روش خواندن زیست برای قبولی در کنکور 98

روش مطالعه زیست رتبه های برتر

جهت مشاوره در زمینه روش خواندن زیست برای قبولی در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه روش خواندن زیست برای قبولی در کنکور 98 را آموزش داده ایم. درمورد روش خواندن زیست برای کنکور ، اصولی و گام هایی را در این صفحه می خوانید که باعث یادگیری بیشتر شما و افزایش توانایی و تسلط شما به درس زیست در کنکور 98 می شود، پس پیشنهاد می دهیم که حتما روش مطالعه زیست رتبه های برتر را در این صفحه مطالعه کرده و برای مشاوره قبولی در کنکور تجربی 98 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

داوطلبان عزیز گروه تجربی می توانند برای مشاوره روش های مطالعه زیست رتبه های برتر و کسب درصد بالا در زیست شناسی کنکور 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

روش مطالعه زیست رتبه های برتر-1

روش خواندن زیست برای قبولی در کنکور و کسب رتبه های برتر

برای مطالعه زیست به روش رتبه های برتر لازم است به اصل ، مطالعه عمیق، مطالعه مفهومی و مطالعه ترکیبی زیست شناسی دقت داشته باشید.

 

مطالعه عمیق زیست شناسی

تمرکز هنگام مطالعه: همانطور که می دانید خط به خط کتاب زیست شناسی و کلمه به کلمه آن دارای نکات مهم است، پس با دقت و تمرکز مطالعه کنید و حتما بعد از پایان مطالعه هر درس تست های کنکوری زیست شناسی مربوط به همان درس را بزنید و تمرکز خود را هنگام مطالعه زیست شناسی محک بزنید.

استفاده از کتاب های کمک آموزشی و تست های تالیفی و تست های سراسری زیست شناسی را نادیده نگیرید و صرفا به مطالعه کتاب اصلی نپردازید.

 

مطالعه مفهومی زیست شناسی

نکات مهم: نکات مهم را در کتاب زیست شناسی علامتگذاری کنید.

خلاصه نویسی: یادداشت برداری از نکات مهم را بخاطر داشته باشید

مرور: برای مرور زیست شناسی از شیوه های تندخوانی کنکوری استفاه کنید و حتما یادداشت هایی که از نکات مهم زیست شناسی ، تهیه کرده اید، مرور کنید.

پیش مطالعه: دانش آموزان عزیز ، حتما دروس زیست شناسی را پیش از تدریس دبیر مطالعه نمایند، در این صورت یادگیری زیست برای شما ساده و لذتبخش خواهد بود.

 

مطالعه ترکیبی زیست شناسی

ترکیبی خواندن زیست برای کنکور بسیار مهم است، منظور از ترکیبی خواندن زیست این است که تست های ترکیبی از فصول مختلف به صورت ترکیبی را استفاده کنید و تسلط کلی خود را در درس زیست شناسی محک بزنید. از تست های ترکیبی با جواب استفاده کنید و ضعف های خود را در هر فصل شناسایی و نکته برداری کنید. توجه داشته باشید که برخی از فصل های زیست شناسی ترکیبی و مرتبط به هم می باشد ، پیشنهاد می دهیم در این مواقع از یادداشت نویسی نکات مرتبط در حاشیه فصل مربوطه ، استفاده کنید و در ذهن خود نکات مرتبط فصل ها را جمع بندی کنید.

توجه داشته باشید که اصلی ترین منبع مطالعه شما کتاب درسی زیست شناسی است و سایر کتب کمک آموزشی و تست زنی به افزایش توانایی های شما در تسلط به زیست شناسی کمک خواهد کرد.

زیست مشاهده اصلاحیه کتاب زیست یازدهم برای کنکور 98

زیست مشاهده دانلود اصلاحیه کتاب زیست دهم کنکور 98

زیست اصلاحیه کتاب زیست دوازدهم برای کنکور 98

 

داوطلبان عزیز گروه تجربی می توانند برای مشاوره قبولی در رشته هایه پزشکی ، پیراپزشکی و … با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه روش خواندن زیست برای قبولی در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید