شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 97

شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم در این مقاله به اطلاع داوطلبان گرامی خواهد رسید. قبل از شرح شرایط ثبت نام، لازم است توضیح مختصری راجع به این دانشگاه ارائه شود؛ دانشگاه تربیت معلم یک مرکز آموزش عالی می باشد و در قالب دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان فعالیت می نماید و به تربیت و تامین دبیران آموزش و پرورش را برعهده دارد. لازم به ذکر است که دانشجویان تربیت معلم از حقوق دانشجویی برخوردار خواهند بود. برای اطلاع از ثبت نام دوره های آموزشی ضمن خدمت فرهنگیان 98 روی همین لینک کلیک نمایید.

برای اطلاع از رتبه و درصد قبولی دقیق در کنکور سراسری 98 در دانشگاه سراسری و آزاد می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

شرایط و نحوه ثبت نام دانشگاه تربیت معلم

ثبت نام در دانشگاه تربیت معلم، به صورت نیمه متمرکز انجام می پذیرد و داوطلبان بعد از قبولی در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی ،ملزم به انجام مصاحبه معاینه و آزمون علمی و علمی و کسب نمره قبولی می باشند. هر ساله دانشگاه تربیت معلم چندین هزار نفر دانشجو با مدرک دیپلم و مهارت آموز از لیسانس را پذیرش می کند که معمولا کمتر از نیمی از آنها خانم هستند. توصیه می کنیم مقاله اصول صحیح انتخاب رشته کنکور سراسری ما را مطالعه نمایید تا قبولی خود را در رشته دانشگاهی مورد علاقه خود تضمین نمایید.

شرایط ثبت نام شاغلین رسمی و پیمانی در دانشگاه تربیت معلم

  • پردیس های دانشگاه فرهنگیان مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران، محل در نظر گرفته شده برای تحصیل پذیرفته شدگان رشته های تحصیلی ویژه شاغلین رسمی و پیمانی است.
  • داوطلبان در صورت دارا بودن مدرک کارشناسی و بالاتر امکان انتخاب رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان را نخواهند داشت.
  • داوطلبان شامل: معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی قراردادی، آزاد و … مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان نخواهند بود و کلیه رشته های تحصیلی ویژه فرهنگیان در همه گروه های آزمایشی، فقط مخصوص شاغلین رسمی و پیمانی آموزش و پرورش است.
  • شاغلین رسمی و پیمانی مجاز به انتخاب کدرشته محل های مربوط به کارشناسی پیوسته دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی نمی باشند.
  • داوطلبان نباید در  زمان ثبت نام، شروع به تحصیل و حین تحصیل در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی اشتغال به تحصیل در هر یک از دوره های کاردانی و بالاتر (یوسته و یا ناپیوسته) را داشته باشند.
  • دریافت فرم معلم مبنی بر موافقت کتبی با ادامه تحصیل شاغلین رسمی و پیمانی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت براساس شرایط مندرج در دستورالعمل مربوط (داوطلبان می توانند برای دریافت فرم معلم به کارگزینی اداره آموزش و پرورش محل خدمت خود مراجعه کنند). محل خدمت به منظور نداشتن شرایط ثبت نام در کنکور است.
  • جهت ورود به دانشگاه تربیت معلم دارا بودن حکم کارگزینی رسمی یا پیمانی آموزش و پرورش در زمان ثبت نام در کنکور 97  الزامی خواهد بود. (مشروط به تدوام اشتغال در آموزش و پرورش)
  • قبولی داوطلبان بستگی به تعداد پذیرفته شدگان در هر یک از کدرشته محل های مربوط به ویژه فرهنگیان دارد و درصورتی که تعداد پذیرفته شدگان به حدنصاب لازم (حداقل 15 نفر) نرسد قبولی داوطلبان لغو می گردد.

شرایط پذیرش دانشجویان کارشناسی پیوسته، ناپیوسته و کارشناسی ارشد، در دانشگاه تربیت معلم

دانشجویان کارشناسی پیوسته (دانشجو معلم): پذیرش دانشجویان مقطع کارشناسی پیوسته، از طریق کنکور سراسری و پس از انجام مصاحبه و گزینش انجام می شود. آموزش این افراد به صورت تمام وقت و برنامه کلاسی آن ها روزهای شنبه تا چهارشنبه است. دانشجویان کارشناسی پیوسته پس از پایان دوره تحصیلی می توانند به عنوان معلم در مدارس به فعالیت بپردازند و از ابتدای تحصیل نیز در آموزش و پرورش استخدام می شوند و  تعهد خدمت خواهند داد. دانشجویان کارشناسی ناپیوسته (معلم‌ دانشجو): دانشجویان مقطع کارشناسی ناپیوسته ضمن دارا بودن مدرک کاردانی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ادامه تحصیل می دهند. برنامه کلاسی این دانشجویان غالبا روز های پنجشنبه و جمعه است. دانشجویان کارشناسی ارشد: پذیرش دانشجویان از میان معلمان، اکنون به صورت محدود است و در آینده تعداد بیشتری دانشجو را در رشته ‌های متعدد و مورد نیاز آموزش و پرورش می پذیرد.

نحوه پذیرش داوطلبان آزاد در دانشگاه تربیت معلم

نحوه پذیرش داوطلبان آزاد دانشگاه تربیت معلم برای هر شخص مجزا می باشد بنابراین برای کسب راهنمایی در مورد شرایط خود، می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. یکی از شرایط، داشتن مدرک پیش دانشگاهی و کسب معدل کل 15 در دوره متوسطه ی دوم (پایه های اول، دوم و سوم). کسب موفقیت در مصاحبه اختصاصی به منظور ارزیابی توانمندی ها و جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی داوطلبان، بومی بودن داوطلب،کسب نمره علمی کل 6500 و بالاتر در زیرگروه مربوط، داشتن حداکثر 28 سال سن در بدو استخدام قطعی پس از فارغ التحصیل شدن. داشتن حداکثر سن 20 سال تمام در هنگام ورود به دانشگاه، حداکثر سن ورود به دانشگاه و حداقل معدل کل، تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهند داشت. ارائه تعهد خدمت داوطلبان باید 2 برابر مدت تحصیل‌ حداقل 8 سال در خدمت آموزش و پرورش باشند.

برای اطلاع از رتبه و درصد قبولی دقیق در کنکور سراسری 98 در دانشگاه سراسری و آزاد می توانید با مشاوران مرکز صدای مشاوران از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613  تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت معلم 97”
  1. سلام ميخواستم بدونم دانشگاه آزاد تربيت معلم كلن بدونه كنكوره؟؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید