شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97-98

شرایط ثبت نام بدون آزمون ارشد تربیت مدرس 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97 در این مقاله به طور کامل شرح داده شده است داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس اطلاعات کامل در مورد شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97 را از طریق این مقاله کسب نمایند. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کارشناسی ارشد تربیت مدرس 97 ، لیست رشته های بدون کنکور ارشد تربیت مدرس 97 ، تمدید مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس 97 ، می توانید روی لینک های آبی کلیک نمایید.

** داوطلبان واجد شرایط برای پذیرش دوره های کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس باید تا 98/09/20 نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی golestan.modares.ac.ir اقدام کنند و یا با مرکز مشاوره صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان تمام مراحل ثبت نام را برای داوطلبان عزیز انجام خواهند داد.
** نتیجه بررسی اولیه درخواست داوطلبان تا پایان آذرماه 98 اعلام می شود.

داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس می توانند برای کسب راهنمایی در رابطه با شرایط ثبت نام بدون آزمون تربیت مدرس و یا انجام ثبت نام ارشد تربیت مدرس سال 97 از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

نحوه ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس

نحوه و شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس صرفا به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و شرایط به شرح ذیل است:

پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان برگزیدگان علمی در دوره های كارشناسی ارشد 97 دانشگاه تربیت مدرس که با هدف جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد و همچنین شیوه نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان مصوب شورای دانشگاه، نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط اختصاصی و عمومی در دوره های کارشناسی ارشد به شرح زیر اقدام می کند:

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس ، به دو صورت (گروه الف و گروه ب) انجام می شود:
گروه الف: برگزیدگان رتبه های اول تا پنجم المپیادهای علمی دانشجویی برای ورود به همان رشته یا رشته های مرتبط به تشخیص شورای عالی برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری و با ارائه معرفی نامه از دبیرخانه المپیاد

گروه ب: داوطلبانی که پس از 6نیمسال تحصیلی با گذراندن سه چهارم واحدهای درسی و رتبه اول الی هشتم با حداقل معدل15 ، جزء %15برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.

  • درخواست داوطلبانی که در طول 6نیمسال تحصیلی دانش آموخته شوند و به لحاظ میانگین کل در مقایسه با میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته و غیرهم ورودی خود جزء پانزده درصد برتر باشند نیز در صورت کسب رتبه اول الی هشتم با حداقل معدل 15 به صورت مازاد بر ظرفیت قابل بررسی است. این داوطلبان بایستی هنگام فارغ التحصیلی فرم شماره ددانشگاه را تکمیل و تصویر آن را به همراه سایر مدارک ارسال نمایند. داوطلبان توجه داشته که به هیچ عنوان ارسال مدارک را به مسئولین کافی نت ها واگذار ننمایند زیرا اگر مدارک به صورت غیر عمد نیز اشتباه ارسال گردد تخلف محسوب شده و ثبت نام داوطلبان لغو خواهد شد بنابراین ارسال مدارک را شخصا انجام دهید و یا نهایت تا پایان تیر ماه 97 با شماره 9099071613 تماس بگیرید تا کارشناسان ثبت نام را برای شما انجام دهند.
  • داوطلبان گروه بدر صورت پذیرش بایستی در زمان دانش آموختگی نیز جزء %15 برتردانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند. دارا بودن مدرک كارشناسی پیوسته دوره روزانه از دانشگاه های دولتی معتبر مراكز استان (به تشخیص دانشگاه) و متناسب بودن رشته تحصیلی دوره کارشناسی با رشته تحصیلی مورد تقاضا به تشخیص و تایید دانشگاه.
  • دانشجویان و دانش آموختگان دوره روزانه سایر دانشگاه های دولتی، دوره های نوبت دوم (شبانه)، نیمه حضوری، یادگیری الکترونیکی و پردیس دانشگاهی دانشگاه های دولتی و همچنین کلیه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، پیام نور، آموزشکده های فنی و حرفه ای، مراکز تربیت دبیر و تربیت معلم و سایر موسسات و دانشگاه های غیردولتی و غیرانتفاعی مجاز به ثبت نام نمی باشند.
  • داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها از یك مهر ماه سال97_ 97/07/01 لغایت 31 شهریور ماه سال 97 97/06/31 باشد میتوانند متقاضی این نوع پذیرش شوند.
  • داوطلبان باید حداکثر در مدت هشت نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده باشند یا دانش آموخته شوند.

شرایط عمومی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس

شرایط عمومی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس شامل شرایط و ضوابط عمومی پذیرش در گروه های الف و ب می باشد و به شرح ذیل است:

  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • پذیرفتن قانون اساسی و عدم مخالفت با نظام جمهوری اسلامی ایران.
  • نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل از لحاظ خدمت وظیفه عمومی برای داوطلبان مرد.
  • نداشتن سوء پیشینه به تشخیص مراجع صاحب صلاحیت.
  • عدم وابستگی تشکیلاتی به احزاب و گروههای محارب و ملحد و عدم هواداری از آنها.
  • نحوه ارائه درخواست و ارسال مدارک لازم
  • برای اطلاع از شهریه کارشناسی ارشد تربیت مدرس کلیک نمایید.
  • برای دریافت تقویم دانشگاهی تربیت مدرس 97-98 کلیک نمایید.

داوطلبان واجد شرایط لازم است نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) دانشگاه به نشانی golestan.modares.ac.ir اقدام نموده و مدارک مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت مناسب تهیه و در سامانه مذکور در محل های مناسب بارگذاری نمایند. تحویل مدارک از طریق پست یا مراجعه حضوری امکان پذیر نمی باشد. برای سهولت در ارسال مدارک می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

هزینه ثبت نام و بررسی مدارک بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس مبلغ( 900000-نهصد هزار) ریال می باشد که لازم است به صورت الکترونیکی نسبت به پرداخت آن از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) دانشگاه اقدام شود.

داوطلبان ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد تربیت مدرس می توانند برای کسب راهنمایی در رابطه با شرایط ثبت نام بدون آزمون تربیت مدرس و یا انجام ثبت نام ارشد تربیت مدرس سال 97 از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام بدون آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس 97-98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید