شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 از جمله مواردی است که باید داوطلبان قبل از ثبت نام به آن آگاهی داشته باشند. وزارت بهداشت همه ساله جهت گزینش متقاضیان و داوطلبان ورود به تحصیلات تکمیلی رشته های پزشکی اقدام به برگزاری آزمون ورودی می نماید و این آزمون نیز همانند تمام آزمون هایی که در کشور برگزار می گردد تابع شرایط و ضوابطی می باشد که ما در این مقاله لازم دیدیم به آنها بپردازیم . داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 هستید،  باید قبل از ثبت نام از شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت اطلاعات کافی داشته باشند. به همین جهت در این مقاله تمام شرایط ثبت نام کنکور وزارت بهداشت 98 را توضیح داده ایم. برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور ارشد آزاد روی لینک زیر کلیک نمایید:

فرم تایید معدل در کنکور کارشناسی ارشد زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد پزشکی 98

 برای کسب اطلاعات دقیق از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت می توانید از طریق تلفن ثابت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

شرایط ثبت نام کنکور ارشد وزارت بهداشت 97 شامل شرایط عمومی و اختصاصی می باشد که در پایین به تفکیک توضیح داده شد است و داوطبان متقاضی ثبت نام در کنکور ارشد بهداشت باید شرایط زیر را دارا باشند:

شرایط عمومی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

از جمله شرایط عمومی داوطلبان برای ثبت نام در کنکور ارشد وزارت بهداشت می توان به موارد زیر اشاره داشت:

1-برخورداری از سلامت کامل به فراخور رشته مورد درخواست و عدم اعتیاد به مواد مخدر

2-دارابودن کلیه شرایط آزمون های کشور

3- اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان مندرج در قانون اساسی

4- عدم مخالفت با قانون اساسی

5-عدم وابستگی به گروه های محارب و ملحد

6-نداشتن سوءپیشینه کیفری

7-عدم اشتهار به فساد اخلاقی

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

از آنجایی که شرایط اختصاصی ذکر شده در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت بسیار زیاد می باشد. در ادامه مهمترین شرایط اختصاصی ثبت نام را آورده ایم، برای کسب اطلاعات تکمیلی درمورد ثبت نام ارشد وزارت بهداشت کلیک نمایید.

1-اولین و مهمترین شرط  ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت این است که شما حتما دارای دانشنامه(مدرک)کارشناسی،کارشناسی ارشد،دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر(مورد تایید وزارت بهداشت،وزارت علوم و یا گواهی فارغ التحصیلی تا تاریخ98/06/31برای دانشجویان ترم آخر) بوده و حتما می بایست مدرک متقاضیان مرتبط و متناسب با رشته امتحانی مورد تقاضا و علاقه باشد . داوطلبان می توانند جهت اطلاع از مدارک مورد پذیرش هر رشته به جدول شماره1مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مراجعه نمایند چنانچه داوطلبان طبق این دفترچه عمل نکنند در هر مرحله از آزمون که باشند از ادامه فرآیند محروم میگردند. مثلا اگر داوطلبان متقاضی شرکت در رشته تغذیه بالینی باشند مدرک مورد پذیرش آن فقط علوم تغذیه می باشد یعنی داوطلبان دارای مدرک کارشناسی علوم تغذیه  فقط مجاز به شرکت در این رشته می باشندو داوطلبان دارای مدارک دیگر نمی توانند در این گروه امتحانی شرکت کنند.

2.دارندگان مدارک معادل،گواهی اتمام دوره،دارندگان معدل کل کمتر از12در کارشناسی و مدارک دیگری که فقط ارزش استخدامی دارند مجاز به ادامه تحصيل در مقطع ارشناسی ارشد ناپيوسته رشته های علوم پزشکی نمی باشند.

3- داوطلبان نباید به صورت همزمان در دوره های کارشناسی ارشد و یا سایر مقاطع تحصیلی در همان دانشگاه و یا دانشگاه های دیگر و سایر موسسات آموزشی و تحقیقاتی کشور مشغول به تحصیل باشند.ذکر یک نکته در اینجا مهم است که این محدودیت ها برای دوره های حضوری می باشد و دوره های غیر حضوری این محدودیت را ندارند.

4- داوطلبان کنکور ارشد نمی بایست شاغل باشند چون تحصیل در مقطع ارشد به صورت تمام وقت می باشد. در غیر اینصورت و در صورت شاغل بودن ،داوطلبان می بایست موافقت محل کار خود را جهت ادامه تحصیل ارشد کسب نموده و در نزد خود نگاه دارند تا در صورت لزوم به دانشگاه تحویل دهند.

5-  گذارندن طرح نیروی انسانی  هم زمان با تحصیل در مقطع ارشد ممنون می باشد.

6- دانشجویان ترم آخر تا در صورتی می توانند در آزمون ارشد سال 98 ثبت نام و شرکت نمایند که حداکثر تا تاریخ 98/06/31 از دانشگاه فارغ التحصیل شده باشند.

7- داوطلبی که  در در دانشگاه ها و مراکز  دیگر که تحصیل در آنها رایگان است(وزارت بهداشت) پذیرفته شده و ثبت نام ننموده و یا انصراف می دهد حق شرکت در این آزمون را ندارند بدیهی است که متقاضیانی که دانشگاه قبولی شان همراه با پرداخت هزینه است از این قانون معافند.

8-چنانچه یکبار داوطلبان در مقطع ارشد به صورت رایگان تحصیل نموده باشند و قصد شرکت دوباره را در این ازمون داشته باشند در صورت قبولی در رشته روزانه می بایست شهریه پرداخت کنند. البته برعکس این حالت یعنی اگر در رشته محل قبلی داوطلب هزینه پرداخت مینموده  در صورت پذیرش در رشته روزانه ملزم به پرداخت شهریه نمی باشد.

9- تحصیل اتباع خارجی تابع آیین نامه های مربوطه می باشد.

10-دانشجویانی که از تحصیل محروه بوده اند حق شرکت در رشته قبلی خود را ندارند.

11- دارا بودن حداقل 2 سال سابقه کار بالینی (تا تاریخ31/6/97)با مدرک کارشناسی(مدارک مورد پذیرش جدول1) در بخش های بیمارستانی  جهت شرکت در آزمون مقطع کارشناسی ارشد برای کلیه داوطلبانی که متقاضی رشته های پرستاری مراقبت های ویژه، پرستاری مراقبت های ویژه نوزادان، پرستاری اورژانس و تکنولوژی گردش خون لازم است.

12- داوطلبان لازم است برای پذیرش در آزمون، 50%حدنصاب میانگین کل داوطلبان در آزمون کتبی هر رشته  و کسب حداقل 30%نمره کل آزمون  را کسب نمایند.

13-داوطلبان مرد متقاضی در صورت قبولی در دانشگاه مورد نظر خود می بایست یکی از شرایط مشروحه درج شده در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون ورودی  دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی 98 را داشته باشند در غیر اینصورت از ثبت نام آنها در دانشگاه جلوگیری می گردد.

تذکرات مهم در خصوص شرایط لازم ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

از جمله شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 که در دفترچه ثبت نام کنکور وزارت بهداشت کمتر مورد توجه قرار می گیرند موارد زیر است:

الف) مشمولان غایب مجاز به شرکت در آزمون نمی باشند و در صورت قبولی نیز از ثبت نام آنها جلوگیری به عمل می آید

ب)دانشجویان اخراجی دانشگاه ها تا پایان خدمت دوره ضرورت و یا اخذ معافیت دائم مجاز به ادامه تحصیل نمی باشند.

ج)فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد مجاز به تحصیل مجدد در این مقطع نمی باشند.

د)حداکثر سنوات مجاز مقطع ارشدسه سال می باشد.

ه)دانشجویان پذیرش شده (مرد) می بایست با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به اخذمعافیت تحصیلی خود اقدام نمایند در غیر اینصورت حق ادامه تحصیل ندارند.

 برای کسب اطلاعات دقیق از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 می توانید از طریق تلفن ثابت با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید