رتبه لازم برای قبولی پزشکی تعهدی

قبولی تضمینی پزشکی 98

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی پزشکی تعهدی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

افرادی که علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های پزشکی می باشند، ولی رتبه لازم برای قبولی در رشته پزشکی را کسب نکرده اند می توانند در رشته پزشکی تعهدی ادامه تحصیل دهند. این رشته در برخی از دانشگاه های علوم پزشکی ارائه می شود.ظرفیت پذیرش رشته پزشکی تعهدی محدود است و فارغ التحصیلان باید سه برابر دوره تحصیلی خود در مناطق محرم طرح اجباری بگذرانند.

رتبه لازم برای قبولی پزشکی تعهدی

پزشکی تعهدی،  فرصتی برای تحصیل در رشته پزشکی با رتبه های پایین تر، نسبت به دوره های عادی پزشکی است. اگر علاقمند به رشته پول ساز پزشکی هستید، می توانید با قبول کردن قوانین مربوط به پزشکی تعهدی ، در این رشته تحصیل کنید. برای اطلاع از رتبه لازم برای قبولی پزشکی تعهدی از نرم افزار رایگان تخمین رتبه کنکور استفاده کنید و یا با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

 

برای استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور کلیک کنید.

 

رشته های پزشکی تعهدی و قانون پزشکی تعهدی

رشته های پزشکی تعهدی از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در راستای آموزش و تامین نیروی انسانی بومی مصوب در مهر سال 97 در مجلس شورای اسلامی با هدف آماده سازی نیروی انسانی برای مردم هر منطقه و استان ، اعلام شده است.

برای اطلاع از حقوق پزشکی تعهدی و خرید تعهد خدمت وزارت بهداشت و مزایای پزشکی تعهدی و سهمیه تعهدی پزشکی ، بر روی لینک فوق کلیک نمایید.

لیست رشته هاس پزشکی تعهدی

بر اساس قانون پزشکی تعهدی حدود 30% ظرفیت در رشته های پزشکی مورد نیاز از طریق کنکور سراسری و با جذب دانشجویان بومی با اولویت مناطق محروم و بر اساس نیازهای استان ها پذیرش می شود.

لازم به ذکر است که بعد از دریافت مدرک دکترای عمومی تا 10 سال امکان شرکت در کنکور تحصص را ندارید، ولی با توجه به اینکه قبولی در رشته پزشکی تعهدی ، از قبولی در دوره های عادی پزشکی راحت تر است، احتمالا شما هم علاقمند به تحصیل در این رشته خواهید بود.

در جدول زیر تعدادی از رشته های تعهد پزشکی را مشاهده می کنید:

 

محل دانشگاه های رشته های تعهد پزشکی ، معمولا در مناطق محروم واقع شده اند، که در جدول زیر برخی از آنها را میتوانید مشاهده کنید:

 

جمع بندی

برای مشاوره درمورد رتبه لازم برای قبولی پزشکی تعهدی، آخرین رتبه قبولی پزشکی تعهدی، رتبه لازم برای دندانپزشکی تعهدی، آخرین رتبه قبولی پزشکی ، رتبه لازم برای داروسازی تعهدی، آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری ، پزشکی تعهدی بومی، مزایای پزشکی تعهدی، حداقل درصد برای قبولی پزشکی، شرایط ثبت نام رشته هایپیراپزشکی بدون کنکور 99 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات تکمیلی تر در رابطه با رشته های پزشکی و انتخاب رشته آگاهانه می توانید مطالب زیر را مطالعه نمایید:

برای کسب اطلاعات تکمیلی درمورد مزایای تحصیل در رشته تعهد پزشکی و درآمد تعهد پزشکی، انتخاب رشته خوب با رتبه بد می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه رتبه لازم برای قبولی پزشکی تعهدی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید