شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98-99

شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشگاه آزاد در رشته دندانپزشکی دانشجو می پذیرد. میزان شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98-99 به اطلاع داوطلبان دندانپزشکی دانشگاه آزاد می رسد. پذیرش در رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد ، مشروط به قبولی در کنکور سراسری است. میزان شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد در واحدهای عادی پذیرش کنکور و ظرفیت مازاد خودگردان در این صفحه منتشر و اطلاع رسانی شده است.

شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد

شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد سال 98-99

پرداخت شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد یکی از شروط پذیرش دانشجو در این دانشگاه است. علاقمندان به تحصیل در رشته دندانپزشکی می توانند بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری که معمولا در مرداد ماه اعلام می شود، و مجاز شدن در انتخاب رشته ، با توجه به تراز مورد نیاز برای قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد، نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام نمایند.

عزیزان علاقمند به تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه آزاد، می توانند برای دریافت برنامه اختصاصی قبولی در کنکور و اطلاع از رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد در سال 98 ، با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرند؛ توجه داشته باشید که رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی در هر رشته و دانشگاه ، هر سال متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع از رتبه مورد نیاز برای قبولی دندانپزشکی در کنکور 98 می توانید از نرم افزار رایگان تخمین رتبه کنکور 98 استفاده کنید برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور ، لینک زیر را انتخاب کنید:

نرم افزار رایگان تخمین رتبه دندانپزشکی در کنکور 98

نرم افزار تخمین رتبه دانشگاه آزاد

 

میزان شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد

میزان شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد در سال 97 به شرح زیر است، برای اطلاع از مبلغ دقیق شهریه در هر نیم سال تحصیلی از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای شما خواهند بود. توجه داشته باشید که میزان شهریه سال 98 حدود 15 الی 20 درصد افزایش دارد.

شهریه ثابت دندانپزشکی دانشگاه آزاد : 57.389.740 ريال

شهریه متغییر دندانپزشکی دانشگاه آزاد : 16.105.131 ريال

هزینه خدمات آموزشی در شهریه دانشگاه آزاد : 1.180.000 ريال

هزینه بیمه در شهریه دانشگاه آزاد : 27.500

شهریه دندانپزشکی ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد در هر ترم حدود 9 الی 10 میلیون تومان است. هزینه واحدهای عملی رشته دندانپزشکی و مواد دندانی در دوره بالینی ، سالانه حدود 6میلیون تومان است که میزان کل شهریه دانشجویان اضافه می شود.

عزیزان علاقمند به تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه آزاد، می توانند برای دریافت برنامه اختصاصی قبولی در کنکور و اطلاع از رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی دندانپزشکی دانشگاه آزاد در سال 98 ، با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه شهریه دندانپزشکی دانشگاه آزاد 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید