زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98

زمان انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سازمان سنجش اطلاعیه مربوط به زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98 را منتشر کرد. تاریخ و زمان بدون کنکور سراسری مهر 98 و پذیرش دانشجو صرفا براساس سوابق تحصیلی از 97/11/12 الی 98/06/06 می باشد. اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره تاريخ و نحوه ثبت نام و انتخاب رشته برای ثبت نام بدون کنکور و پذيرش دانشجو در مهر سال 1398 به اطلاع متقاضیان می رسد. برای مشاهده شرایط ثبت نام بدون کنکور سراسری روی لینک زیر کلیک نمایید:

ثبت نام بدون کنکور سراسری شرایط ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98

نحوه و زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98

درمورد نحوه و زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98 باید بگوییم، مهلت ثبت نام بدون کنکور مهر از 20اسفند 97 تا تاریخ 98/06/06 می باشد. دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، با توجه به قانون مجلس محترم شوراي اسلامی و مصوبات پانزدهمين و شانزدهمين جلسه شورای سنجش و پذيرش دانشجو، درمورد سنجش و پذيرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ، به پذیرش براساس سوابق تحصیلی می پردازند.

ثبت نام بدون کنکور سراسری لیست مدارک جهت ثبت نام بدون کنکور سراسری 98

ثبت نام بدون کنکور سراسری نحوه ثبت نام بدون کنکور سراسری 98

برای انجام مراحل ثبت نام بدون کنکور لازم است ، دفترچه راهنمای ثبت نام را به دقت مطالعه کنید. نحوه انجام ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98 به صورت اینترنتی می باشد. امکان ثبت نام به صورت تلفنی نیز فراهم می باشد. برای انجام مراحل ثبت نام ، از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان تمام مراحل ثبت نام را برای شما انجام می دهند.

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی تمام دانشگاه های دارای ثبت نام بدون کنکور روی دکمه زیر کلیک نمایید: (دفترچه راهنمای ثبت نام و جدول كدرشته محل های مربوط به پذيرش بدون کنکور دانشجو)

ثبت نام بدون کنکور سراسریدانلود دفترچه و لیست رشته های بدون کنکور مهر 98

ثبت نام و انتخاب رشته برای گزينش در رشته های تحصيلی که پذيرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصيلی است، یعنی معدل كتبی ديپلم در نظر گرفته می شود. 

ثبت نام بدون کنکور سراسری

داوطلبان و متقاضيان ثبت نام بدون کنکور می توانند، بر اساس ضوابط و شرايط مندرج دفترچه راهنمای بالا، برای پذيرش دانشجو صرفا بر اساس سوابق تحصيل و  معدل كتبی ديپلم ، در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در مهلت اعلام شده، به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنید. می توانید برای انجام ثبت نام و تكميل فرم انتخاب رشته حداكثر 100 كدرشته، به روش اينترنتي، همچنین برای اطلاع از فهرست كد رشته محل های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی ، با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.
ویرایش ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98
با توجه به اينكه برخی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بعد از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام ظرفيت های جديد يا اصلاحاتی را به سازمان سنجش اعلام کرده اند، در تاريخ 98/02/30 سازمان سنجش اطلاعیه ای را منتشر خواهد کرد. داوطلبان ثبت نام بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی، در صورت تمايل می توانند در زمان مقرر كد رشته محل های انتخابی خود را ويرايش کنند. برای ویرایش اطلاعات ثبت نام و تغییر کدرشته های انتخابی، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان ضمن ارائه خدمات مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه ، ویرایش اطلاعات را در زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98 را برای شما انجام می دهند.
 
ثبت نام بدون کنکور سراسری
داوطلبان عزیز می توانند برای مشاوره در زمینه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری 98,لیست رشته های بدون کنکور 98, رشته های بدون کنکور تجربی, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری, رشته های بدون کنکور ۹۸, پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی,انتخاب رشته با سوابق تحصیلی چگونه است, پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی, معدل لازم برای سوابق تحصیلی, شانس قبولی بر اساس سوابق تحصیلی, اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی, پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 98, انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی با مرکز مشاور تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید