رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 98

جزئیات مرحله دوم رشته های شرایط خاص کنکور

جهت مشاوره در زمینه رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری سال 98 ، در اختیار متقاضیان گرامی قرار گرفته است. زمان اعلام نتایج رشته های نیمه متمرکز کنکور 98 احتمالا از مهر 98 آغاز می شود. رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری در انتخاب رشته کنکور سراسری پذیرش دانشجو نیاز به مصاحبه، معاینه و آزمون عملی و علمی دارد. داوطلبان گروه آزمایشی هنر و یا زبان‌های خارجی کنکور 97- 98 که متقاضی شرکت در رشته های نیمه متمرکز می باشند، این امکان را دارند که در هر یک از این گروه ها دو کد رشته نیمه متمرکز را انتخاب نموده و در فرم انتخاب رشته درج کنند. اگر داوطلبان رشته های نیمه متمرکز در برگه انتخاب رشته ، نمره لازم در کنکور سراسری را کسب نموده باشند، می توانند به صورت چند برابر ظرفیت ، در مصاحبه حضوری شرکت نمایند. در گزینش نیمه متمرکز اسامی پذیرفته شرگان نهایی ، در یک مرحله اعلام نمی شود و بعد از انجام مصاحبه ها و معاینات و …، ارزیابی برای پذیرش دانشجو انجام شده، سپس قبولی داوطلب اعلام می گردد. نحوه گزینش رشته های نیمه متمرکز کشوری می باشد و داوطلبان می توانند بدون هیچ محدودیتی و بدون سهمیه ی بومی رشته های مورد نظر را در اولویت قرار دهند. توصیه ما به داوطلبان این است که برای اطلاع از کد رشته های نیمه متمرکز کنکور تجربی 98 و کد رشته های نیمه متمرکز کنکور ریاضی 98  روی لینک های آبی کلیک نمایند. برای مشاهده نتایج معرفی شدگان رشته های نمیه متمرکز به سایت سازمان سنجش مراجعه نمایید و از سکی از سه روش زیر نتایج را دریافت نمایید ؛  و یا از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید، کارشناسان راهنمای داوطلبان گرامی خواهند بود.

رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 97

داوطلبانی که در کنکور سراسری ثبت نام نموده اند و بر اساس کارنامه، مجاز به انتخاب رشته دردوره های روزانه، شبانه و نیمه حضوری شوند، حداکثر 2 کد رشته از مجموع کد رشته های نیمه‌ متمرکز در گروه آزمایشی را علاوه بر کد رشته‌های متمرکز انتخاب می نمایند.

داوطلبان گرامی می توانند جهت انتخاب رشته های نیمه متمرکز انسانی، ریاضی و تجربی … از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

لیست رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 98

لیست رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 98 و دانشگاه هایی که به صورت نیمه متمرکز دانشجو می پذیرد به شرح ذیل می باشد؛ از لحاظ تعداد انتخاب کد رشته ها محدودیتی نخواهد بود اما در هر دوره و گروه آزمایشی تنها قبولی اولیه 2 رشته از آنها اعلام می گردد.

رشته علوم‌ ورزشی ‌رشته موسیقی نظامی ‌رشته‌ ‌مدیریت هتلداری/ ‌دانشگاه علامه دانشکده صدا و ‌سیما سایر دانشگاه ها
دانشگاه‌ اطلاعـات‌ و امنیت ملی رشته مددکاری اجتماعی/ دانشگاه علوم بهزیستی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) کارشناسی ارشد پیوسته الهیات و معارف اسلامی و ارشاد

دانشگاه شاهد تهران

دانشگاه فرهنگیان (تمام کشور)

دانشگاه علوم قضائی دادگستری

دانشگاه صداوسیما

دانشگاه علوم انتظامی امین

دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور (در رشته‌های کاردانی گروه پزشکی)

تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه کاردانی علوم‌ انتظامی دانشگاه علوم پزشکی ارتش ‌بورسیه ارتش در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
کاردانی های دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه امام صادق(ع)

 نکات مهم :

  • داوطلبان رشته ی نیمه متمرکز مورد علاقه خود را، قبل از رشته های متمرکز خود قرار دهند
  •  درصورتی که اولین رشته ی مرود پذیرش، رشته نیمه متمرکز باشد، درصورتی که در اولویت های بعدی در رشته متمرکز قبول شده باشند نام داوطلب همزمان در قبول شدگان نیمه متمرکز و رشته متمرکز اعلام می گردد
  • برای انصراف از رشته نیمه متمرکز کافیست در مرحله گزینش حضور نداشته باشید.
  • اگر نخستین پذیرش داوطلب در رشته متمرکز باشد، قبولی در اولویت های بعد از آن چه رشته ی متمرکز و چه رشته نیمه متمرکز، لغو می شود.

جهت مشاوره در زمینه رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید