روش تست زنی مهندسی معکوس رایگان

روش تست زنی مهندسی معکوس رایگان

جهت مشاوره در زمینه روش تست زنی مهندسی معکوس رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

به طور کلی سوالات کنکور سراسری را می توان به چند دسته تقسیم کرد اول سوالاتی که شما می توانید به راحتی به جواب برسید ، دوم سوالاتی که حل شدنی هستند ولی به جواب رسیدن زمان بر است، سوم سوالاتی که سخت هستند و به جواب رسیدن و تشخیص جواب درست خیلی سخت می باشد و در نهایت دسته دیگر سوالات ، سوالاتی هستند که شما با استفاده از گزینه های غلط می توانید به جواب پایانی برسید. توجه داشته باشید مطالعه کردن دروس و تسلط بر روی موضوعات همیشه آسان ترین راه است چرا که تمامی راه ها و تکنیک های رسیدن به جواب همیشه با خطاهایی همراه هستند و نمیتوان گفت که شما با استفاده از این روش ها می توانید به راحتی به جواب صحیح برسید. یکی از این روش ها ، روش تست زنی مهندسی معکوس می باشد.

آموزش روش تست زنی مهندسی معکوس

پیش از اینکه در مورد آموزش تست زنی مهندسی معکوس را برایتان توضیح دهیم باید بگوییم که شما نمیتوانید تمامی سوالات کنکور را به این روش حل کنید. تنها زمانی می توانید از روش مهندسی معکوس استفاده کنید که با سوالات سخت مواجه می شوید. در این زمان شما باید بین پاسخ هایی که برای سوال ارائه شده است دسته بندی ایجاد کنید. بدین صورت که اگر شباهتی میان دو گزینه مشاهده کردید آنها را حذف کنید و در صورتی که میان دو گزینه تضاد مشاهده کردید برای یافتن جواب سوال ، یکی از آنها را انتخاب کنید.

در صورت مواجه شدن با گزینه های معکوس مانند ( ghf – fhg- abc- lmn ) می توان به جرات گفت پاسخ یکی از گزینه های ghf و fhg خواهد بود و باید گزینه های دیگر را کنار بگذارید.

یکی از روش های دیگر تست زنی مهندسی معکوس ، تناسب میان گزینه ها می باشد بدین صورت که اگر سه گزینه با یکدیگر ارتباط معنایی داشته باشد و یک گزینه ناهماهنگ باشد ، جواب آن گزینه ناهماهنگ می باشد.

توجه داشته باشید روش تست زنی مهندسی معکوس تنها برای سوالات سخت کارایی دارد. 

گاها ممکن است با دسته ای از سوالات مواجه شوید که گزینه ها دو به دو با هم ارتباط تقارنی داشته باشند که در این مورد باید گفت کار کمی سخت می شود و در اینجا باید از معلومات خود بهره ببرید تا بتوانید به پاسخ نهایی برسید بدین صورت که بر اساس دانسته های خود با استفاده از نکاتی که در روش تست زنی مهندسی معکوس گفته شد باید دو گزینه را حذف کنید و با استفاده از معلومات خود گزینه صحیح را انتخاب نمایید.

زمانیکه در تست خود با دو گزینه هم معنی مواجه می شوید مطمئن باشید باید پاسخ صحی را از میان این دو جواب پیدا کنید مثلا اگر گزینه بر اساس ( خودرو – ماشین – در – کمد ) باشد جواب بین یکی از دو گزینه های ماشین و خودرو می باشد.

در صورتی که هر چهارگزینه با هم رابطه مستقیم ، معکوس و یا به هم ریخته داشته باشند تنها راه شما اتکا به معلومات و دانسته های شما می باشد.

با توجه به اینکه روش تست زنی مهندسی معکوس برای هر درس متفاوت است به شما پیشنهاد میکنیم حتما با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا به صورت کاملا رایگان روش های تست زنی مهندسی معکوس را به شما آموزش دهند. 

با توجه به اینکه موضوع آموزش روش تست زنی مهندسی معکوس برای کنکور سراسری و یادگیری تکنیک های تست زنی مهندسی معکوس بسیار دشوار و زمان بر و نیاز به تمرین فراوان می باشد بر همین اساس آموزش تست زنی به روش مهندسی معکوس دانلود رایگان را در اختیار شما قرار داده ایم

برای دانلود روش تست زنی مهندسی معکوس کتاب شماره 1 اینجا کلیک کنید.

برای دانلود روش تست زنی مهندسی معکوس کتاب شماره 2 اینجا کلیک کنید.

برای دانلود روش تست زنی مهندسی معکوس کتاب شماره 3 اینجا کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط :

تکنیک زمان های نقصانی چیست

تکنیک ضربدر منها راه حلی برای مدیریت زمان کنکور

وسایل مورد نیاز سر جلسه کنکور 

راهکارهای کاهش بی دقتی در کنکور

 

جهت مشاوره در زمینه روش تست زنی مهندسی معکوس رایگان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید