ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ضمن خدمت فرهنگیان به مجموعه فعالیت هایی که در طول خدمت 30 ساله در راستای بروز رسانی سطح اطلاعات و افزایش مهارت تدریس، استفاده از تجهیزات جدید کمک آموزشی و آشنایی با مفاهیم رشته ها برای معلمان در سامانه ltms.medu.ir برگزار می شود، اطلاق می شود. ضمن خدمت فرهنگیان شامل دروه های متمرکز و آزمون های طبقه بندی شده است. با توجه به اینکه نظام آموزشی از دیرباز  مهم ترین رکن فرهنگ سازی و آینده نگری بوده، دولت بر این بخش تمرکز بسیاری دارد.سطح دوره های ضمن خدمت و شیوایی مطالب به گونه ای طراحی شده که فراگیران پس از اتمام دوره به متخصصان زبده در دوره مربوطه تبدیل شوند.

نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

 نحوه ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان مقداری با بقیه سامانه ها متفاوت است. باید ابتدا به سایت ltms.medu.ir مراجعه نمایید. پس از وارد شدن به بخش آزمون ها باید روی گزینه ltms بزنید و وارد بخش اصلی حساب خود شوید.

ورود به سامانه ضمن خدمت فرهنگیان

مطلب مرتبط

دوره icdl ضمن خدمت فرهنگیان

ثبت نام مدرس ضمن خدمت فرهنگیان

برای ثبت نام مدرس ضمن خدمت فرهنگیان می توانید اردیبهشت‌ ماه و بهمن ماه هر سال به آدرس ltms.medu.ir مراجعه نمایید و ثبت نام خود را انجام دهید. برای تسهیل روند کار، تمامی مراحل ثبت نام مدرس ضمن خدمت فرهنگیان را به صورت تصویری در این مقاله مشاهده می کنید.

پس از مراجعه به سایت ltms.medu.ir تصویر زیر نمایش داده می شود.

ثبت نام مدرسی ضمن خدمت فرهنگیان

  • برای ثبت نام، گزینه ثبت نام متقاضیان مدرس را انتخاب نموده و وارد صفحه زیر می شوید.

ثبت نام مدرس ضمن خدمت فرهنگیان

  • قوانین را به صورت کامل مطالعه نموده و در صورت عدم موافقت با قوانین، گزینه مطالب فوق را مطالعه کردم و از ثبت نام انصراف می دهم را تیک زده و به صفحه قبل برمیگردید. برای موافقت با کلیه موارد، گزینه مطالب فوق را مطالعه کردم و مایل به ثبت نام می باشم را انتخاب فرمایید. در ادامه کادر زیر ظاهر می شود.

سامانه ضمن خدمت

  • دستگاه، استان و منطقه مورد نظر خود برای تدریس را انتخاب کنید و روی تایید و ادامه کلیک کنید.

ثبت نام مدرس ضمن خدمت فرهنگیان

  • در این مرحله فرم ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به شما نمایش داده می شود. اطلاعات خود را وارد کنید و روی گزینه ثبت اطلاعات کلیک نمایید.

لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به کمک معاونت فرهنگی و پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار میگردد. برای مباحث تربیت، تربیت قرآنی، سیاسی اجتماعی و مشاوره، هر ساله 4 مرحله آزمون برگزار می شود. قسمتی از نمره نهایی شامل مجموع نمرات به دست آمده در طول آزمون های میان دوره ای می باشد و همه داوطلبان باید بتوانند نمره کامل دوره را دریافت کنند. این دوره ها از حداقل 6 ساعت تا حداکثر 60 ساعت می باشند. برای دانلود لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در تهران در سال 99، روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان

لیست دوره های ضمن خدمت

سقف ساعت ضمن خدمت فرهنگیان

یکی از متداول ترین سوالاتی که فرهنگیان گرانقدر در تماس با مجموعه مشاورین صدای مشاوران مطرح می گردد، درباره سقف ساعت ضمن خدمت فرهنگیان، بوده است. این که در سال چند ساعت ضمن خدمت نیاز است؟ پاسخ این است که حداقل زمان سالانه دوره های ضمن خدمت برای کلیه فرهنگیان 40 ساعت است. همچنین حداکثر زمان مجاز برای دوره های ضمن خدمت، 200 ساعت از فروردین تا پایان اسفند ماه آن سال می باشد.

در صورتی که به هر دلیلی نتوانید 40 ساعت از دوره های ضمن خدمت را در یک سال بگذرانید، نمره کامل ارزشیابی آن سال را نخواهید گرفت و رتبه و طبقه بندی خوبی به دست نمی آورید. همچنین امسال گذراندن این دوره ها تاثیر زیادی در افزایش حقوق ها داشته است و عدم شرکت در این دوره ها ممکن است باعث مشکل برای حکم کارگزینی شود.

ضمن خدمت فرهنگیان غیر دولتی -غیر انتفاعی

دبیران و معلمان در مدارس غیر دولتی (غیر انتفاعی) در سایت حساب کاربری ندارند. برای شرکت در دوره های ضمن خدمت باید در سایت ثبت نام نمایند. پس ابتدا باید در سایت حساب کاربری خود را همراه با مشخصات دقیق و کامل ایجاد نمایند. بعد از ثبت نام اولیه و دریافت کد کاربری و رمز عبور می توانند به عنوان فراگیر وارد پنل مربوط به خود شده و اطلاعات خود را تکمیل نمایند. فراموش نکنید که برای شرکت در دوره های متناسب با شرایط هر مدرس باید پس از ثبت اولیه منتظر تایید از طرف مدرسه غیر دولتی (محل تدریس) ایشان باشند.

ضمن خدمت غیر انتفاعی

فراگیران ضمن خدمت

فراگیران ضمن خدمت به چه معناست؟ فراگیران به متقاضیان مجاز برای شرکت در دوره های ضمن خدمت می گویند. برخی از دوره ها محدودیت هایی برای متقاضیان دارد که برای این تعبیه شده که قشر بخصوصی از فرهنگیان توانایی شرکت در آن را داشته باشند. متقاضیان به چند گروه تقسیم می شود که شامل معاونین پرورشی، مدیران ، هنر آموزان ، آموزگاران و دبیران است. به طور مثال معلمان مقطع دبستان یا مدیران مدارس دولتی.

ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

برای شرکت در آزمون ضمن خدمت فرهنگیان می توانید از ساعت 10 صبح 29 مرداد الی 10 صبح 1 شهریور ماه، به سایت ltms.medu.ir مراجعه کنید. همچنین تاریخ برگزاری آزمون دوم، از 10 صبح 3 ام شهریور الی 10 صبح 6 ام شهریور 99 می باشد. شرکت در آزمون های تکرار تا 10 شهریور که تایخ پایان دوره است، به تعداد نامحدود مجاز است.

سوالات آزمون ضمن خدمت معلمان

آزمون ضمن خدمت معمولا شامل تعدادی سوال از منابع مشخص شده برای دوره مورد نظر می باشد که در مدت زمان تقریبی 15 الی 20 دقیقه باید پاسخ داده شوند. تعداد سوالات آزمون ضمن خدمت، بستگی به مدت زمان دوره و موضوع دوره دارد و به طور متوسط 20 الی 30 سوال است. هر آزمون می تواند یک یا چند مرحله برگزار شود. این آزمون ها تستی هستند، همچنین دقت کنید که برخی از آزمون ها دارای نمره منفی هستند که در انتها یا ابتدای سوالات مشخص شده است. در این دوره ها همواره بخشی از نمره به سوالات تئوری و بخشی از آن به قسمت عملی مربوط می شود.

آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

نمره قبولی آزمون ضمن خدمت فرهنگیان

نمره قبولی در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان حداقل 12 می باشد. اگر معلم قادر نباشد نمره مورد نظر را کسب کند؛ در آن آزمون مردود می شود. شرایط مردود ها در دوره های مختلف متفاوت است. در بعضی از دوره ها میتوان در تاریخ دیگری که از طریق خود سامانه مشخص می شود برای آزمون دوباره اقدام نمود. فراموش نکنید که برخی از آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان دارای نمره منفی می باشد که البته قبل از برگزاری آزمون، سایت ضمن خدمت به شما اطلاع خواهد داد.

دوره های ضمن خدمت – مشاهده نمرات ضمن خدمت

دوره های ضمن خدمت یکی از بخش های حساب کاربری شما است. بعد از آزمون پس از ثبت سوالات نمره به معلمان نمایش داده می شود. و پس از مدتی در صفحه اصلی دوره های ضمن خدمت نمایش داده می شود. در بخش سوابق دوره های من شما می توانید نمرات ضمن خدمت خود را مشاهده نمایید.

منابع مطالعه ضمن خدمت فرهنگیان

همه آزمون ها نیازمند منابع دقیقی می باشند. آزمون ضمن خدمت نیز از این قاعده مستثنی نیست به خصوص که با توجه به مجازی و غیر حضوری بودن کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان، منابع کامل و دقیقی برای مطالعه وجود ندارد. گاها معلمان گرانقدر دچار سردرگمی برای یافتن منابع مطالعه ضمن خدمت فرهنگیان می شوند. سازمان آموزش و پرورش برای تسهیل در یافتن منابع و استفاده از آن ها، سامانه های مدیریت یادگیری مختلفی را طراحی نموده است؛ دو نمونه از سامانه های رسمی و قابل استناد را در ادامه معرفی خواهیم کرد. همچنین منابع یا به صورت کتاب و جزوه درون سایت قرار می گیرد یا نمونه سوالات مشابه معرفی می شود.

سامانه رایادرس ضمن خدمت

به هنگام مطالعه برای آزمون دوره های ضمن خدمت می توانید با مراجعه به سامانه رایادرس ضمن خدمت به نشانی LMS.rayadars.com محتوای دوره های مورد نظر خود را دانلود و مطالعه نمایید .برای وارد شدن به این سامانه، کد پرسنلی و کلمه عبور انتخابی را وارد نمایید. سعی کنید به صورت دوره ای و برای امنیت بیشتر، رمز عبور خود را تغییر دهید.

سامانه رایادرس ضمن خدمت

سایت مرآت ضمن خدمت

سایت مرآت ضمن خدمت به نشانی ltmsyar.ir یک سامانه کمکی برای فرهنگیان عزیز است تا بتوانند اطلاعیه ها و تاریخ های دقیق ثبت نام و آزمون ها را مشاهده کنند. در این سایت همچنین نمونه سوالات آزمون ها به همراه پاسخ برخی از آن ها قابل دانلود برای دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می باشد.

سایت مرآت ضمن خدمت

اپلیکیشن ضمن خدمت فرهنگیان

برای راحتی کار فرهنگیان عزیز، برنامه های مختلفی تحت عنوان اپلیکیشن ضمن خدمت فرهنگیان، برنامه نویسی و ساخته شده است. این برنامه ها شامل نمونه سوالات آزمون های ضمن خدمت و پاسخ این سوالات هستند. همچنین برخی از این نرم افزار ها تاریخ دقیق آزمون ها و شرایط برگزاری امتحان را یادآوری می کنند و اخبار جدید مربوط به ضمن خدمت را در نرم افزار خود منتشر می کنند. بعضا شامل ویدیوی ضبط شده و جزوه کلاس های برگزار شده نیز هستند.

ضمن خدمت غیر حضوری

در گذشته کلاس های ضمن خدمت فرهنگیان به صورت حضوری برگزار می شد، اما امروزه به دلیل شیوع ویروس کرونا، کلاس ها و دوره های ضمن خدمت به صورت مجازی برگزار می شوند. این دوره ها یا به صورت ویدیو های ضبط شده و یا جزوه و کتاب، در دسترس متقاضی قرار گرفته تا با مشاهده و مطالعه آن ها در دوره ها شرکت کنند. همچنین برخی از دوره ها از طریق شبکه هفت صدا و سیما و سایت ltms.medu.ir نیز برگزار می شود.

ضمن خدمت در استان ها

دوره های ضمن خدمت در هر استان با توجه به شرایط متفاوت خواهد بود. با این وجود برخی از دوره ها اجباری هستند و تمامی فرهنگیان در تمام ایران مجبور به گذراندن این دوره می باشند. مثلا دوره ضمن خدمت اپلیکیشن شاد با توجه به مجازی شدن مدارس و اهمیت بلد بودن کار با نرم افزار شاد و آموزش مجازی برای معلمان، برای تمامی فرهنگیان اجباری می باشد.

تاثیر ضمن خدمت در فیش حقوقی

تاثیر ضمن خدمت در فیش حقوقی مبحثی حائز اهمیت است. زیرا با گذراندن دوره ها و آزمون های ضمن خدمت ممکن است در افزایش مبلغ پرداختی توسط آموزش و پرورش تغییراتی ایجاد نماید. البته شایان ذکر است که گاها از طریق اطلاعیه و بخشنامه ها به تمامی فرهنگیان اطلاع رسانی می شود. سامانه هایی متعددی برای دریافت فیش حقوقی موجود است. فیش حقوقی خود را می توانید از طریق سایت رسمی سامانه اداره کل آموزش و پرورش srv.tehranedu.ir فیش حقوقی را دریافت نمایید fish.medu.ir دریافت نمایید، همچنین میتوانید از طریق سامانه ضمن خدمت ltms.medu.ir و دریافت نمایید.

ضمن خدمت شاد

با توجه به شیوع کرونا در جهان و ایران، طبق سازمان ابلاغیه های سازمان بهداشت تمامی آموزش ها باید به صورت آنلاین صورت پذیرد. برای آموزش آنلاین که طرحی نو برای آموزش و پرورش بود نرم افزاری تعبیه شد به نام شاد. این نرم افزار نوپا نیاز به آموزش های فراوانی برای داشت که بسیاری از معلمین به نیاز داشتند. ضمن خدمت شاد یک ضمن خدمت متفاوت از بقیه دوره ها بود، زیرا که زیر ساخت های آموزشی آن متفاوت بوده و همچنین این دوره با قیمت 30000 ريال معادل 3000 تومان بود. مدت زمان دوره ضمن خدمت برنامه یا سامانه شاد برابر 6 ساعت است.

دوره های رایگان و پولی ضمن خدمت

دوره های ضمن خدمت فرهنگیان به چند صورت می باشد. که با توجه به قوانین و مقررات بررسی دوره توسط سازمان آموزش و پرورش آن ها را دسته بندی می نمایند. دسته بندی دوره های رایگان و پولی بر اساس موضوعات و میزان واحد عملی آن ها می باشد که به صورت موضوعی و مالی بخش بندی می شود، که ثبت نام آنها به صورت پولی و رایگان خواهد بود.

ضمن خدمت در مقاطع

ضمن خدمت در مقاطع درسی مختلف متفاوت خواهد بود. یعنی به این صورت که در هر کدام از مقاطع تحصیلی (مقاطعی چون : دبستان، دبیرستان دوره اول، دبیرستان دوره دوم) و گاها درس هایی که فرهنگیان آن را تدریس می نمایند دوره های منحصر به فرد وجود دارد.

تاثیر ضمن خدمت در رتبه بندی

هر 4 سال یک بار بعد از انتشار بخشنامه برای رتبه بندی در ضمن خدمت با تحویل دادن پرینت ارزشیابی ، دوره های گذرانده شده و نمره آزمون ضمن خدمت ها به اداره آموزش و پرورش استان مربوطه باعث تاثیر ضمن خدمت در رتبه بندی می شود. اما در سال تحصیلی 99 سیستم رتبه بندی را تغییر دادند. تا 1 مهر ماه بسیاری از معلمان ترفیع رتبه در حکم کارگزینی را دریافت نمودند، اما از 2 مهر ماه 99 با استفاده از آزمون های بخصوصی که برای ترفیع رتبه طراحی شده بود. هر که در این آزمون نمره قبولی را کسب می کرد ترفیع رتبه می گیرد. رتبه بندی فرهنگیان را تغییر دادند. این آزمون سطح بسیار بالا و سختی نسبت به آزمون های ضمن خدمت داشتند. با اینکه آزمون ها ضمن خدمت به حساب نمی آیند اما در سامانه ضمن خدمت آزمون را برگزار می شود.

مشکلات سامانه ltms.medu.ir

هر سایتی که جامعه آماری با تراکم جمعیتی بالایی داشته باشد و دارای سیستم عضویت باشد ممکن است که در برخی اوقات دچار مشکلات متعددی شود. سامانه ضمن خدمت فرهنگیان همانند دیگر سایت ها دچار مشکلات میشود.
در این بخش به چندی از مشکلاتی که معلمان عزیز با آن برخورد داشته اند اشاره می کنیم.

عدم پاسخگویی سایت ltms.medu.ir

در زمان هایی که تعداد متقاضیان سایت در یک زمان مقرر بیش تر از ظرفیت سایت باشد سایت دچار مشکل می شود. به این مشکل عدم پاسخگویی سایت می گوییم. ممکن است بعضی از معلمان قادر به ورود به سایت یا حساب کاربری نباشند. گاهاً ممکن است در حین آزمون نیز با این مشکل رو به رو شوید. در این زمان بهترین کار تماس با پشتیبانی و یا شکیبایی در ورود به سایت است.

فراموشی رمز ضمن خدمت فرهنگیان – ltms.medu.ir

فراموشی رمز سایت ضمن خدمت فرهنگیان یکی از متداول ترین مشکلات همه کاربران می باشد. در صفحه اصلی سایت شما می توانید با مراجعه به قسمت فراموشی رمز عبور و با همراه داشتن کد پرسنلی، شماره همراه (موبایل ) و کد ملی برای تغییر و یا بازیابی رمز عبور اقدام کنید.
در صورت عدم موفقیت در بخش تغییر رمز عبور و همچنین عدم پاسخگویی پشتیبانی باید به بخش فناوری اطلاعات اداره آموزش و پرورش شهر محل تدریس خود مراجعه نمایید و مشکل فراموشی رمز سایت ضمن خدمت خود را با آن ها در میان بگذارید و درخواست رفع اشکال دهید.

راه های ارتباطی با سامانه ضمن خدمت ltms

راه های ارتباطی با سامانه ضمن خدمت فرهنگیان محدود می باشد و به دلیل جمعیت بالای مدرسین قادر به پاسخگویی در اسرع وقت نیستند. اما جا دارد در اینجا تمامی راه های ارتباطی سامانه را معرفی کنیم. بعد از ورود به حساب کاربری می توانید به بخش ارتباط با مرکز پشتیبانی رفته و درخواست خود را به صورت الکترونیکی ارسال نمایید.
آدرس سایت : ltms.medu.ir
آدرس کانال تلگرام سایت مرآت : @LMSsupport

جهت مشاوره در زمینه ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
24 دیدگاه برای “ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir”
  1. ببخشید میخواستم بدونم رمز عبور سامانه ضمن خدمتم رو از کجا وچجوری میتونم تهیه کنم؟

  2. سلام حدود 3سال پیش دو درس را ثبت‌نام کردم که بصورت پودمانی بود هنوزم هنوزه نه نمرش ثبت شده نه از دوره های ثبت‌نام شده پاک شده در نتیجه درس جدید برام قابل ثبت نمیباشد از اداره پیگیری کردم به جوابی نرسیدم لطفا راهنمایی نمایید ممنون وتشکر

    • سلام دوست محترم با مسئول ضمن خدمت کل صحبت رو داشته باشید

  3. سلام.در رابطه با اموزش مهارت های هفتگانه سوالی داشتم.در سامانه items گفته شده که برای این دوره میتوانیم از موسساتی که دارای مجوز از سامانه items هست شرکت کنیم و هیچ اجباری نباید برای انتخاب هیچ موسسه ای باشد.ولی آموزش و پرورش منطقه ما فقط مدرک یکی ازین موسسات را قبول میکند.ما باید چه کار کنیم؟

    • سلام دوست محترم از قسمت ضمن خدمت اداره تون پیگیر بخش نامه ها بشید

  4. سلام خدا قوت
    ابلاغ بنده در سامانه ضمن خدمت حذف شده و قادر به ثبت نام بعضی دوره ها که مربوط به متوسطه دوم است ندارم
    ممنون میشم اگر راهنمایی کنید از منطقه خود پیگیر شدم نزدیک یک هفته اس اما درست نشده

    • سلام دوست محترم باید از واحد اجرایی ضمن خدمت منطقه تون پیگیری نمایید

  5. باسلام وخسته نباشید ببخشید رمزعبور وکلمه کاربردی را برای ورود به سامانه فراموش کردم ودربخش فراموشی رمز که وارد میشوم چون معلم مدرسه غیردولتی هستم وکدپرسنلی ندارم نمیتوانم رمز مجدد بگیرم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون

  6. سلام ببخشید من توی آزمون ملاحضات بازگشایی مدارس ۱۶ شدم، اما توی قسمت نمره برام صفر زده شده و نوشته زمان آزمون شما به پایان رسیده است.

    • سلام دوست محترم از مسئول ضمن خدمت اداره تون پیگیری کنند

  7. دوره نشست تخلیه تلفنی

    لطفا یک نفر راهنمایی کند الان باید چکار کنم بدلیل اختلال در سامانه نمره ای برای من ثبت نگردیده و جمله زیر نوشته شده

    زمان آزمون شما تمام شده است

    • سلام دوست محترم با مسئول ضمن خدمت منطقه خود پیگیری نمایید احتمالا ازمون جبرانی اعلام شود

  8. سلام من مربی پرورشی هستم میخوام در آزمون مرحله 2رتبه بندی مربیان پرورشی شرکت کنم محتوای مرحله دوم به صورت فایلهای صوتی هستن و برای من باز نمی‌شوند نه بر روی کامپیوتر نه گوشی

  9. سلام وقت بخیر. امتحان مهم رتبه بندی داشتم ولی نتونستم وارد امتحان بشم بعد دیدم امتحان نداده رد شدم کارشناس ضمن خدمت بهم گفت ممکن کسی بجای شما امتحان داده باشه. سوال من اینه میشه پیگیری کنم ببینم کی جای من امتحان داده از اشتراک اینترنت ش یا شماره همراه ش متوجه بشم اصلا میشه پیگیری کرد

  10. سلام
    درقسمت جلوه ویژه معلمی فایل اشتباه فرستاده‌ام . هرکاری کردم نتونستم حذف کنم. میشه راهنمایی کنید چگونه حذف میشن؟

    • سلام دوست محترم تا زمانی که اولین داور کار خود را شروع کند، امکان حذف و جایگزینی مستندات وجود دارد.

  11. باسلام بعدازبروزاوری سامانه ضمن خدمت اموزشگاه محل خدمت بنده آموزشگاهی در مقطع ابتدایی ثبت شده درصورتی که بنده مربی امورپرورشی مقطع متوسطه هستم چکارکنم لطفا اصلاح بفرمایید.تاازدوره های ضمن خدمت جانمونم

    • سلام دوست محترم از طریق قسمت پشتیبانی درخواست ویرایش نمایید

  12. سلام وقت بخیر هنگام به روز رسانی سایت ltms 178 ساعت ضمن خدمت من حذف شده باید چیکار کنم

    • سلام دوست محترم از طریق پشتیبان درخواست بروزرسانی نمایید

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید