زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری در این صفحه اعلام می شود و کارنامه نتایج در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت. نتایج کنکور سراسری 98، شامل نتایج اولیه و نهایی کنکور سراسری 98، و نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری 98، از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

زمان اعلام نتایج کنکور 98

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور اعلام شد. داوطلبان در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری برای مشاهده نتایج به نشانی سایت سنجش مراجعه نمایند. پذيرفته شدگان براي نام نويسي در دانشگاه ها و يا موسسات آموزش عالی محل قبولی می توانند براساس اطلاعيه ای كه همزمان با انتشار اسامی در همین سايت منتشر می شود، اقدام نمایید.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 98 کلیک نمایید.

پذيرفته شدگان براي اطلاع از زمان و مكان نام نويسي در دانشگاه ها و يا موسسات آموزش عالی می توانند با صدای مشاوران نیز تماس حاصل فرمایند. در غیر این صورت لازم است براساس حرف اول نام خانوادگي به دانشگاه ها و موسسات آموزشی محل قبولی مراجعه نمایند.

داوطلبان عزیز می توانند نتایج کنکور را به چند شیوه انجام دهند، (با داشتن اطلاعات فردی و بدون اطلاعات فردی ثبت نام)، در زیر به شرح این موضوع می پردازیم:

مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 با اطلاعات فردی

در این شیوه داوطلبانی که شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را در دسترس ندارند، با وارد نمودن اطلاعات فردی از قبیل نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه و سال تولد، وارد سیستم اعلام نتایج شده و نتیجه آزمون خود را ملاحظه نمایند .

مشاهده نتایج کنکور 98 بدون داشتن اطلاعات فردی ثبت نام

این داوطلبان لازم است که درخواست بازیابی شماره پرونده و داوطلبی خود را ثبت نمایند. تا شماره پرونده و شماره داوطلبی را دریافت نموده و کارنامه خود را دریافت نمایند.

داوطلبان گرامی می توانند جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه، اعلام نتایج نهایی و اعلام نتیجه انتخاب رشته کنکور سراسری 98، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید