زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹

سامانه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 مطلع می شوید. نتایج اولیه کنکور نظام قدیم و نظام جدید در غالب کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری منتشر می شود. اعلام نتایج آزمون سراسری در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. نتایج کنکور دانشگاه آزاد نیز در نشانی azmoon.org  منتشر می شود. داوطلبان با توجه به نتایج اعلام شده، اقدام به انتخاب رشته کنکور سراسری 99 و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می کنند. کارنامه نتایح کنکور سراسری حاوی اطلاعات فردی داوطلب و اعلام جزئیات نتایج کنکور است.

همانطور که می دانید کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده و هم زمان برگزار می شود. اما انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری کاملا مجزا و در زمان متفاوت انجام می شود. کدرشته محل های دانشگاه آزاد به صورت مجزا از سوی این دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 منتشر می شود.

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری

تاریخ و زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 در تاریخ 99/5/7 اعلام شد. بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور داوطلبان نسبت به انجام انتخاب رشته اقدام می کنند. پیشنهاد می دهیم حتما برای مشاوره انتخاب رشته با سامانه تحصیلی صدای مشاوران تماس بگیرید. رتبه و تراز هر داوطلب با در نظر گرفتن سهمیه و میزان تاثیر هر سهمیه اعلام می شود.

داوطلبان برای انجام انتخاب رشته نیاز به اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در دانشگاه و رشته مورد نظر خود دارند. استفاده از نرم افزار تخمین رتبه سازمان سنجش بهترین منبع موجود برای اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در کنکور 99 است. این نرم افزار حاوی اطلاعات کارنامه داوطلبان کنکور سال قبل میباشد. با وارد کردن اطلاعات لازم در نرم افزار رایگان تخمین رتبه می توانید انتخاب رشته ای نزدیک به واقعیت داشته باشید. برای استفاده از “نرم افزار انتخاب رشتهو “نرم افزار تخمین رتبههمین جا کلیک کنید.

بعد از انجام انتخاب رشته ، نوبت به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در مهر ماه می رسد. با اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری و با در نظر گرفتن سهمیه های کنکور، نتایج نهایی اعلام میشود و پذیرش دانشجو برای دوره های روزانه، نوبت دوم شبانه، دانشگاه غیرانتفاعی، دانشگاه پیام نور، پردیس های خودگردان انجام می شود.

داطلبان گرامی کنکور سراسری و دانشگاه آزاد، سال 99 نظام جدید و نظام قدیم می توانند برای اطلاع از نتایج اولیه کنکور سراسری و مشاوره انتخاب رشته، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

نحوه دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 99

برای دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری از دو روش می توان اقدام کرد. روش اول مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانشگاه آزاد و روش دوم و ساده تر دریافت کارنامه نتایج کنکور سراسری 99 از طریق تماس تلفنی می باشد. متقاضیان می توانند برای دریافت کارنامه نتایج اولیه کنکور با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرند.

برای دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری به سایت سنجش مراجعه کنید. روی لینک سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری 1399 کلیک کنید. برای مشاهده نتایج نیاز به شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خواهید داشت اگر این اطلاعات را فراموش یا گم کرده اید، برای دریافت مجدد ، با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید