زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد 98

زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آغاز زمان ثبت نام آزمون EPT و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد در این صفحه به اطلاع داوطلبان می رسد. به دلیل برگزاری همزمان آزمون ای پی تی و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی، هر داوطلب مجاز به ثبت‌نام در یک آزمون‌ است و شرکت همزمان در دو آزمون امکان پذیر نیست.

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد

ثبت‌نام آزمون ای پی تی و آزمون فراگیر مهارت‌های عربی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. در این اطلاعیه مهلت ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد به اطلاع متقاضیان گرامی می رسد، 

مهلت ثبت نام آزمون EPT فروردین 98

زمان و نحوه ثبت نام آزمون EPT آزمون 98، بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع داوطلبان رسید. ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد و زمان برگزاری آزمون مشخص شد.

– داوطلب گرامی از ثبت نام هم زمان دو نفر یا بیشتر در یک سیستم کامپیوتری خودداری نمائید. (پس از اتمام فرآیند یک ثبت نام و دریافت شناسه پرداخت از سیستم سپس نسبت به ثبت نام دیگری اقدام نمائید. )
– ثبت نام شما در آزمون EPT زمانی قطعی و تکمیل خواهد شد که پرداخت مالی صورت گرفته و تائید نهایی پرداخت انجام شده باشد و از سیستم شناسه پرداخت حتما دریافت نمائید.

داوطلبان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی english.iau.ac.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند و از منابع و بودجه بندی سوالات این آزمون ها مطلع شوند و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند و لیست منابع را دریافت کنند. 

داوطلبان آزمون EPT  دانشگاه آزاد می توانند برای انجام ثبت نام اقدام نمایند، جهت انجام ثبت نام به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR مراجعه نمایید و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید، کارشناسان مراحل ثبت نام آزمون EPT را برای شما انجام خواهند داد.

متقاضیان ثبت نام آزمون می توانند از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند، کارشناسان ثبت نام آزمون ای پی تی دانشگاه آزاد 97 را برای شما انجام می دهند.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT آزاد به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR مراجعه نمایید و یا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ای پی تی و دریافت منایع و بودجه بندی آزمون EPT و کلید سوالات آزمون EPT از شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

زمان برگزاری آزمون EPT دانشگاه آزاد سال 98

آزمون مربوطه در روز جمعه 31 خرداد 98 به طور همزمان در شهرهای تهران، شیراز، تبریز، مشهد ،اصفهان ، اهواز ،کرج، کرمان،کرمانشاه و ساری برگزار خواهد شد. 

کارت ورود به جلسه آزمون EPT دانشگاه آزاد 98

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون EPT آزاد به نشانی ENGLISH.IAU.AC.IR مراجعه نمایید و یا برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ای پی تی و دریافت منابع و بودجه بندی آزمون EPT و کلید سوالات آزمون EPT از شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید. زمان دریافت کارت ورود به جلسه از روز قبل ا برگزاری آزمون می باشد . 

جهت مشاوره در زمینه زمان ثبت نام آزمون EPT دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید