شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

حذف آزمون های زائد دوره های متوسطه اول و دوم

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرایط ثبت نام آزمون ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳، تغییر یافت. برای ثبت نام سایت تیزهوشان نیاز به ثبت نام و رمز عبور سامانه همگام مدارس تیزهوشان خواهید داشت (روی لینک آبی کلیک نمایید). آزمون پیشرفت تحصیلی ششم به هفتم با هدف رفع استرس و فشار این آزمون برای کودکان دوره اول متوسطه حذف گردید. برای ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم آزمون سنجش هوش برگزار می شود که براساس سنجش هوش و استعداد دانش آموزان ششم به هفتم خواهد بود؛ برای اطلاع از قانون جدید ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک نمایید.برای دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

همانطور که گفتیم ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم – دوره اول متوسطه صرفا بر اساس آزمون سنجش هوش انجام می شود؛ شرایط ثبت نام دانش آموزان داوطلب تحصیل در مدارس تیزهوشان هفتم دوره اول متوسطه ) در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بر اساس نمره یا معدل نمی باشد. انتخاب دانش آموزان پایه هفتم در مدارس تیزهوشان بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی و صرفاً براساس سنجش استعداد و هوش داوطلبان انجام می شود. نظام جدید پذیرش تیزهوشان ششم به هفتم براساس شناسایی دقیق استعداد و هوش دانش آموزان است و نیاز به شرکت در کلاس های آموزشی و یا مهارت های تست زنی نخواهد داشت. ظرفیت ثبت نام و کلاس های ششم به هفتم مدارس تیزهوشان بعد از انتخاب و سنجش صاحبان هوش و استعداد برتر و تعیین تعداد دانش آموزان واجد شرایط تعیین می شود.

زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ، احتمالا در خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود. با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام توصیه ما به داوطلبان این است که هر چه زودتر جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اقدام نمایند.

برای ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم کلیک نمایید.

سوالات آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 دانش آموزان نیازی به مطالعات سخت و فشرده منابع درسی و غیر درسی برای پاسخگویی به سوالات آزمون پیشرفت تحصیلی نخواهند داشت. آزمونی که برای پذیرش دانش آموزان تیزهوش برگزار می شود سوالات سنجش هوش و استعداد خواهد بود.

برای اطلاع از شیوه طراحی سوالات و انجام ثبت نام در آزمون سنجش هوش تیزهوشان هفتم می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید