رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین

شرایط استخدام سپاه

جهت مشاوره در زمینه رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 برای انتخاب رشته های دانشگاه افسری امام حسین در دوره تربیت پاسداری 98 و اینکه دوره عمومی پاسداری چیست این مقاله را مطالعه نمایید و با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین 

تعداد رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ، 20 رشته تحصیلی شامل ، مقطع کاردانی و کارشناسی و دوره های عمومی پاسداری، طولی مقدماتی و عالی رشته ای در رشته های فنی و نظامی است و دارای دانشکده های علمی ، تخصصی و مراکز خاص است و مرکزیت آن در تهران است. برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری و مشاوره انتخاب رشته می توانید از طریق شماره تلفن هایی که در این صفحه مشاهده می کنید، با مرکز مشاوره تحصیلی تماس بگیرید.

ظرفیت پذیرش دانشگاه امام حسین ،در لیست رشته های دانشگاه افسری امام حسین و تربیت پاسداری ، در حال حاضر بیشتر از نیاز سپاه است و با وجود مربیان و اساتید برتر آموزشی، دانشگاه امام حسین حدود 30درصد ظرفیت خالی دارد. تعداد شعبه های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین21 شعبه در سراسر کشور است اگر استان شما دارای شعبه دانشگاه افسری و تربیت پاسدار نیست ، برای اطلاع از شعبه های استان های هم جوارتان و یا نزدیک ترین مرکز آموزشی به دانشگاه امام حسین ،تماس بگیرید.

داوطلبان گرامی می توانند برای مشاوره در زمینه دوره تربیت پاسداری ، دوره عمومی پاسداری، حقوق دانشگاه افسری سپاه، دوره آموزشی افسر دانش آموخته سپاه، دانشگاه افسری وتربیت پاسداری امام حسین(ع)، انتخاب رشته های دانشگاه افسری امام حسین، زمان ثبت نام دانشگاه افسری سپاه ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس گرفته و روی لینک های زیر کلیک کنید:

چگونه وارد دانشگاه افسری سپاه شویم

ثبت نام انشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین

رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین

تفاوت دوره آموزشی دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین با دانشگاه جامع امام حسین (ع) :

با توجه به تفکیک وظایف آموزشی این دو دانشگاه ، دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین مسئول تربیت و آموزش کادر سپاه در مقطع کارشناسی است . دانشگاه جامع امام حسین وظبفه آموزش و تعلیم و تربیت پاسداران را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و انجام و تامین پژوهش های بنیادین سپاه برعهده دارد.

هدف از تأسیس این دانشگاه تربیت پاسدار و افسر مکتبی است و پذیرش دانشجو بعد از مراحل گزینش اختصاصی انجام می شود. در گزینش اولیه پاسداران و داوطلبانی که تمایل به حضور در سپاه را دارند به نحوی اقدام می شود که داوطلبان این دانشگاه احساس ماندگاری در سپاه در وجودشان تقویت شود. این دانشگاه دارای امکانات مناسب آموزشی و اساتید برتر است. در حال حاضر نیمی از فرصت های آموزشی در اختیار دانشجویان غیر بورسی است. از این رو دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند، اتمام تحصیلشان به معنای حضور در سپاه نیست. برای اطلاع از نحوه تحصیل از طریق بورسیه و از طریق پرداخت شهریه ، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید (شماره تلفن های موجود در همین صفحه).

برای اطلاع از شهریه دانشگاه امام حسین کلیک نمایید.

داوطلبان گرامی کنکور سراسری و آزمون داخلی افسری می توانند برای مشاوره انتخاب رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
1 دیدگاه برای “رشته های دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین”
  1. سلام ببخشید اینی که نوشتید اتمام تحصیل به منظور ورود به سپاه نیست یعنی چهوبرای کدام دانشگاه است افسری یا جامع ؟
    و اینکه دانشگاه افسری چگونه باید وارد شد از کنکور یا بدون کنکور و از کجا ثبت نام باید کرد ؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید