تکنیک های تست زنی در کنکور سال 98 – 99

روش و تکنیک های تست زنی کنکور و آزمون های تستی

جهت مشاوره در زمینه تکنیک های تست زنی در کنکور سال 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

قصد داریم در این صفحه روش و تکنیک های تست زنی کنکور و آزمون های تستی را به داوطلبان کنکور سراسری 98 و تمام داوطلبان آزمون های مختلف آموزش دهیم. استفاده از فنون تست زنی در کنکور سراسری و سایر آزمون ها،  روش های تست زنی سریع ، تکنیک های افزایش سرعت تست زنی و روش صحیح تست زدن در کنکور سراسری و… معیارهای تعیین کنند ه در قبولی کنکور می باشند. پیشنهاد می دهیم حتما این مقاله را به دقت مطالعه کرده و برای مشاوره قبولی در کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرد. برای مشاهد تکنیک های تست زنی در منزل ( خانه )و اینکه چگونه تست بزنیم و درصد های بالا کسب کنیم روی لینک آبی متن کلیک کنید.

قصد داریم تعدادی از تکنیک های تست زنی کنکور سراسری را آموزش دهیم. دانش آموزانی که در حال تحصیل می باشند نیز لازم است هم زمان با مطالعه تشریحی دروس مدرسه از سوالات تستی استفاده کنند. برای مشاهده شیوه تست زنی سریع در کنکور کلیک کنید. این مقاله برای هم برای داوطلبان کنکور مفید است و هم داوطلبان سایر آزمون های دارای سوالات تستی توصیه می شود:

آموزش تکنیک های تست زنی در کنکور و آزمون های تستی سال 98

در تکنیک های تست زنی کنکور سراسری به موارد زیر توجه داشته باشید. برای اینکه بدانید چطور و چه موقع تست کنکور بزنیم و روش صحیح تست زدن در کنکور سراسری روی لینک ها آبی متن کلیک کنید. 

** در برخی از دروس لازم است به مفهوم تشریحی درس مسلط باشید تا تست زنی را شروع کنید ولی در برخی از دروس نیاز به تسلط کامل به درس نیست و یادگیری راه حل های تستی به شما در حل سوالات در مدت کوتاه کمک خواهد کرد. 

روش و تکنیک های تست زنی کنکور و آزمون های تستی

** با توجه به اینکه سوالات کنکور دارای نمره منفی نیز می باشد ، داوطلبان کنکور شانسی تست نزنند. ولی اگر آزمون شما دارای نمره منفی نیست و در حل تستی دو گزینه شک دارید، حتما یکی از گزینه ها را انتخاب کنید زیرا حدود 50درصد احتمال دارد ، حدس شما درست باشد. تحقیقات روانشناسی ثابت کرده و معمولا اولین گزینه که به ذهن شما می رسد گزینه درست است. داوطلبانی که بعد از پاسخگویی به شک افتاده و پاسخ خود را تغییر می دهند ، اغلب گزینه نادرست را انتخاب می کنند. پس سعی کنید پاسخ های خود را تغییر ندهید. خصوصا در لحظات پایانی آزمون پاسخنامه خود را اصلاح نکنید.

** از روش تست زنی مهندسی معکوس رایگان استفاده کنید (روی لینک آبی کلیک کنید).

** اگر دو گزینه متناقض و مخالف در یک تست وجود داشته باشد ، به احتمال 80 درصد پاسخ در یکی از دو گزینه است.

** وجود دو گزینه مشابه در یک تست که از نظر معنایی مشابه هم می باشند، پاسخ این دو گزینه نیست. البته اگر یکی از گزینه ها اشاره به درست بودن دو گزینه داشت (مثلا گزینه 1و 2 صحیح است) در این صورت احتمالا آن دو گزینه صحیح می باشد.

** راه حل هی طولانی برای حل سوالات تستی دروسی نظیر ریاضی ، شیمی و فیزیک و دروس مقاطع بالاتر دانشگاهی که دارای سوالات حل مسئله است ،کاربردی نیست. شما به راه حل های تستی نیاز دارید که در چند ثانیه به جواب آخر برسید و تمام راه حل های حل مسئله را انجام ندهید. 

** خطای چشمی در سوالات تستی ، توسط برخی از طراحان برای گمراه کردن داوطلبان بکار می رود. یعنی از کلماتی استفاده می کنند که از نظر ظاهری مشابه هم به نظر می رسند. پس به مثبت و منفی بودن پاسخ ها و معنی گزینه ها توجه کنید.

** از تکنیک ضربدر منها استفاده کنید. کنار سوالاتی که اگر برای آن ها وقت بگذارید به پاسخ درست می رسید علامت ضربدر بگذارید. بعدا برگردید و به حل این سوالات بپردازید. اگر فکر می کنید بعضی از سوالات را نمی توانید پاسخ دهید، کنار این سوالات علامت منفی بگذارید. برای مشاهده متن کامل آموزش تکنیک ضربدر منها راه حلی برای مدیریت زمان کنکور کلیک کنید.

روش و تکنیک های تست زنی کنکور و آزمون های تستی

** برای حل سوالاتی که کنار آن ضربدر گذاشته اید از تکنیک زمان نقصانی استفاده کنید. یعنی از زمان مورد نیاز برای هر درس حدود 5دقیقه ، زمان ذخیره کنید و در پایان آزمون به سراغ حل سوالات ضربدر دار بروید.

** از تکنیک بازگشنت استفاده کنید. برای مشاهده آموزش تکنیک بازگشت روی همین لینک آبی رنگ کلیک کنید. توجه کنید که از زمان ذخیره شده خود برای حل سوالات درسی بروید که می دانید در حل آن قوی تر هستید و احتمال اینکه بتوانید در این زمان کوتاه به پاسخ درست برسید ،بیشتر است. برای مشاهده آموزش تکنیک زمان های نقصانی کلیک کنید.

** از تکنیک دو خودکار استفاده کنید. یعنی ابتدا تست ها را با یک رنگ خودکار و با در نظر گرفتن زمانی که در اختیار دارید حل کنید. هدف از این کار تنظیم زمان و بازیابی خودمان می باشد. در مرحله بعدی تکنیک دو خودکار از خودکار رنگ دیگر استفاده کنید. در این مرحله هدف قصد داوطلب این است که در آرامش و بدون احساس محدودیت زمانی ،فقط روی حل تست تمرکز کند. برای مشاهده آموزش کامل تکنیک دو خودکار کلیک کنید.

روش و تکنیک های تست زنی کنکور سراسری

** برای مشاهده مطالب مرتبط روی لینک های زیر کلیک کنید:

 داوطلبان کنکور می توانند برای مشاوره در زمینه روش و تکنیک های تست زنی کنکور سراسری 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند

جهت مشاوره در زمینه تکنیک های تست زنی در کنکور سال 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید