زمان آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

جهت مشاوره در زمینه زمان آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 99 نزدیک می باشد در این مقاله زمان تکمیل ظرفیت نمونه دولتی سال تحصیلی 99، جهت اطلاع داوطلبان تحصیل در مدارس نمونه دولتی، مورد بررسی قرار می گیرد. توصیه ما به داوطلبان تحصیل در مدارس نمونه دولتی این است که حتما مقالات مربوط به میزان شهریه مدارس نمونه دولتی و سوالات و ضرایب آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را نیز در همین مقاله مطالعه نمایند.

تاریخ و زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 99

تاریخ و زمان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 99 بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 99 و ثبت نام نهایی آزمون نمونه دولتی برای داوطلبان مورد پذیرش در آزمون نمونه دولتی خواهد بود، نحوه و تاريخ برگزاري آزمون هاي داخلي جهت تکميل ظرفيت مدارس نمونه دولتي، بر عهده استان مربوطه می باشد معمولا اوایل تیر ماه سال 99 خواهد بود زمان دقیق آن هنوز تعیین نشده است ولی به محض مشخص شدن تاریخ و زمان دقیق تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

نحوه تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی به این صورت می باشد که، ابتدا ظرفیت خالی و یا اضافه برای پذیرش دانش آموز را اعلام می نمایند، سپس داوطلبان ثبت نام در مدارس نمونه دولتی که در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی شرکت نموده اند منتظر اعلام میزان تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی خواهد بود و در صورتی که در لیست ذخیره های نمونه دولتی باشند، با مراجعه حضوری به مدارس نمونه دولتی و یا تماس با شماره 9099071613 و درصورت وجود ظرفیت خالی ثبت نام در مدارس نمونه دولتی را انجام خواهند داد.

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی 99

در این مقاله نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی به اطلاع پایه های میانی مقاطع تحصیلی خواهد رسید. در پایه های دوم و سوم این مقاطع در مدارس نمونه دولتی درصورت وجود ظرفیت خالی در مدارس نمونه دولتی، داوطلبان از امکان شرکت در تکمیل ظرفیت در مدارس نمونه دولتی برخوردار خواهند شد.دلایل بوجود آمدن این ظرفیت اضافه این است که برخی از دانش آموزان به دلایل شخصی و… از تحصیل در مدارس نمونه دولتی صرف نظر نموده و یا برای تحصیل به مدرسه دیگری منتقل شده اند و به این ترتیب میزان ظرفیت اضافه در هر مدرسه نمونه دولتی متفاوت می باشد.

بعد از ثبت نام در تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی، امتحانی به صورت يک آزمون داخلی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار می گردد. افراد مورد پذیرش از طریق آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی می توانند ثبت نام در مدرسه نمونه دولتی که ظرفیت پذیرش دانش آموز را دارند، انجام دهند. نکته مهمی که در خصوص ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی وجود دارد این است که شرط معدل در انتخاب دانش آموز برای ورود به مدارس نمونه دولتی تاثیرگذار است، نحوه و تاريخ برگزاري آزمون هاي داخلي جهت تکميل ظرفيت مدارس نمونه دولتي، بر عهده استان مربوطه می باشد و شرایط پذیرش و برگزاری امتحان تکمیل ظرفیت نمونه دولتی و دسترسی به اعلام نتایج آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی در هر شهر و منطقه برای دانش آموزان متفاوت می باشد.

جهت مشاوره در زمینه زمان آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
6 دیدگاه برای “زمان آزمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی”
  1. سلام ببخشید امسال جایگزینی یازدهم به دوازدهم مدارس دولتی چی میشه با این وضع بیماری؟؟//

    • سلام دوست محترم ان شاءالله باتوجه به رشته ها انجام می شود پیگیراخبار باشید

  2. سلام.ببخشیدازمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان فارس کی هست؟

  3. سلام.ببخشید ازمون تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی استان فارس کی هست؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید