زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 97

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ، اواخر شهریور ماه، بعد از برگزاری آزمون در تاریخ 30 و 31 مرداد ماه اعلام می شود. داوطلبان می تواند برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به اعلام نتایج کنکور سراسری 99 و مشاوره کنکور سراسری و نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی کنکور با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرند. آزمون سراسری 99 به منظور پذیرش دانشجو برای دوره های متعدد روزانه، شبانه، نیمه حضوری، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد ، برگزار می شود ، این امکان فراهم شده است که داوطلبان ، نتایج کنکور را به صورت تلفنی ، دریافت نمایند.

داوطلببان گرامی می توانند جهت کسب راهنمایی و دریافت نتایج نهایی کنکور 99 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

تاریخ و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در 23 شهریور ماه 99 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت. برای اطلاع از نتایج یه سایت سازمان سنجش آموزش مراجعه نمایید و یا برای دریافت نتایج نهایی آزمون سراسری از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید و نتایج کنکور را دریافت کنید.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری دانشگاه آزاد در این صفحه اعلام خواهد شد، برای اطلاع از نتایج و یا ثبت اعتراض به نتایج از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج کنکور سراسری

نحوه مشاهده اعلام نتایج کنکور سراسری بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند تا بتوانند نتایج اولیه خود را در این سایت مشاهده نمایند.

مرحله اول ؛ مراجعه به سایت sanjesh.org و انتخاب گزینه ی سراسری از نوار سمت راست سایت می باشد.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری

مرحله بعد وارد صفحه مربوط به آزمون سراسری می شود و شما می توانید گزینه ی کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری را از بین گزینه ها انتخاب نمایید.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری

مرحله بعدی انتخاب روش مشاهده کارنامه می باشد و شما می توانید بعد از وارد کردن اطلاعات خود، کارنامه اولیه کنکور سراسری را دریافت و مشاهده نمایید.

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

داوطلبان بعد از مشاهده نتایج خود در صورت مجاز شدن، باید نسبت به مطالعه دفترچه انتخاب رشته اقدام نمایند و با دریافت کد رشته محل ها و اطلاعات لازم اقدام به انتخاب رشته کنند.

داوطلبان می توانند دفترچه ی انتخاب رشته را از لینک زیر دریافت و مطالعه نمایند.

زمان انتخاب رشته معمولا یک هفته بعد از انتشار دفترچه خواهد بود. با توجه به شرایط کنونی و وجود ویروس کرونا به طور تقریبی نیمه دوم شهریور ماه زمان انتخاب رشته می باشد.

نحوه دریافت کارنامه کنکور سراسری

داوطلبان کنکور سراسری می توانند؛

  • با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی .sanjesh.org
  • انتخاب گزینه سراسری از نوار سمت راست در سایت
  • انتخاب گزینه نتایج نهایی آزمون سراسری در رشته محل های با آزمون
  • انتخاب یکی از 2 روش برای دریافت کارنامه نهایی

داوطلبان می توانندبا وارد کردن شماره شناسنامه و شماره داوطلب یا شماره پرونده نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام نمایند.

کارنامه سبز کنکور سراسری 99

کارنامه سبز یا کارنامه نهایی و یا کارنامه محرمانه، عنوانی برای اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، برای همه داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت می نمایند صادر می گردد و داوطلبان بر اساس آن قادرند احتمال قبولی خود در اولویت های انتخابی را بررسی نمایند. کارنامه سبز برای داوطلبانی که در کنکور سراسری قبول شده اند کاربرد دارد و این اطلاعات را می دهد که در کدام  کد رشته ی پایین تری که انتخاب نموده اند می توانسته اند رتبه قبولی بیاورند و نمره قبولی آن رشته محل یا انتخاب را کسب نموده اند و به دلیل اینکه انتخاب را بالاتر نیاورده اند در آن رشته قبولی را کسب ننموده اند. البته این کارنامه برای داوطلبانی که مردود شده اند کاربردی ندارد و آنها باید منتظر تکمیل ظرفیت باشند.برای مشاهده کارنامه سبز کلیک نمایی:

کارنامه سبز

تکمیل ظرفیت کنکور 99

تکمیل ظرفیت کنکور سال 99 یک فرصت عالی برای داوطلبانی است که به هر عنوانی ممکن است از انتخاب رشته خود راضی نباشند و داوطلبانی که در رشته مورد علاقه خود قبول نشده اند. داوطلبان کنکور 99 می توانند جهت مشاوره انتخاب رشته با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرند.

دانشگاه‌های سراسری (دولتی) روزانه، شبانه، پیام نور، و پردیس‌ های خودگردان و غیرانتفاعی‌ ها در تمامی رشته‌ های آزمون سراسری یعنی، رشته‌ های ریاضی، تجربی، انسانی، زبان و هنر ، در زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 کد رشته محل‌ های تکمیل نشده خود را از طریق دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 اعلام می نمایند. بنابراین در زمان تعیین شده جهت تکمیل ظرفیت با شماره تلفن زیر تماس بگیرید:

داوطلبان گرامی می توانند جهت کسب راهنمایی ، دریافت نتایج نهایی کنکور 97 و ثبت نام تکمیل ظرفیت ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند.

نحوه استفاده از کارنامه سبز کنکور 99

نحوه استفاده از کارنامه سبز به این صورت است که در کارنامه سبز دو عدد را مقایسه کنیم اولی عدد موجود در ستون رتبه داوطلب و دومین عدد موجود در ستون آخرین رتبه قبولی را می بایست مقایسه نمایید. ابتدایی ترین ردیفی که در آن رتبه داوطلب از رتبه آخرین نفر قبولی کمتر  و یا حتی برابر باشد در واقع  محل قبولی داوطلب می باشد.

 لازم به ذکر است که برای اطلاع از انتخابی که در آن قبول شده اید فقط کافیست ستون نتیجه را نگاه کنید. به این ترتیب که هر ردیفی که در مقابل آن علامت * باشد همان رشته محل قبولی داوطلب است و تنها انتخاب ها و ردیف های پایین تر از کد رشته ی قبولی را ملاحظه کنید.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید