زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد تعیین شد. سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود انتخاب رشته دانشگاه آزاد از مورخ 97/05/15 آغاز خواهد شد و تا روز چهارشنبه ادامه دارد. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل دو دفترچه با کنکور و بدون کنکور است، در انتخاب رشته با کنکور دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب تا سقف 20 کدرشته خواهید بود. دفترچه انتخاب رشته کنکور 97 دانشگاه آزاد و دفترچه انتخاب رشته 97 به صورت مجزا می باشد. برای اطلاع از شهریه دانشگاه آزاد 97 – 98 در مقاطع و رشته های مختلف کلیک نمایید.

لیست مطالب مرتبط:

انتخاب رشته آنلاین دانشگاه آزاد

دانلود دفترچه انتخاب رشته آزاد 97

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد از تاریخ 97/05/23 آغاز شد. زمان انجام انتخاب رشته محدود می باشد و صرفا به صورت اینترنتی و یا تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 امکانپذیر می باشد. برای اطلاع از مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد اینجا کلیک نمایید. داوطلبان گرامی می توانند جهت مشاوره و انجام انتخاب رشته توسط کارشناسان صدای مشاور با شماره تلفن مذکور تماس حاصل فرمایند.

مهلت مجدد انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97:

پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر اضافه شدن کد رشته محل های جدید به دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 97 مهلت انتخاب رشته تا ساعت 24 سه شنبه 13 شهریور تمدید شد.

 

پیرو اطلاعیه سازمان سنجش کشور، انتخاب رشته دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی از روز دوشنبه 15 مرداد تا چهارشنبه 17 مرداد می باشد، توصیه ما به داوطلبان این است که زمان را از دست نداده و انجام انتخاب رشته را به لحظات آخر موکول ننمایند و هر چه سریع تر نسبت به خرید کارت اعتباری و انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد براساس سوابق تحصیلی اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که نحوه تاثیر بومی گزینی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و با توجه به 4 بخش بومی گزینی استانی، بومی گزینی ناحیه ای ، بومی گزینی قطبی و بومی گزینی کشوری خواهد بود. برای مطالعه ادامه مطلب کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی می توانند جهت مشاوره قبولی در رشته مورد علاقه خود از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

یکی از شیوه های انتخاب رشته استفاده از نرم افزار انتخاب رشته می باشد، برای بهره بردن از نرم افزار رایگان انتخاب رشته صدای مشاوران در ابتدا می بایست اطلاعات خود را در سایت سامانه صدای مشاوران ثبت نمایید و از نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد استفاده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید