سنجش هوش معیار ثبت نام مدارس سمپاد تیزهوشان

سنجش هوش معیار ثبت نام مدارس سمپاد

جهت مشاوره در زمینه سنجش هوش معیار ثبت نام مدارس سمپاد تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آموزش و پرورش معیار پذیرش مدارس سمپاد را سنجش هوش اعلام نموده است. سنجش هوش معیار پذیرش مدارس سمپاد خواهد بود و آزمون ورودی مدارس سمپاد برای کودکان نامناسب تشخیص داده شده است. داوطلبان می توانند برای کسب اطلاع در رابطه با موضوضعاتی نظیر اطلاعیه سمپاد,اعتراض به حذف مدارس تیزهوشان,حذف آزمون های سمپاد,اخبار مدارس نمونه و تیزهوشان,اخرین خبر درمورد آزمون تیزهوشان,اخبار استعدادهای درخشان از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

برای مطالعه راهنمای سنجش استعداد و هوش آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 97 – 98  کلیک نمایید.

برای انجام ثبت نام در مدارس سمپاد از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 و یا سایر شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

نحوه سنجش و پذیرش در مدارس سمپاد 97 – 98

نحوه سنجش و پذیرش مدارس سمپاد سنجش هوش می باشد و با ارائه این راهکار استرس کودکان در دوره ابتدایی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی از بین خواهد رفت و نشاط دوران کودکی دانش آموزان حفظ خواهد شد. با توجه به قانون پذیرش آزمون ورودی پایه هفتم مدارس سمپاد با سنجش هوش بوده و این مدارس برای مهر ماه 97 پذیرش دانش آموز نداشتند. براین اساس از این به بعد پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان از طریق سوابق تحصیلی و سنجش هوش و استعداد دانش آموختگان پایه ششم ابتدایی انجام می گردد. آموزش و پرورش طرح شهاب را به عنوان راه حلی برای جایگزینی با مدارس سمپاد مطرح نموده است. هدف از تصویب و اجرای این طرح، شناسایی و هدایت آموزشی، تربیتی و معنوی دانش‌آموزان مستعد از دوره ابتدایی تا پایان دوره متوسطه با سازوکار مناسب است. این نظام پذیرش که شیوه نامه آن ظرف هفته آینده به ادارات کل استان ها ابلاغ می گردد از طریق سنجش هوش و استعداد داوطلبان و ملاحظه سوابق تحصیلی آنان بدون آزمون‌های چند گزینه‌ای آموزشی نسبت به غربالگری آنان اقدام می نماید. با توجه به جمعیت دانش‌آموزان متقاضی امکان تست و سنجش هوش برای تک تک آن ها وجود نخواهد داشت و جمعیت متقاضیان بسیار بالا می باشد و معیار کمی مشخصی برای انتخاب وجود ندارد مگر اینکه از نتایج مناطقی که تحت پوشش طرح شهاب بودند استفاده نمایند و این طرح غیرقابل اجرا به نظر می رشدزیرا در نصف مناطق آموزشی کشور حتی یک پایه تحصیلی نیز تحت پوشش شهاب قرار نگرفته است. داوطلبان تحصیل در مدارس سمپاد برای اطلاع از آخرین اخبار و نتایج طرح جدید پذیرش و ثبت نام در این مدارس، می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

ظرفیت تیزهوشان هفتم 97 – 98

ظرفیت کلاس های هفتم تیزهوشان پس از سنجش و انتخاب صاحبان هوش و استعداد برتر و تعیین تعداد دانش آموزان واجد شرایط مشخص خواهد شد. در کل کشور 250 هزار نفر متقاضی مدارس سمپاد در پایه هفتم هستند که با توجه به رشد جمعیت دانش‌آموزان این تعدادرو به افزایش است.

جهت مشاوره در زمینه سنجش هوش معیار ثبت نام مدارس سمپاد تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید