رشته های پزشکی بدون کنکور 98

زمان ثبت نام آزمون ارشد رشته های پزشکی 98 اعلام شد. سازمان سنجش آموزش پزشکی جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی را اعلام کرد. در این صفحه از زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد پزشکی و جزئیات برگزاری آزمون ارشد پزشکی مطلع می شوید. تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ارشد رشته های پزشکی 98 بر این اساس اعلام سازمان سنجش آموزش پزشکی ، زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی سال ۹۸ از 97/11/30 آغاز می شود و تا 97/12/10 ادامه دارد. داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی می توانند برای ثبت نام آزمون ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان تمام مراحل ثبت نام را برای شما انجام می دهند. زمان برگزاری آزمون ارشد رشته های پزشکی 98 زمان برگزاری آزمون ارشد رشته های پزشکی در سال 98 در 98/03/30 و 98/03/31 خواهد بود. براساس مصوبه شصت و هشتمین جلسه شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی در بهمن ماه سال قبل، درمورد شرایط پذیرش در آزمون ارشد پزشکی، کسب حداقل نمره 10 از 40 و کسب حداقل 25 درصد نمره در درس زبان انگلیسی از آزمون سال 98 و بعد از آن الزامی می باشد. توصیه ما به داوطلبان ایت است که حتما برای اطلاع از شرایط پذیرش در آزمون ارشد رشته های پزشکی سال 98 و جدیدترین اخبار مربوط به برگزاری آزمون ارشد ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. منابع آزمون ارشد رشته های پزشکی 98 منابع آزمون ارشد پزشکی در راهنمای ثبت نام آزمون ارشد رشته های پزشکی موجود است، برای دانلود دفترچه آزمون ارشد رشته های پزشکی لینک زیر را انتخاب کنید: دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد رشته های پزشکی 98 هر زمان که تغییری در منابع از طرف دبیرخانه های شورای آموزش علوم پزشکی و داروسازی به سنجش آموزش پزشکی اعلام شود، از طریق همین سایت اطلاع رسانی میشود. داوطلبان گرامی آزمون کارشناسی ارشد رشته های پزشکی می توانند برای ثبت نام آزمون ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان تمام مراحل ثبت نام را برای شما انجام می دهند.

جهت مشاوره در زمینه رشته های پزشکی بدون کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لیست رشته های پزشکی بدون کنکور در سال تحصیل 98-98 از طریق این مقاله به اطلاع علاقمندان به تحصیل در رشته های پزشکی بدون کنکور و آزمون ورودی می رسد. پذیرش پزشکی بدون کنکور در نیمسال اول ترم مهر ماه سال 98 انجام می شود، رشته های پزشکی از رشته های پرمتقاضی می باشد و رقابت برای قبولی و تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی ، میان متقاضیان، بسیار شدید می باشد، توصیه ما به داوطلبان تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی این است که این مقاله را به دقت مطالعه نموده و برای انجام ثبت نام رشته های پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های آزاد، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور و تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور و اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور پزشکی از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور در دانشگاه های مختلف روی لینک های آبی کلیک نمایید: رشته های پیراپزشکی دانشگاه علمی کاربردی ،بهترین و پردرآمدترین رشته های پیراپزشکی  ؛ بدون کنکور دانشگاه شهید بهشتی 98  ، کنکور پزشکی فردوسی مشهد 98 ، پردیس خودگردان بدون کنکور پزشکی 98،لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

پذیرش رشته های پزشکی بدون کنکور در مهر ماه 98

شرایط پذیرش رشته های پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور در دانشگاه های مختلف نظیر پردیس های خودگردان برترین دانشگاه های دولتی، دانشگاه های آزاد و غیرانتفاعی و علمی کاربردی، متفاوت می باشد، دانشگاه های مذکور مشروط به ضوابط و شرایط خاص ، اقدام به ثبت نام در رشته های پزشکی بدون کنکور می نمایند. یکی از اصلی ترین شرایط پذیرش و ثبت نام بدون کنکور سوابق تحصیلی و پرداخت شهریه می باشد، برای اطلاع از میزان شهریه و شرایط تحصیل رشته های مختلف پزشکی و پیراپزشکی در دانشگاه های مذکور از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایید، کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات متقاضیان گرامی خواهند بود. برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه رشته های پزشکی بدون کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید