام جدید

ضرایب دروس کنکور تجربی 98 برای دو گروه نظام قدیم و نظام جدید توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای زیرگروه های 1-2-3-4 اعلام شد و به اطلاع داوطلبان کنکور 98 می رسد. برای اطلاع از بودجه ریزی کنکور 98 تجربی از طریق شماره تلفن های همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

ضرایب دورس عمومی کنکور تجربی 98

ضرایب دروس عمومی کنکور تجربی 98 مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری :

ضرایب دروس کنکور ریاضی

ضرایب دورس به تفکیک زیر گروه آزمایشی تجربی 98

ضرایب دروس کنکور تجربی

می توانید برای اطلاع از معنی زیر گروه های کنکور 98 در ضرایب دروس کنکور، از طریق شماره تلفن های همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

 

ضرایب دروس کنکور تجربی 98 – نظام قدیم و نظام جدید

ضرایب دروس تجربی در زیرگروه های تجربی ، مطابق با دفترچه کنکور سراسری 98 :

ضرایب رشته های زیر گروه 1 کنکور تجربی 98

ضرایب رشته های زیر گروه 2 کنکور تجربی 98

ضرایب رشته های زیر گروه 3 کنکور تجربی 98

ضرایب رشته های زیر گروه 4 کنکور تجربی 98

ضرایب رشته های زیر گروه 5 کنکور تجربی 98

می توانید برای اطلاع از معنی زیر گروه های کنکور 98 در ضرایب دروس کنکور، از طریق شماره تلفن های همین صفحه با مشاوران تحصیلی تماس بگیرید.

در جدول زیر زیر گروه های 1 – 2 – 3-4-5 و ضرایب دورس زمین شناسی ، ریاضی 2، زیست شناسی 4 ، فیزیک 2 و شیمی 3 را مشاهده می کنید:

ضرایب کنکور تجربی

مطالب مرتبط:

برای مشاهده مطالب مرتبط با ضرایب دروس کنکور روی لینک های زیر کلیک نمایید:

کنکور انسانی ضرایب دروس کنکور ریاضی 98

کنکور انسانی ضرایب دروس کنکور انسانی 98

کنکور انسانی ضرایب دروس کنکور هنر 98

کنکور انسانی ضرایب دروس کنکور زبان 98

می توانید برای اطلاع از معنی زیر گروه های کنکور 98 در ضرایب دروس کنکور، از طریق شماره تلفن های همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

بهترین منابع جمع بندی کنکور 98 تجربی

استفاده از بهترین منابع جمع بندی کنکور 98 تجربی برای موفقیت شما در کنکور موثر است. جمع بندی کنکور از مهم ترین شیوه های به خاطر سپاری و به یادآوردن مطالب در جلسه کنکور است و لازم است از بهترین منابع جمع بندی کنکور تجربی 98 استفاده کنید برای مشاهده مقاله بهترین منابع تجربی روی لینک زیر کلیک کنید:

ضرایب کنکور بهترین منابع جمع بندی کنکور 98 تجربی

ضرایب کنکور روزشمار کنکور تجربی 98

 

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی 97

لینک دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی سال 97 ، در این مقاله منتشر گردید. همانطور که می دانید کنکور سراسری رشته تجربی در تاریخ 97/04/08 برگزار گردید. پیشنهاد می دهیم برای سنجش توانایی و عملکرد خود ، شرایطی نظیر جلسه کنکور شبیه سازی کرده و از خود آزمون بگیرید، برای دانلود دفترچه و پاسخنامه سوالات کنکور 97 و پیش بینی سوالات کنکور 98 روی لینک زیر کلیک کنید:

ضرایب کنکور دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی 97

ضرایب کنکور پیش بینی سوالات کنکور تجربی 98

 

منابع کنکور سراسری رشته تجربی 98

منابع کنکور سراسری رشته تجربی 98 در تاریخ 97/07/18 منتشر شد. جدول منابع اختصاصی کنکور سراسری تجربی سال 98 در اختیار داوطلبان کنکور 98 قرار گرفته است. منابع کنکور سراسری رشته علوم تجربی شامل دو دسته (دروس عمومی کنکور سراسری و دروس اختصاصی کنکور تجربی) می باشد. برای دریافت لیست منابع عمومی و اختصاصی کنکور 98 روی لینک زیر کلیک نمایید:

ضرایب کنکور منابع کنکور سراسری رشته تجربی 98

 

بودجه بندی کامل دروس تجربی کنکور 98

 بودجه بندی کنکور از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد ومعنی بودجه بندی کنکور این است که هر سال از هر درس چند سوال طرح خواهد شد و به میزان اهمیت دروس پی میبرید و اینکه از هر فصل و مبحث چه تعداد سوال طبق عادت و الگو در کنکوری سراسری طرح می شود و بر اساس بودجه بندی کنکور سال های قبل روی دروس مهم تر زمان بیشتری صرف خواهید کرد. لازم است به اهیمت بودجه بندی هر درس در کنکور توجه داشته باشید و آنرا ملاک اساسی برای برنامه ریزی مطالعه دروس عمومی و اختصاصی کنکور 98 قرار دهید. برای مشاهده ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید:

ضرایب کنکور بودجه بندی دروس کنکور تجربی 97

برای اطلاع از رشته های مربوط به هر زیرگروه، نحوه برنامه ریزی با توجه به ضرایب دروس کنکور سراسری تجربی 98 برای هر زیرگروه و همچنین برای مشاوره و برنامه ریزی قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر خود، می توانید از طریق شماره تلفن های همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ضرایب دروس کنکور تجربی ۹۸

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید