سازمان سنجش کنکور 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه سازمان سنجش کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش کنکور و سایر آزمون های کشوری هدف تعیین نحوه گزینش داوطلبان برای ورود به دانشگاه ها را برگزار می نماید. سایت سازمان کشور با آدرس sanjesh.org برای تمامی متقاضیان از جمله شرکت کنندگان کنکور ، قابل دسترس می باشد. سازمان سنجش آموزش کشور سال 47 با عنوان مرکز آزمون‌شناسی ایران فعالیت خود را آغاز نمود و با افزایش تعداد دانشجویان و سازمان به سه حوزه معاونت اجرایی ، نظارت بر امور دانشگاه ها و معاونت فنی و پژوهشی تقسیم شد و در نهایت در سال 68 سازمان سنجش آموزش کشور با سه معاونت اجرایی، فنی و پژوهشی و گزینش به تصویب سازمان امور اداری و استخدامی رسید و حدود ده سال بعد با سه معاونت اجرایی، معاونت فنی و آماری و معاونت تحقیقات آزمون و ارزیابی آموزشی به موجب تبصره ۲ ماده ۸ قانون استخدام کشوری به تأیید سازمان امور اداری و استخدامی کشور رسید و در سال 91 تغییرات گسترده ای در این سازمان ایجاد شد. در حال حاضر کنکور سراسری و آزاد و… توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می گردد.

داوطلبان کنکور 98 می توانند برای رفع هرگونه سوال در مورد نحوه برگزاری کنکور 98 و منابع کنکور 98 از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

 

سازمان سنجش کنکور 98 را برگزار خواهد کرد

هر سال شایعاتی را در رابطه با حذف کنکور سراسری منتشر می شود، لازم به ذکر است که قطعا ، سازمان سنجش کشور کنکور 98 را برگزار خواهد کرد. البته میزان تاثیر معدل در قبولی کنکور تاثیرگذار خواهد بود. نکته ای که در رابطه با کنکور سال 98 وجود دارد این است که آزمون سراسری 98 به صورت دو کنکور مجزا برای داوطلبان نظام قدیم و داوطلبان نظام جدید برگزار خواهد شد . سوالات مطرح شده در کنکور سال 98 از منابع درسی مجزا خواهد بود. این نحوه برگزاری صرفا به کنکور سال 98 اختصاص خواهد داشت و کنکور سال 99 به صورت یک آزمون با منابع نظام جدید برگزار می شود. و در نهایت باید بگوییم که برگزاری کنکور 98 با دو کنکور مجزا نظام قدیم و نظام جدید پیرو اعلام رئیس مرکز سنجش آموزش و پرورش و با توجه تغییرات منابع کنکور سراسری 98 و برگزاری دو کنکور مجزا برای داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید قطعی می باشد.

جهت مشاوره در زمینه سازمان سنجش کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید