شرط حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش 98

شهرهای مورد نیاز استخدام آموزش پرورش

جهت مشاوره در زمینه شرط حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از شرط معدل در استخدام آموزش و پرورش و حداقل معدل برای استخدام سال 98-99 مطلع می شوید. واجدین شرایط استخدام می توانند در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش با در دست داشتن مدارک لازم برای استخدام در آموزش و پرورش اقدام نمایند. سابقا شرط معدل کل 15 برای دوره متوسطه و دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی در نظر گرفته شده بود. خبر خوب این است که هم اکنون قانون شرط معدل از ضوابط استخدام آموزش و پرورش باطل شده است. جزئیات کامل این خبر به اطلاع متقاضیان استخدامی می رسد. پیش از اقدام برای استخدام دفترچه را به دقت مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک های زیر کلیک کنید:

دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جزئیات سهمیه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش

حذف شرط حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش 98-99

حذف حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش اعلام شد. هیات عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال مصوبه مرکز برنامه ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش ، شرط معدل استخدام در آموزش و پرورش را حذف کرد.

مطابق با شیوه نامه اختصاصی، دوره های قبل در بندهای متعدد تاکید شده بود که شرط معدل برای استخدام معدل کل 15 است و تغییری نخواهد داشت. اما بعد از شکایت یکی از داوطلبان استخدام آموزش و پرورش ، هیات عمومی دیوان عدالت اداری ، موضوع شکایت برای شرط معدل در استخدام را در دستور کار قرار داد. بعد از تبادل لایحه بین طرفین دعوا (داوطلب شاکی و آموزش و پرورش) ، با اکثریت آراء اقدام به صدور حکم نمود.

شرط حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش

رای و حکم هیات عمومی دیوان عدالت اداری برای حذف شرط معدل

با توجه به بندهای مرتبط قانون تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش تصویب مقررات گزینش تخصصی و تربیت و استخدام معلمان، بررسی و تصویب طرح های توسعه در مراحل مختلف جذب نیرو ، با توجه به نیاز و امکانات کشور ، برعهده شورای عالی آموزش و پرورش گذاشته شده است. تصویب موارد شکایت، خارج از حدود اختیار مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش است. مطابق بندهای قبلی قانون، دلیلی برای وجود شرط حداقل معدل کل 15 در دوره متوسطه در گذشته ارائه نشده است. همچنین تعیین شرط معدل 15 در دوره متوسطه از لحاظ مغایرت با قانون و خروج از حدود اختیارات، با استناد به بند یک ماده 12 و مواد 88 و 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 92 از تاریخ تصویب باطل اعلام می شود و شرط حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش حذف شده است.

متقاضیان استخدام آموزش و پرورش می توانند با دانلود رایگان منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 ، برای استخدام جدید آموزش و پرورش در سال 98 آماده شوند. جهت اطلاع از شرایط استخدام از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه شرط حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “شرط حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش 98”
  1. این قانون شامل متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹۹ نیز میشود؟

    • سلام دوست محترم برای استخدامی فعلا شرط معدلی نیست

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید