شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان 97 – پردیس بین الملل

شهریه پردیس خودگردان دندانپزشکی

جهت مشاوره در زمینه شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان 97 – پردیس بین الملل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

میزان شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان یا همان پردیس های بین الملل پزشکی ، از طریق این مقاله به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته دندانپزشکی می رسد. پردیس بین الملل ، همان پردیس خودگردان است، در ابتدای تاسیس این دانشگاه ، با هدف جذب دانشجویان خارجی عنوان بین الملل انتخاب گردید، ولی به دلیل عدم استقبال زیاد این طرح، نام این دانشگاه از پردیس بین الملل به پردیس خودگردان تغییر یافت. واحدهای پردیس خودگردان از امکانات آموزشی بالایی برخوردار می باشند. همانطور که می دانید قبولی در پردیس های خودگران یا همان پردیس بین الملل با رتبه های پایین تر امکانپذیر می باشد و مورد استقبال داوطلبانی که توانایی پرداخت شهریه این دانشگاه را دارند ، قرار گرفته است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت هر دانشگاه مجاز است بر اساس نام، قدمت و جایگاه در رتبه بندی کشوری از 10 الی 15 درصد مازاد بر شهریه اعلام شده و یا کمتر پس از تصویب هیأت امنای مربوطه از داوطلب شهریه دریافت کند. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما مقاله مربوط به میزان شهریه رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد را در همین سایت مطالعه نمایید.

متقاضیان تحصیل در رشته دندانپزشکی می توانند ، جهت مشاوره تحصیلی و قبولی در رشته دندانپزشکی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان

شهریه پردیس خودگردان یا بین الملل دندانپزشکی در سال 96 – 97 در پردیس های خودگردان به ازای دو نیمسال (یک سال تحصیل) حدود 20.000.000 میلیون تومان بوده است. گران‌ترین رشته تحصیلی در مقطع دکترای علوم‌پزشکی در پردیس‌های خودگردان است. در سال تحصیلی 97- 98 حدود 10-15 درصد افزایش خواهد داشت.
توجه داشته باشید که میزان افزایش شهریه در پردیس های خودگردان هر دانشگاه متفاوت می باشد و افزایش شهریه یکسان نیست و دانشگاه های متعددی جذب دانشجوی دندانپزشکی دارند (دانشگاه تهران، دانشگاه شهید بهشتی ، دانشگاه علوم پزشکی و…) ، میزان افزایش شهریه در دانشگاه های برتر ، بیشتر خواهد بود؛ دانشگاه ها هر سال بر مبنای نام، قدمت و جایگاه در رتبه بندی کشوری بر اساس نرخ تورم اعلام شده توسط بانک مرکزی، درصد افزایش شهریه سالیانه را تعیین خواهند کرد. توصیه ما به داوطلبان تحصیل در پردیس های خودگردان رشته دندانپزشکی این است که حتما پیش از انتخاب رشته از شهریه دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوید. هزینه های واحد های عملی و مواد دندانی دانشجویان دندانپزشکی بعد از ورود به دوره ی بالینی ، سالانه مبلغ 6 میلیون تومان به شهریه اضافه می شود.
برای اطلاع از مبلغ شهریه رشته دندانپزشکی در دانشگاه مورد نظر خود ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید و از مبلغ دقیق دانشگاه مورد نظر خود مطلع شوید.
دانشجویانی که از تحصیل در پردیس‌های خودگردان و یا ظرفیت مازاد انصراف می دهند، پس از ثبت نام و شروع به تحصیل، دانشگاه‌ها مبالغی را به عنوان خسارت از فراگیران دریافت می نمایند که مبلغ خسارت بر اساس مصوبه هیأت امنای دانشگاه مربوطه می باشد.

جهت مشاوره در زمینه شهریه دندانپزشکی پردیس خودگردان 97 – پردیس بین الملل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید