شرایط انتقالی و میهمانی در دانشگاه ها 98 – 99

شرایط ثبت نام نقل و انتقال و میهمانی دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره در زمینه شرایط انتقالی و میهمانی در دانشگاه ها 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نکته قابل توجه در شرایط انتقالی و مهمانی دانشجویان در دانشگاه ها این است که در تمامی موارد میهمانی و انتقال اولویت با دانشجویان دختر می باشد. البته مشروط به اینکه ثابت شود فرد متقاضی انتقال، مدت هاست که در شهر محل سکونت و تقاضا، ساکن می باشد.

دسته بندی های انتقالی یا میهمانی دانشگاه ها 98 – 99

دانشگاه ها جهت انتقالی و پذیرش میهمان 8 گروه تقسیم می شوند

گروه یک: دانشگاهها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی به جز موسسات مستقر در شهر تهران قرار دارند.

گروه دو: دانشگاه آیت الله بروجردی، ایرانشهر، بناب، بهبهان، تربت حیدریه، جندی شاپور، جهرم، حضرت معصومه (س)، صنعتی بیرجند، صنعتی سیرجان، صنعتی کرمان، صنعتی همدان، فسا، کازرون، گنبد کاووس و نیشابور

گروه سوم: دانشگاههای ایلام، بجنورد، علوم دریایی چابهار، فنی و مهندسی گلپایگان، صنعتی ارومیه، مراغه، ملایر، هنر اسلامی تبریز، خرمشهر، خلیج فارس، دامغان، روامین، اهواز و یاسوج می باشند.

گروه چهارم: دانشگاههای تربیت معلم آذربایجان، تربیت معلم سبزوار، بیرجند، تفرش، زابل، شهرکرد، علوم کشاورزی ساری، قم، کردستان، گلستان، محقق اردبیلی، ولیعصر رفسنجان و هرمزگان

گروه پنجم: دانشگاه های زنجان، سیستان بلوچستان، صنعتی قم، صنعتی کرمانشاه، علوم کشاورزی گرگان، کاشان، لرستان، یزد، شهید باهنر کرمان، صنعتی شاهرود

گروه ششم: دانشگاه های ارومیه، اراک، بوعلی سینا، بین المللی امام خمینی، رازی کرمانشاه، سمنان، شهید چمران اهواز، صنعتی سهند تبریز، صنعتی شیراز، صنعتی نوشیروانی بابل، گیلان، مازندران و هنر اصفهان

گروه هفتم: دانشگاه های اصفهان، فردوسی مشهد، صنعت نفت، تبریز، شیراز، صنعتی اصفهان

گروه هشتم: دانشگاه های الزهرا، امیرکبیر، خواجه نصیر، شریف، علامه، علم و صنعت، هنر، تربیت دبیر شهید رجایی، صنعت آب و برق عباسپور، سوره، صدرا، علم و فرهنگ، تربیت معلم تهران، تهران، شاهد، شهید بهشتی، می باشد.

شرایط انتقالی یا میهمانی در دانشگاه ها

روش ها و شرایط دریافت انتقالی یا میهمانی دانشجویان در کنکور 98

روش ها شرایط لازم برای دریافت انتقالی یا میهمانی از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر این است که در ابتدا دانشجو باید در دانشگاه مقصد مهمان شود. سه نوع روش برای مهمان شدن وجود دارد:

  • روش اول: شیوه مهمانی دایم است، دانشجو کلیه واحدها را در دانشگاه مقصد خواهند گذراند، اما دانشگاه مبداء مدرک را صادر می نماید، در این روش ضروریست که دانشجو به مدت 3 ترم در دانشگاه مقصد درس بخواند و در صورتی که سطح علمی لازم را داشت، می تواند تا آخر تحصیل در این دانشگاه مهمان باشد. در غیر این صورت باید به دانشگاه مبدا بازگردد، داوطلبان عزیز توجه داشته باشید دریافت انتقالی، فقط شرایط مکانی شما را تغییر نمی دهد، بلکه کلا شرایط تحصیل شما متفاوت خواهد شد، به فرض اگر در دانشگاهی در حاشیه شهر مشهد مجاز به ادامه تحصیل شوید و این امکان برای شما فراهم شود که در همان رشته ولی در دانشگاه تهران، به تحصیل بپردازید، توجه نمایید که رقبای تحصیلی شما افرادی بسیار قوی می باشند و سطح توقع اساتید و امتحاناتی که برگزار می شود، به هیچ عنوان قابل مقایسه با دانشگاه مبدا شما نخواهد بود، و به احتمال زیاد در پاس نمودن واحدهایتان با مشکل مواجه می شوید و در نهایت تنها وقتتان تلف می شود و با روحیه نا مناسب، ناگزیر به بازگشت به دانشگاه مبدا خواهید بود، پس توجه داشته باشید که انتخاب دانشگاه بسیار مهم می باشد و لازم است با کارشناسان مجرب در این زمینه مشورت نمایید. صدای مشاوران به صورت 24ساعته پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.
  • روش دوم: دانشجویان به صورت موقت تعدادی از واحدها را در واحد مقصد بگذرانند.
  • روش سوم : شیوه مهمانی مبنا، مهمان شدن بر اساس نتایج آزمون سازمان سنجش کشور که از ابتدا مشخص می باشد، صورت خواهد گرفت در این روش سازمان سنجش بر اساس نمره داوطلب در کنکور دانشگاهی را که فرد می تواند به آنجا منتقل شود مشخص می نماید و مدرک توسط دانشگاه مبدأ صادر می گردد ضمن اینکه فرد باید 95 درصد نمره آخرین فرد قبول شده در رشته مورد انتقال به آن دانشگاه را داشته باشد.

شرایط و نحوه انتقالی یا مهمانی دانشجویان دانشگاه تهران سال ۹۶-۹۷

ﺗﻘﺎﺿﺎی اﻧﺘﻘﺎل، ﺗﻮام ﺑﺎ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﮔﺮوه آزﻣﺎﻳشی و ﺗﻐﻴﻴﺮ رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﻴلی از سوی دانشگاه تهران پذیرفته نخواهد شد. مدت مهمانی در دانشگاه تهران حداکثر دو نیم سال است و دانشجویان مهمانی باید پس از اتمام مهمانی تسویه حساب نموده و به دانشگاه مبدا باز گردند.

در ضمن این دانشگاه با درخواست دانشجوی متقاضی مهمان دائم به هیچ وجه موافقت نخواهد کرد. و درخواست مهمانی بر اساس ثبت نام در سامانه وزارت علوم می باشد ،و نتایج در نیمه دوم مرداد 97 از طریق سامانه انتقال وزارت علوم می باشد.

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدید نظیر موارد مجاز انتقال از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر، میزان پذیرش دانشجوی انتقالی از طرف دانشگاه ها، موارد خاص برای انتقال دانشجو و شرایط انتقالی یا میهمانی در دانشگاه ها با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاوره در زمینه شرایط انتقالی و میهمانی در دانشگاه ها 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید