شهریه پردیس خودگردان مامایی 98

شهریه پردیس خودگردان مامایی

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان مامایی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

میزان شهریه پردیس خودگردان مامایی یا همان پردیس های بین الملل مامایی ، از طریق این مقاله به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته مامایی می رسد. واحدهای پردیس خودگردان از امکانات آموزشی بالایی برخوردار می باشند. همانطور که می دانید قبولی در پردیس های خودگران یا همان پردیس بین الملل با رتبه های پایین تر امکانپذیر می باشد و مورد استقبال داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه این دانشگاه را دارند ، قرار گرفته است.

ارزش مدرک پردیس خودگردان و روزانه یکسان می باشد و امکانات آموزشی نیز برابر است، تنها تفاوت پردیس خودگردان و پردیس بین الملل در پرداخت شهریه می باشد.

توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقاله مربوط به میزان شهریه رشته مامایی دانشگاه آزاد را در همین سایت مطالعه نمایید.

متقاضیان تحصیل در رشته مامایی می توانند ، جهت مشاوره تحصیلی و قبولی در رشته مامایی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

شهریه پردیس خودگردان مامایی 98 – 99

رشته مامایی جزء رشته های پرطرف دار در پردیس های خودگردان می باشد . هزینه تحصیل در پردیس های خودگردان ( به ازای دو نیمسال) برای مقطع کارشناسی رشته مامایی که از جمله رشته های پیراپزشکی است، به ازای هر یک سال تحصیل حدود 11.000.000 تومان می باشد که با توجه به دانشگاه محل تحصیل در حدود 10 تا 15 درصد تغییر خواهد داشت.
بر اساس اعلام وزارت بهداشت هر دانشگاه مجاز است بر اساس نام، قدمت و جایگاه در رتبه بندی کشوری از 10 الی 15 درصد مازاد بر شهریه اعلام شده و یا کمتر پس از تصویب هیأت امنای مربوطه از داوطلب شهریه دریافت کند و دانشگاه ها هر سال بر مبنای نام، قدمت و جایگاه در رتبه بندی کشوری بر اساس نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی، درصد افزایش شهریه سالیانه را تعیین خواهند کرد. توجه داشته باشید که میزان افزایش شهریه در پردیس های خودگردان هر دانشگاه متفاوت می باشد و افزایش شهریه یکسان نیست و دانشگاه های متعددی جذب دانشجوی مامایی دارند (دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه علوم پزشکی و…) ، میزان افزایش شهریه در دانشگاه های برتر ، بیشتر خواهد بود. دانشجویانی که از تحصیل در پردیس‌های خودگردان و یا ظرفیت مازاد انصراف می دهند، پس از ثبت نام و شروع به تحصیل، دانشگاه‌ها مبالغی را به عنوان خسارت از فراگیران دریافت می نمایند که مبلغ خسارت بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه مربوطه می باشد. توصیه ما به داوطلبان تحصیل در پردیس های خودگردان رشته مامایی این است که حتما پیش از انتخاب رشته از شهریه دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوید.
 
 
برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته مامایی در دانشگاه مورد نظر خود ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید و از مبلغ دقیق دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه پردیس خودگردان مامایی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید