شرایط تحصیل در رشته های مجازی 98

شرایط تحصیل در رشته های مجازی 97

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل در رشته های مجازی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

شرایط تحصیل در رشته های مجازی در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد این شیوه تحصیل از اوايل دهه 80 و با گسترش استفاده از اينترنت و  قابل دسترس بودن آن در اغلب نقاط كشور، دانشگاه مجازی يا همان دانشگاه الكترونيكی فعالیت گسترده خود را شروع نمودند.

از مزايای دانشگاه مجازی این می باشد که دانشجو نیاز به طی مسافت و صرف زمان برای رفتن به دانشگاه و حضور در کلاس ندارد و از طریق اینترنت به فراگیری دروس می پردازد و این از بزرگترين مزايای دانشگاه مجازی اين است كه افراد بدون حضور فيزيكی در سر كلاس ها مي توانند به تحصيل خود ادامه دهند و بدون هيچ محدوديتی در مقاطع بالاتر در دانشگاه دلخواه خود ادامه تحصيل دهند.

داوطلبان ممتقاضی شرکت در دوره های مجازی می توانند جهت کسب راهنمایی در این زمینه از هر نقطه از کشور، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

 شرایط تحصیل در رشته های مجازی 97

شرایط تحصیل در رشته های مجازی

از شرایط تحصیل در رشته های مجازی، دسترسی به اینترنت می باشد. در رابطه با مدرک این دانشگاه باید بگوییم که در سطح جهانی مورد قبول است. يكي ديگر از مزايای گسترش اين دانشگاه ها برای نظام آموزشی و علمی كشور كاهش هزينه های ناشي از رفت و آ‌مداساتید و دانشجویان است كه با استفاده از سيستم مجازی، دانشجويان می توانند تجربيات استادان معتبر را به صورت همزمان و  آنلاین در اختيار داشته باشند. پذيرش دانشجو در دانشگاه های مجازی عموما از طريق آزمون سراسری وجود دارد و اكثر دانشگاه های معتبر كشور به ارائه رشته های مختلف در دانشگاه مجازی خود مي پردازند.

توجه داشته باشید که امتحانات دروه های آموزشی مجازی به صورت حضور می باشد و واحدهای عملی مانند كارگاه ها و آزمايشگاه ها نيز در طول تابستان به صورت حضوری برگزار مي شوند.

بنابراین اگر مایل به تحصیل در رشته های مجازی هستید توجه داشته باشید که دانشگها فاصله زیادی از محل سکونتتان نداشته باشد زیرا از امکانات خوابگاه دانشجویی، خبری نیست. نکته دیگر این است که در کشور اینترنت به صورت پیوسته متصل و پرسرعت نمی باشد و شما باید به صورت آنلاین در کلاس مجازی حضور داشته باشید البته نگران نباشید می توانید بعدا کلاس را به صورت آفلاین تماشا نمایید اما قطعا كيفيت كلاس های آنلاينی كه در آن دانشجويان می توانند سوالات خود را مطرح كنند با كلاسي كه مباحث آن را بعدا گوش می دهند و در واقع حا‌لت ضبط شده دارد متفاوت است. كلاس های درس در دانشگاه مجازي عموما به سه صورت برگزار مي شود که عبارتست از كنفرانس ويديويی دو طرفه، كنفرانس صوتی دو طرفه كه فقط اسلايدها و صدا شنيده مي شود و كنفرانس ديداری، شنيداری كه تركيبي از دو روش قبلی است.

جهت مشاوره در زمینه شرایط تحصیل در رشته های مجازی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید