شهریه دانشگاه های مجازی 98

شهریه دانشگاه های مجازی 97

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه های مجازی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان تحصیل در دانشگاه مجازی یا دانشگاه الکترونیکی که به دانشگاه قرن 21 معروف است، ملزم به پرداخت شهریه دانشگاه های مجازی می باشد. از زمانی که اینترنت همگانی شد این دانشگاه ها فعالیت خود را آغاز نمودند. بررسی‌ها نشان می‌دهد آمریکا اولین کشوری بود که دانشگاه مجازی تأسیس کرد. البته ایده اولیه این‌گونه دانشگاه ها مربوط به انگلستان است که تحت عنوان دانشگاه باز یا  Open University از در این کشور فعال شده است. ولی دانشگاه مجازی توسعه‌ داده شده توسط آمریکایی ها است که برای اولین بار آن را ابداع نموده اند. برای تحصیل در این سیستم آموزشی حداقل پیش‌ نیاز دانشجو برای شرکت در دوره‌ های آموزشی دسترسی به اینترنت است. و نیازی یه حضور در کلاس نمی باشد . دانشجو می‌تواند در هر زمان و در هر جایی به استاد و آموزش دسترسی داشته باشد. در  ایران نیز به‌دنبال گسترش و پیشرفت شبکه، گسترش ضریب نفوذ فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم آموزش الکترونیکی در دستور کار قرار گرفته و دانشگا ههای مجازی شروع به فعالیت نموده اند.

شهریه دانشگاه های مجازی

شهریه دانشگاه های مجازی بستگی به مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و دانشگاه مورد نظر داوطلب دارد بنابراین به دلیل گستردگی و تغییرات مستمر شهریه در هر ترم می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل نمایید و از میزان دقیق شهریه رشته، مقطع و دانشگاه مورد نظرتان مطلع شوید.

تفاوت دانشگاه مجازی و حقیقی

تفاوت دانشگاه مجازی و حقیقی در این است که، دانشگاه مجازی تقریبا به صورت غیرحضوری می باشد. یعنی دروس نظری به صورت غیرحضوری و دروس عملی و امتحانات به صورت حضوری برگزار می شود. در دانشگاه حقیقی میز، صندلی و دیگر ابزار و امکانات از جمله استاد و دانشجو به‌صورت فیزیکی وجود دارد ولی در دانشگاه مجازی، در محیطی دیگر، رایانه، اینترنت و ماهواره خط ارتباطی بین استاد و دانشجو و کلاس هستند.

نحوهٔ ارتباط دانشجو و استاد در دانشگاه مجازی

نحوه ارتباط دانشجو و استاد به این صورت است که در شیوه مجازی انشجو از طریق اینترنت با اساتید در ارتباط می باشند. مطالبی که در دانشگاه مجازی ارائه می گردد، با مطالب تدریس شده در دانشگاه حقیقی که توسط استاد تدریس می‌شود مشترک می باشد. با این تفاوت که در دانشگاه مجازی از ابزار خاصی استفاده می‌شود تا فضای دانشگاه جا به جا شده و ارتباط استاد و دانشجو از طریق اینترنت امکان پذیر است.در شیوه غیرحضوری و  اینترنتی، مطالب تدریس شده توسط استاد به‌ مدت طولانی باقی می ماند و دانشجو به سادگی به ویدئو ها و صداها دسترسی دارد.

دانشگاه‌های مجازی ایران

دانشگاه های مجازی ایران به شرح ذیل می باشند:

  • دانشگاه‌های صنعتی شریف
  • صنعتی امیر کبیر
  • علم و صنعت
  • صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
  • تهران (مرکز آموزش‌های الکترونیکی دانشگاه تهران)
  • دانشگاه شیراز
  • دانشگاه اصفهان
  • برخی از مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه های مجازی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید