شهریه پردیس خودگردان پزشکی 97

پردیس خودگردان

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان پزشکی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

میزان شهریه پردیس خودگردان پزشکیپردیس های بین الملل ، از طریق این مقاله به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی و دانشجویان رشته های پزشکی می رسد. همانطور که می دانید قبولی در پردیس های خودگران یا همان پردیس بین الملل با رتبه های پایین تر امکانپذیر می باشد و مورد استقبال داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه این دانشگاه را دارند ، قرار گرفته است. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقاله مربوط به میزان شهریه رشته های پزشکی دانشگاه آزاد را در همین سایت مطالعه نمایید.

متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی می توانند ، جهت مشاوره تحصیلی و قبولی در رشته های مذکور از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

پردیس بین الملل ، همان پردیس خودگردان است، در ابتدای تاسیس این دانشگاه ، با هدف جذب دانشجویان خارجی عنوان بین الملل انتخاب گردیدف ولی به دلیل عدم استقبال زیاد این طرح، نام این دانشگاه از پردیس بین الملل به پردیس خودگردان تغییر یافت. واحدهای پردیس خودگردان از امکانات آموزشی بالایی برخوردار می باشند.

شهریه پردیس خودگردان پزشکی

شهریه پردیس خودگردان یا بین الملل پزشکی در سال 96 – 97 حدود 20.000.000 تومان بود و در سال تحصیلی 97- 98 حدود 10-15 درصد افزایش خواهد داشت. توجه داشته باشید که میزان افزایش شهریه در پردیس های خودگردان هر دانشگاه متفاوت می باشد و افزایش شهریه یکسان نیست و دانشگاه های متعددی جذب دانشجوی پزشکی دارند (دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه علوم پزشکی و…) ، میزان افزایش شهریه در دانشگاه های برتر ، بیشتر خواهد بود؛
برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته پزشکی در دانشگاه مورد نظر خود ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید و از مبلغ دقیق دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوید.

مدارک مورد نیاز برای فارغ التحصیلان پردیس بین الملل – دانشکده پزشكي

در صورتیکه نمرات كارورزي و پايان نامه فارغ التحصیلان كامل مي‌باشد، مدارک ذيل را جهت فارغ التحصيلي تهيه و تحويل نماييد:

نکته:

موارد شماره 1  تا  11 مربوط به تمامی دانشجویان اعم از خارجی و ایرانی می باشد. شماره 12 دانشجویان خارجی و موارد 13 تا 16 فقط مربوط به دانشجویان ایرانی می باشد.

  • تسويه حساب از كتابخانه دانشكده پزشكي، قبل از مراجعه به كتابخانه جهت مهر و امضاء پايان نامه به معاونت آموزشي پردیس بین الملل دانشكده پزشكي و سپس تحويل آن به كتابخانه دانشكده پزشكي اقدام نمائيد)
  • تسويه حساب از كتابخانه مركزی دانشگاه تهران (همراه داشتن كارت دانشجويی الزامی می باشد)
  • دو برگ تسويه حساب از امور سرپرستی دانشجويان دانشكده و يک برگ فتوكپی از آن ، تسویه از معاونت دانشجوی و فرهنگی، تسویه با ساختمان اداره رفاه و تعاون
  • يك برگ تسويه از دفتر مركز مطالعات و توسعه
  • تحويل اصل كارت دانشجويي به کارشناس فارغ التحصیلی
  • تسويه حساب از كميته انضباطي
  • تکمیل فرم عضویت در دفتر دانش آموختگان
  • تسویه حساب از کتابخانه های دانشکده پزشکی پردیس بین الملل
  • فرم  تسویه شهریه تحصیلی
  • مدرک قبولی زبان انگلیسی – کپی برگه دفاع – کپی صلاحیت بالینی – عكس 3 قطعه (4×3)
  • تکمیل گواهی فوت و مراجعه به سایت cme.tums.ac.ir   و تحویل به کارشناس مربوطه
  • پاسپورت دانشجویان خارجی
  • دانشجویان که دارای کارت معافیت سربازی می­باشند کپی کارت مذکور الزامی می باشد. دانشجویان ایرانی مدرک تحصيلي پيش دانشگاهي (به اطلاع مي رساند جهت تهيه به همراه يك برگ فتوكپي پيش دانشگاهي و ديپلم به اداره پست مراجعه نمایند). لازم به ذکر است به دلیل طولانی بودن زمان درخواست تا تحویل مدرک به دانشکده خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به انجام آن اقدام گردد. و در صورت نیاز به کسب راهنمایی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس حاصل فرمایید؛ کارشناسان پاسخگوس سوالات شما عزیزان خواهند بود.
  • يك برگ تسويه حساب از ستاد شاهد و ايثارگر به انضمام فتوكپي آن (مخصوص دانشجويان شاهد و ايثارگر) دانشجویان ایرانی
  • فتوكپي شناسنامه از تمام صفحات حتي صفحه توضيحات دانشجویان ایرانی.
  • پس از تكميل كليه مدارك فوق نسبت به تحویل آن به کارشناس فارغ التحصیلی مراجعه نمائيد.

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان پزشکی 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهها بسته است.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید