لیست رشته های پولساز و پردرآمد ایران

رشته های پولساز ایران

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های پولساز و پردرآمد ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اگر قصد ادامه تحصیل دارید و به دنبال لیستی از رشته های پولسار ایران هستید این مقاله را مطالعه کنید، قصد داریم بهترین رشته های پولساز در ایران را به شما معرفی کنیم. برخی از رشته ها مثل حقوق و… به ظاهر جذاب به نظر میایند و پرمتقاضی هستند ولی وقتی وارد بازار کار می شوید و قصد استخدام به عنوان کارمند در زمینه آن رشته را دارید  ، شاید به راحتی شغل مناسبی را پیدا نکنید. برخی از رشته ها هم هستند که توجه کمتری به آن ها می شود درآمدی بسیار بالاتر از رشته های پرمتقاضی دارند و بازار کار بهتری دارند. برخی از رشته ها هم پردرآمد و پر متقاضی اند و شکستن صد کنکور برای قبولی در آنها دشوار و غیرممکن به نظر می آید. در این صفحه رشته های پولساز در ایران را به شما معرفی میکنیم.

رشته های پر درامد و پولساز در دانشگاه های ایران

قبل از اینکه انتخاب رشته کنید این را به خاطر داشته باشید که جذابیت رشته تحصیلی و شغل مرتبط با رشته ، در نهایت با درآمد شما سنجیده می شود اگر تحصیل تا مقطع دکتری هم داشته باشید و در رشته های پرمتقاضی هم تحصیل کرده باشید ولی در نهایت بازار کار آن رشته اشباع شده باشد و یا برای کسب درآمد نیاز به شرایطی داشته باشید که امکان فراهم کردن آن را ندارید، نمی توانید از رشته تحصیلی خود پول بسازید و با نگاهی به سال ها گذشته می بینید که وقت و سرمایه خود را با تحصیل بی حاصل هدر داده اید، پیشنهاد می دهیم که به فکر پر کردن دهان مردم با اسم و عنوان رشته تحصیلی دانشگاهی خود، نباشید ؛ بلکه به فکر تامین رفاه زندگی آیندتان باشید، برای خودتان انتخاب رشته کنید و وقتتان را صرف تحصیل در رشته ای کنید که پولساز باشد ، جذابیت رشته و شغل شما، به پولسازی آن است. به قول معروف به فکر نان باشید که خربزه آب است.

  • مترجمی زبان چینی (از زبان چینی نترسید، حتی آموزشگاههایی هستند که ظرف مدت کوتاهی با روش های ساده و جالب به راحتی به شما زبان چینی را آموزش میدهند – (نظر شخصی خودم که از کلاس های زبان چینی استفاده کرده ام)
  • رشته بازرسی گوشت – محل فعالیت کشتارگاههای دام و طیور و ارائه نشان سلامت
  • رشته کودکیاری – فعالیت به عنوان بهداشتیار مادر و کودک، واحد فوریت‌های پزشکی، مسئول آموزش و تنظیم خانواده، گروه های پزشکی، پرستاری و …
  • رشته آشپزی –برگزار کننده کلاس های آموزشی و فعالیت خلاقانه در سبک های آشپزی و…
  • رشته هتلداری که از دسته مساغل با بازار کار بسیار خوب است
  • رشته نان (دولت حامی فعالیت در زمینه نان سنتی – صنعتی و نیمه صنعتی و ماشینی است و وام های عالی می دهد.)
  • رشته طراحی دوخت که رشته ای بسیار کاربردی است که افراد خلاق به خوبی از آن کسب درآمدی همیشگی خواهند داشت.
  • مدیریت MBA – اگر به بیزینس و کسب و کار علاقمندید این رشته یکی از پرسودترین رشته ها در سطح جهانی است و رشته ای جدید محسوب می شود که نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی بازار کار خوبی دارد.
  • پزشکی- دندانپزشکی- داروسازی و… رشته هایی که پرمتقاضی هستند و رقابت بسیاری بر سر قبولی و وارد شدن به بازار کار پرسود این رشته ها ، وجود دارد، اگر قصد قبولی از طریق کنکور را دارید و یا مایل به تحصیل بدون کنکور در این رشته ها هستید می توانید از سراسر کشور و از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه لیست رشته های پولساز و پردرآمد ایران

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید