شرایط صدور ویزا برای اربعین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

شرایط صدور ویزا برای اربعین

جهت مشاوره در زمینه شرایط صدور ویزا برای اربعین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط صدور ویزا برای اربعین سال ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ اعلام شد. متقاضیان ویزای عراق – کربلا برای اطلاع از شرایط صدور ویزا برای اربعین این اطلاعیه را به دقت مطالعه نموده و برای دریافت ویزا پیاده روی اربعین به کربلا از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید. با توجه به ازدحام بالای درخواست متقاضیان و تراکم در فرایند صدور مجوز، هر چه سریع تر نسبت به دریافت مجوز خروج از کشور و ثبت نام پیاده روی اربعین اقدام نمایند. برای اطلاع از شرایط سفر به کربلا بدون معافیت و کارت پایان خدمت سربازی ، شرایط دریافت مجوز خروج از کشور به صورت کاملا رایگان برای دانشجویان لینک زیر را انتخاب کنید:

شرایط دریافت مجوز خروج از کشور برای پباده روی کربلا

سربازان غایب و فراری می توانند به کربلا سفر نمایند، مشمولان غایب که تا پایان سال جاری 8 سال و یا بیشتر ، غیبت داشته اند و مشمولان طرح پرداخت جریمه غیبت، می توانند با شرایط خاصی از کشور خارج شوند و به زیارت کربلا بروند. برای اطلاع از شرایط دریافت ویزا مشمولان دارای غیبت و فراری در راهپیمایی اربعین همین لینک آبی را انتخاب کنید.

صدور ویزا برای زائران اربعین 1401 – 1402 توسط 20 دفتر موقت به همراه 4 دفتر کنسولی در 21 استان کشور مستقر شده اند و در حال ارائه خدمات صدور ویزا به زائران اربعین هستند. تعداد مراکز صدور ویزای اربعین نسبت به سال گذشته 100 درصد افزایش یافته است ، در سال گذشته تعداد مراکز صدور ویزا 12 دفتر بود که امسال به 24 مرکز افزایش یافته است. بانک مرکزی با یک قیمت ثابت برای دلار تعادلی موافقت نموده است. دبیر ستاد مرکزی اربعین با اعلام کاهش هزینه های بیمه ای زائران اربعین اعلام کرد در پی توافقات با مراکز بیمه‌ ، قیمت بیمه برای زائران اربعین علی رغم بالا رفتن نرخ بیمه نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

نحوه و شرایط صدور ویزای اربعین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

نحوه و شرایط صدور ویزای اربعین برای سفر به کربلا به شرح زیر است ،ویزا به دو صورت انفرادی و گروهی و از طریق ثبت نام در سامانه سماح (سامانه ثبت نام ویزای اربعین) صادر می گردد، سماح بعد از بررسی نهایی مدارک و تایید با متقاضی تا خواهند گرفت. توجه داشته باشید که ثبت نام سماح به هیچ عنوان به صورت حضوری انجام نمیشود و مراحل صرفا از طریق سامانه سماح خواهد بود، برای دریافت ویزای گروهی متقاضی با مراجعه به سازمان مرکزی کارگزاری امور زیارتی و ارائه مدارک خود و تمام اعضای گروه، تقاضای اخذ ویزای گروهی دهد سپس کارگزاری امور زیارتی مدارک را به سفارت عراق ارسال می کند و پس از تایید مدارک ویزای گروهی صادر می شود.

برای اطلاع از نحوه و شرایط دریافت پاسپورت اربعین همین لینک آبی را انتخاب نمایید.

ویزای انفرادی : ویزای انفرادی برای زیر 5 نفر است. متقاضیان ویزای انفرادی اربعین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ به جای مراجعه به سفارت این کشور به سازمان مرکزی کارگزاری امور زیارتی استان تهران مراجعه و پس از ارائه مدارک لازم ویزای انفرادی اخذ نمایند. زمان حدودی برای اخذ ویزای انفرادی اربعین 48 تا 72 ساعت کاری است.

ویزای گروهی : ویزای گروهی برای افراد بالای 5 نفر است، یک نفر به عنوان نماینده برای دریافت ویزا اقدام نماید و افراد گروه مدارک خود را جهت اخذ ویزا به سرگروه دهند. متقاضیان ویزای گروهی پیاده روی اربعین نیازی نیست که به سفارت این کشور مراجعه کنند. مدت زمان اخذ ویزای گروهی 48 تا 72 ساعت کاری می باشد.

در صورت وجود هرگونه نقصی در صدور ویزا جلوگیری می شود ، حتی اگر یکی از اعضای گروه مدارکش مشکلی داشته باشد ویزای گروهی صادر نمیشود مگر اینکه فرد مذکور از لیست گروه حذف شود.

مدارک لازم جهت ویزای اربعین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

مدارک لازم برای گرفتن ویزای عراق عبارت است از:

  • دو قطعه عکس 4*3 با زمینه سفید
  • اصل پاسپورت (حداقل 6ماه از اعتبار پاسپورت باقی مانده باشد)

توجه:

در قوانین عراق تغییراتی ایجاد شده است و مسائل حقوقی اجرا خواهد شد بر اساس قانون جدید عراق کسانی که بدون ویزا وارد عراق شوند بازداشت شده و مجازات می شوند و تککید می‌کنیم که هر کس بدون ویزا و بیمه نامه وارد عراق شود، کشور عراق مختار است که طبق قوانین و مقررات خود عمل کند، توصیه ما به متقاضیان این است که برای دریافت ویزا و ثبت نام پیاده روی اربعین به کربلا از طریق تلفن ثابت و از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط صدور ویزا برای اربعین ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید