زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97 اعلام شد. نتایج هم اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت، همانطور که می دانید مهلت انتخاب رشته نیز به پایان رسید و به زودی نتایج نهایی کنکور مطابق جدول زمانبندی ، توسط سازمان سنجش آموزش کشور، به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد. در این مقاله اعلام نتایج نهایی کنکور، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و مفهوم کارنامه سبز و نحوه استفاده از کارنامه سبز کنکور را شرح خواهیم داد.

تاریخ و زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری

 نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری هم اکنون اعلام شد.  برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور سراسری کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی کنکور می توانند جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور 97 از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند کارشناسان پاسخگوی داوطلبان عزیز خواهند بود.

کارنامه سبز کنکور سراسری 97

کارنامه سبز کنکور سراسری اصطلاحی است که درمورد کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه کنکور سراسری، بکار می رود. تمامی داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری شرکت کرده اند، کارنامه سبز دریافت خواهند کرد. با استفاده از کارنامه سبز داوطلبان می توانند احتمال قبولی و نحوه اولویت بندی های خود را بررسی نمایند و دریابند که در کدام کد رشته ی پایین تری که انتخاب نموده اند ، می توانستند رتبه قبولی آن رشته محل را کسب نمایند و اینکه انتخاب را بالاتر نیاورده اند در آن رشته قبولی را کسب ننموده اند. توجه داشته باشید این کارنامه فقط برای داوطلبانی که نمره قبولی کسب نموده اند کاربرد دارد و برای داوطلبانی که مردود شده اند، کاربردی نخواهد داشت و این گروه باید منتظر تکمیل ظرفیت کنکور باشند.

 

کاربرد کارنامه سبز کنکور 97

نحوه استفاده و کاربرد کارنامه سبز کنکور به این صورت است که در کارنامه مذکور، دو عدد معیار مقایسه خواهند بود، عدد اول ، همان عدد ستون رتبه داوطلب می باشد و عدد دوم مربوط به ستون آخر رتبه قبولی است که باید مقایسه شود. اولین ردیفی که در آن رتبه داوطلب از رتبه آخرین نفر قبولی کمتر  و یا با آن برابر باشد، نشان دهنده محل قبولی داوطلب است. برای اطلاع از انتخابی که در آن قبول شده اید لازم است ستون نتیجه را بررسی کنید و هر ردیفی که در مقابل آن علامت * باشد همان رشته محل قبولی داوطلبان است و انتخاب ها و ردیف های پایین تر از کد رشته ی قبولی را مشاهده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور سراسری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید